Чому купити запчастини на Mercedes-Benz E-CLASS W212/S212 вигідно у нас? [2009-2017]
Авторазборка Autobot пропонує повний асортимент автозапчастин для автомобіля Mercedes-Benz E-Class (W212/S212) 2009-2013 року випуску, а також для рестайлінгових версій від 2013 по 2017 рік випуску.
В наявності велика кількість запчастин
При необхідності – привезем будь-яку запчастину під замовлення з Європи
Строки поставки варіюються від 2 до 5 робочих діб
Відправлення здійснюється по всій території України
Основна оплата – при отриманні
Наші спеціалісти гарантуються очікувану якість та працездатність кожної запчастини
Огляд та характеристики Mercedes-Benz E-CLASS W212/S212
Mercedes-Benz E-Class W212/S212 – четверте покоління представницьких автомобілей, що випускались компанією «Mercedes-Benz» в період з 2009 по 2016 рік. Автомобіль доступний в декількох варіантах кузовного виконання – 4-дверний седан (5-міст.), 5-дверний універсал (5-міст.), побудований на базі передньомоторної задньопривідної та передньомоторної повнопривідної компоновки. Даний автомобіль було представлено в декількох наступних моделях - 1.8, 2.0, 3.0, 3.5, 4.7, 5.5, 6.2, 2.1d, 3.0d, а також в деяких їх варіаціях. В залежності від моделі та комплектації автомобіль оснащувався наступними варіантами доступних двигунів:
1.8 E250 CGI (212.247) M271.860 (204), 1.8 E200 CGI (212.248) M271.820 (184), 1.8 E200 CGI (212.248) M271.860 (184), 1.8 E200 NGT (212.041) M271.958 (163), 2.0 E200 (212.234) M274.920 (184), 2.0 E200 NGT (212.035) M274.920 (156), 2.0 E250 (212.236) M274.920 (211), 3.0 E300 (212.254) M272.952 (231), 3.0 E400 (212.265) M276.820 (333), 3.0 E400 4-matic M276.820 (333), 3.5 E300 (212.255) M276.952 (252), 3.5 E300 4-matic M276.952 (252), 3.5 E350 (212.256) M272.980 (272), 3.5 E350 (212.259) M276.952 (306), 3.5 E350 4-matic M272.977 (272), 3.5 E350 4-matic M276.952 (306), 3.5 E350 CGI (212.257) M272.983 (292), 3.5 E400 (212.261) M276.850 (333), 3.5 E400 4-matic M276.850 (333), 4.7 E500 (212.273) M278.922 (408), 4.7 E500 4-matic M278.922 (408), 5.5 E500 (212.272) M273.971 (388), 5.5 E63 AMG (212.274) M157.981 (525), 5.5 E63 AMG (212.274) M157.980 (525), 5.5 E63 AMG 4-matic M157.981, 5.5 E63 AMG 4-matic M157.981, 5.5 E63 AMG S-MODELL M157.981, 6.2 E63 AMG (212.277) M156.985 (525) – бензинові двигуни;
2.1 E200 CDI (212.205) OM651.925 (136), 2.1 E220 CDI (212.202) OM651.924 (170), 2.1 E250 CDI (212.203) OM651.924 (204), 2.1 E250 CDI 4-matic OM651.924 (204), 2.1 E220 BlueTEC (212.001) OM651.924 (177), 2.1 E220 CDI (212.002) OM651.924 (170), 2.1 E300 Hybrid (212.098) OM651.924 (204), 3.0 E300 CDI (212.020, 212.021) OM642.850 (231), 3.0 E300 CDI (212.020, 212.021) OM642.852 (231), 3.0 E350 CDI (212.023) OM642.852 (265), 3.0 E350 BlueTEC (212.224) OM642.850 (211), 3.0 E350 CDI (212.025) OM642.850 (231), 3.0 E350 BlueTEC (212.026) OM642.852 (258), 3.0 E350 BlueTEC 4-matic OM642.858 (258), 3.0 E350 CDI (212.223, 212.225) OM642.850 (231), 3.0 E350 CDI (212.223, 212.225) OM642.852 (265), 3.0 E350 CDI 4-matic OM642.856 (231), 3.0 E350 CDI 4-matic OM642.858 (265) – дизельні двигуни.
Бензинові силові агрегати являють собою L-рядні 4 та 5-циліндрові та V-подібні 6 та 8-циліндрові інжекторні мотори з системою розподіленого та безпосереднього впорскування палива з компресорним та турбінним надувом, а також з верхнім розташуванням клапанів та одного або двох розподільчих валів; дизельні силові агрегати являють собою L-рядні 4-циліндрові та V-подібні 6 та 8-циліндрові турбінні мотори з системою безпосереднього впорскування палива з верхнім розташуванням клапанів та двох розподільчих валів. Потужність даних двигунів передається на привідні колеса за допомогою 6-ступінчастої механічної коробки передач, 7-ступінчастої автоматичної коробки передач 7G-Tronic Plus, 7-ступінчатсої автоматичної коробки передач SpeedShift MCT, а також за допомогою 5/7/9-ступінчастої автоматичної коробки передач 5G, 7G та 9G-Tronic відповідно.
Четверте покоління бізнес-кару Mercedes-Benz E-Class
Нове, четверте по рахунку покоління представницького автомобіля Е-класу було представлене у вигляді оновленого бізнес-седану Mercedes-Benz W212 в 2009 році на автовиставці у Женеві та у міжнародному південноамериканському автосалоні у Детройті. В тому ж 2009 році у Франкфурті було офіційно представлено й версію оновленого бізнес-універсалу Mercedes-Benz S212. Через деякий час було представлено й новенький купе Mercedes-Benz E-Class Coupe C207, який був покликаний прийти на зміну застарівшому купе CLK-класу Mercedes-Benz C208/C209. Через рік було представлено новенький кабріолет Mercedes-Benz E-Class Cabrio A207, що замінив застарівшого попередника Mercedes-Benz CLK-Class Cabrio A208/209. В цілому, усі моделі новенького автомобіля достатньо серйозно видозмінились, вони стали виглядати ще більш сучасно та впевнено, при цьому вони вирізняються використанням більш досконалих технічно допрацьованих систем автомобіля та елементів кузову. Новенькі автомобілі також вирізняються й своїми дещо зміненими габаритними розмірами в порівнянні з попереднім поколінням Е-класу, а також й з моделями CLK-класу.
• Порівнюючи новенький седан (W212) та універсал (S212) з моделями попереднього покоління (W211/S211) варто відмітити використання абсолютно нової платформи, завдяки якій розробники зберегли попередні типорозміри автомобіля, а також дещо перевершили попередні показники, внаслідок чого новинка стала вирізнятись збільшеними габаритними розмірами й перевершує свого попередника практично по всім показникам розмірів кузову, в тому числі й по загальній та спорядженій масі в незначній мірі.
Mercedes-Benz E-Class W212/S212 vs Mercedes-Benz E-Class W211/S211
• Порівнюючи новенький купе (C207) та кабріолет (A207) Е-класу з лінійкою автомобілей CLK-класу відзначається незначне збільшення габаритних розмірів автомобіля, в тому числі використання збільшеної колісної бази, відповідно їй подовженої загальної довжини кузову, його ширини, розмірів передньої та задньої колії, а також загальної та спорядженої маси. Варто відмітити, що попередники CLK-класу C209/A209 вирізняються більш високим кузовом та більш високим рівнем посадки, аніж у даної новинки. Дане рішення було прийняте для збільшення динаміки автомобіля, а також покращення показника аеродинамічного опору даних авто.
Mercedes-Benz E-Class C207/A207 vs Mercedes-Benz CLK-Class C209/A209
Новий Mercedes-Benz E-Class – кращий серед аналогів
Розглядаючи новенький автомобіль на фоні своїх конкурентів, варто виділити його достатньо сучасне та елегантне виконання кузову, яким автомобіль дещо виділяється серед аналогів. Однак, детальніше порівнюючи новенький автомобіль з такими моделями як Audi A6 C7, BMW F10/F11 та Volvo S80/V70 варто виділити його достатньо збалансовані розміри та пропорції, які переміщують розмірність автомобіля в деяку «золоту серединку» на фоні її аналогів. Детальніше розглянувши типорозміри даних автомобілів, варто виділити переконливу довжину кузову «мерседесів», якою автомобіль дещо поступається седанам та універсалам Audi та BMW; найбільш коротким кузовом володіє модель седану Volvo S80 та універсалу Volvo v70.
Mercedes-Benz E-class W212 vs Audi A6 C7, BMW F10, Volvo S80
Що стосується ширини кузову, мерседес Е-класу дещо розділяє перші позиціє з моделями BMW F10/F11, поступаючись їх в незначній мірі; по висоті кузову аналогічним чином очолює позиції штутгартський автомобіль, дещо поступаючись шведському седану та універсалу Volvo S80 та Volvo V70. Розміри колії автомобілі отримали достатньо схожі, однак варто виділити модель BMW F10 та BMW F11 як володарі найбільших розмірів колії автомобіля як передньої, так і задньої дещо поступаючись при цьому інгольштадським автомобілям - Audi A6 C7 и Audi A6 C7 Avant. Найбільшу загальну та споряджену масу автомобіля отримала модель седану та універсалу Mercedes-Benz E-Class W212/S212, дещо поступаючись автомобіля баварського та інгольштадського автовиробників.
Mercedes-Benz E-Class S212 Estate vs Audi A6 C7 Avant, BMW F11, Volvo V70
Деякі конструкційні особливості
З переходом на нове покоління бізнес-кару Е-класу, автомобіль незалежно від свого кузовного виконання почав використовувати одну єдину платформу як для седану так і для універсалу, купе та кабріолету. Завдяки використанню однієї спільної платформи розробники відкрили можливість для себе побудувати достатньо пізнаваний, збалансований та досить обтічний кузов для усіх варіантів виконання автомобіля. Розглядаючи аеродинамічні показники даного автомобіля варто відмітити появу деякого приросту рівня обтічності під час руху; коефіцієнт аеродинамічного опору складає 0,25 Cx, що являється дещо кращим показником аніж у попередньої версії, а також досить переконливим показником серед аналогів. Шасі автомобіля спроектовано одне для усіх варіантів виконання кузову, в тому числі й підвіска, елементи трансмісії та привід автомобіля. Посадка кузову здійснюється на незалежну пружинну підвіску з використанням амортизаційних стійок типу McPherson для передньої осі, а також багаторичажної системи опорних елементів для задньої осі. Також варто відмітити, що для усіх варіантів виконання автомобіля доступні також й адаптивні амортизатори з амплітудно-залежною системою демпфірування Direct Control, які завдяки окремому резервуару зі спеціальним «розпускним» клапаном здатні зконфігурувати підвіску в більш комфортний режим.
Варто відмітити й можливість встановлення пневматичної підвіски Airmatic в якості додаткової опції, що вирізняється новою технічною складовою. З проведених змін варто виділити появу модифікованих та наново спроектованих ключових елементів пневматики, з яких слід виділити появу збільшених в розмірах пневмобалонів, оптимізованих завдяки використанню нових конструкційних матеріалів. Також модернізовані пневматичні опори з видозміненою формою тепер дозволяють додатково встановлювати й амортизаційні стійки типу «Макферсон». Також для пневмопідвіски «Еірматік» стала доступна й додаткова система керування демпфіруванням, яка здатна адаптивно регулювати характеристики амортизаторів окремо для кожного колеса. По периметру усього автомобіля встановлюють 7 датчиків, які активно відстежують обставити на дорозі, положення кузову та коліс автомобіля, передаючи інформацію в електронний блок управління, який після обробки даної інформації прораховує оптимальні характеристики для роботи амортизаторів. Варто відмітити, що датчики враховують швидкість руху автомобіля, кут повороту рульового колеса, гальмівний та крутний момент, а також деякі інші дані. Також для пневмопідвіски доступні й деякі готові режими роботи – «комфорт» та «спорт», які налагоджують підвіску та її елементи під відповідний стиль їзди.
З інших змін варто відмітити активне використання алюмінію з метою зменшення загальної ваги автомобіля. З елементів шасі варто відмітити використання алюмінієвих розпорок та носії ступиці, які практично повністю виготовлені з «крилатого металу»; елементи передньої осі, рульового управління та трансмісії встановлюють на надміцний підрамник, виготовлений з надміцних марок сталі, що закріплений болтами на лонжеронах. Використання даного рішення значно збільшило жорсткість на з’єднувальних точках підрамника та кузову, а також значно зменшило дію навантажень та вібрації на опорні елементи автомобіля. Також дане інженерне рішення позитивно відмітилось на гнучкості кузову, а також й на загальній керованості автомобіля, що являється ще більш приємним бонусом для водіїв даного автомобіля.
Управління автомобілем здійснюється завдяки достатньо чуйній системі рульового управління, головним механізмом якої являється рульова зубчата рейка-шестерня зі змінною висотою висування колонки в діапазоні +/- 25 мм. В якості додаткової опції система рульового управління може бути оснащена й додатковою системою Direct-Steer, яка значно покращує якість та час відгуку рульового управління при значно меншому зусиллі на рульову рейку при низьких швидкостях. Дане рішення значно підвищує якість виконання маневрів, паркування, а також керованість автомобіля в цілому. Гальмівне зусилля забезпечується завдяки використанню вентильованих дискових гальмівних підсилювачів з додатковими гальмівними супортами. Діаметр гальмівних дисків, в залежності від конфігурації та варіанту силової установки, може варіюватись в межах від 320 до 344 мм. Також передбачено використання й 2-секційних алюмінієвих накладок, що направляють повітряних потік безпосередньо до гальмівних дисків для їх охолодження. Варто відмітити й можливість встановлення інноваційної адаптивної гальмівної системи Adaptive Brake, яка значно покращує гальмівні здібності автомобіля, підвищуючи при цьому комфортність проходження гальмування, а також збільшує й рівень надійності даної системи.
Особливості зовнішнього вигляду
Зовнішній облік автомобіля в деякій мірі повторює особливості зовнішності деякого концепт-кару Mercedes-Benz Concept Fascination, раніше представленого в 2008 році на автовиставці у Парижі. Даний концепт-кар, по великому рахунку, став прототипом до проектування дизайну для усіх варіантів кузовного виконання серійної версії автомобіля, в тому числі седану, універсалу, купе та кабріолету. Порівнюючи зовнішність автомобіля з попередником все також спостерігається схожі та пізнавані риси, в тому числі пізнавана парна оптика, дещо випуклий назовні капот, що описується стрімкими стилістичними лініями по бокам від нього, а також нові стрімкі лінії на бічній частині кузову, які беруть свій почато від заднього бамперу. Дані стилістичні елементи додатково підкреслюють елегантність автомобіля, високий стандарт якості даних автомобілей, а також й їх стрімкий характер.
Дизайн екстер’єру в передній частині кузову
В передній частині кузову відразу варто виділити появу декілька видозмінених елементів кузову, таких як оптика, бампер решітка радіатора та капот. Найбільш помітною зміною являється повна зміна форми окремих парних фар головного світла. По обидві сторони від решітки радіатора тепер знаходяться ромбовидні парні фари з дещо більш об’ємними крайніми фарами. Верхня частина крайніх (більших) фар головного світла задає деякий овальний зріз на корпусі капоту; верхня частина менших фар навпаки утворюється завдяки зрізу корпусу капоту, який далі описує форму та положення решітки радіатора деякими згинами. Сама решітка радіатора в порівняні з попередньою версією стала виглядати більш об’ємно, однак по суті її розміри залишились приблизно попередніми. Її окантовку описує деяка хромована лінія з вигнутою нижньою гранню в деякій вершині. В середині самої решітки присутні деякі 3 горизонтальні ребра жорсткості, а також 1 вертикальне ребро розташоване посередині решітки радіатора. Ребра отримали деякий згин, що в цілому утворює деяку клиноподібну форму випуклості решітки, аналогічним чином як і моделі попереднього покоління. Трапецієвидна форма решітки радіатора додатково описується деякою випуклістю на корпусі бамперу та капоту. Передній бампер вирізняється допрацьованою формою та його структурою; в його корпусі передбачено три рельєфних отвори, які описують деякою п-подібною рельєфністю. Отвір повітрязабірника являє собою продовгуватий трапецієвидний отвір з деякою сітчастою решіткою в ньому, по бокам від нього знаходяться рельєфні отвори під вивід повітроводів; на решітках в отворах повітроводів знаходяться г-подібні світлодіодні протитуманні фари.
Дизайн екстер’єру в задній частині кузову седан W212
В задній частині кузову насамперед спостерігається достатньо плавно лінія спуску даху, яка з’єднується з S-подібною лінією спуску кришки багажника. Коротка верхня частина завдяки легкому згин переходить в нижню трапецієвидну частину кришки багажника на якій знаходиться заглиблення під встановлення номерного знаку; також на ній розташовується фірмове лого, а також частина задніх ліхтарів. Номерний знак, а також лінія згину кришки багажника підкреслюється додатково встановленою хромованою накладкою над заглибленням; дана накладка також з’єднує між собою лівий та правий ліхтар. Задні ліхтарі повністю змінились, вони отримали нову форму та дещо збільшені розміри. Вони також побудовані по двофазному принципу – основна частина ліхтарів знаходиться між крилами, бампером та кришкою бамперу; додаткова частина – в крайніх частинах кришки багажника. Конструкція ліхтарів також включає в себе набор світлодіодних елементів, а також блок для індикації заднього ходу автомобіля, що складається також з LED-елементів. Задній бампер доповнює загальну картину, візуально підпираючи задніх ліхтарі, описуючи форму нижньої частини кришки багажника деякою округлістю ті підкреслюючи дизайн екстер’єру автомобіля додатковими стилістичними лініями на ньому.
Дизайн екстер’єру в задній частині кузову універсалу S212
Основне місце в задній частині кузову універсалу спостерігається об’ємні рельєфні задні двері, які включають в себе приблизно 55 відсотків від усієї площі корпусних елементів та 45% відсотків від площі для скління. Корпус дверей включає в себе аналогічне заглиблення під номерний знак, стилістичну хром-накладку над нею, що з’єднує задні ліхтарі деякою лінією. Варто відмітити, що задні ліхтарі також мають двофазну конструкцію з окремими блоками на корпусі задньої двері та задніх крил. З-під низу ліхтарі доповнюються об’ємний п-подібним бампером, форму корпуса якого утворює деяку сходинку для полегшення доступу в салону. Також варто відмітити й деяку додаткову вставку сплітер, в якому передбачено можливість для виводу патрубків вихлопних труб через спеціальні отвори. З інших елементів варто виділити й додатковий аеродинамічний спойлер над задніми дверми, невелику антену у вигляді плавника, а також додаткові рейлінги на даху, що повторюють лінію даху.
Рестайлінг Mercedes-Benz E-Class W212/S212 в 2013 році
В 2013 році було представлено версію оновленого автомобіля після проведеного достатньо об’ємного рестайлінгу. В ході даного рестайлінгу були застосовані правки зовнішнього вигляду, які кардинальним чином змінили дизайн екстер’єру автомобіля та зробили його ще більш динамічним й при цьому більш стриманим. В передній частині кузову оновленого автомобіля варто виділити появу оновленої оптики з однофазною конструкцією, решітки радіатора з новою формою, капоту та спортивного переднього бамперу. Після проведеного оновлення інженери компанії вирішили відмовитись від звичних парних фар головного світла та прийняли до використання продовгуваті однофазні фари з загостреними крайніми кромками; по великому рахунку вони виглядають так, ніби попередні окремі ромбовидні фари з’єднались в один єдиний блок. З-під низу їх форма описується оновленим рельєфним бампером зі спортивними формами та вставками; основу форми бамперу задає деяка п-подібна рельєфність, яка описує форму трапецієвидного отвору повітроводу з решіткою в ньому, а також деякою округлістю бічних граней та додаткові крайні бічні частини бамперу з овальними отворами повітроводів з решітками в них. Також варто відмітити, що в даних отворах можуть бути встановлені або додаткові ребра жест кості, або додаткові протитуманні фари. Верхня частина бамперу також описує форму округлої решітки радіатора з двома горизонтальними ребрами жорсткості, що розділяються навпіл овальним фірмовим лого «Мерседес». Верхню частину решітки радіатора описує дещо випуклий назовні капот, випуклість якого задається двома стилістичними лініями-виштамповками на ньому.
Варто відмітити, що нижня частина спортивного переднього бамперу також доповнюється й спортивними порогами або бічними юбками, які також в задній частині кузову доповнюються й спортивними елементами заднього бамперу. З даних елементів варто відмітити пластиковий сплітер в нижній частині бамперу, в якому передбачено виріз під вивід ромбовидних патрубків вихлопних труб, а також п-подібну хром-накладку, яка їх підкреслює. Основна частина корпусу заднього бамперу тепер більш випукла назовні, а в місцях переходу корпусу від бамперу до кришки багажника передбачено невелике округлення форми. Задні ліхтарі також були допрацьовані, їх форма змінились в незначній мірі, однак конструкція світлових елементів була повністю переглянута; полоска для індикації заднього ходу автомобіля були переміщена вниз, основу блока тепер доповнюють 2 полоски зі світлодіодним індикаторами стоп-сигналів та ходових вогнів. Розглядаючи задню частину кузову універсалу також варто відмітити й невеликі допрацювання задньої дверцяти, задніх ліхтарів, а також й заднього бамперу. Дверцята стала ще більш рельєфною, аніж раніше, а елементи на ній були розташовані більш вдало. Задні ліхтарі були замінені на нові, аналогічні як й в версії седану, однак дещо збільшені в розмірах. Задній бампер також отримав додатковий сплітер з хромованою вставкою та отворами під вивід ромбовидних патрубків вихлопних труб.
В нас ви можете купити наступні
запчастини для Mercedes-Benz E-CLASS W212/S212:
• Оптика
Фара права та ліва (галоген, ксенон, три-ксенон, лінзована), датчик кута (повороту, нахилу) фар, датчик ксенон (xenon), блок управління ксенон (xenon), блок розпалу, модуль блоку розпалу, електрокоректор фар, датчик просвіту, датчик дощу, адаптивний ксенон, адаптивний бі-ксенон, адаптивна поворотна ксенонова (xenon) фара, лазерна (LED) фара, ДХО (денні ходові вогні), протитуманна (галогенна) фара, протитуманка, туманка, галогенка, поворотник (правий, лівий), повторювач повороту (крила, дзеркал), відбивач кузовний в бампер, задніх ліхтар (правий, лівий), відбивач, катафоти, повторювач дзеркал, ліхтар підсвітки номерного знаку, стоп-сигнал, задніх ліхтар внутрішній (зовнішній), додатковий стоп-сигнал, ліхтар в крило, ліхтар в кришку багажника, LED-ліхтар, діодний (світлодіодний) ліхтар, задня протитуманка, задній протитуманних ліхтар, ліхтар заднього ходу, ліхтар підвіски дверей, ліхтар салону, потолочна лампа, підсвітка салону;
• Електрика
стартер, генератор, шків генератора, блок управління двигуном (БУД), іммобілайзер, ключ, комплект запуска двигуна, блок комфорту, SAM-блок, блок BSI, блок управління дверей, блок управління склопідіймачами, блок управління фарами, перемикач фар (поворотів), гітара, шлейф аірбег (AirBag), підрульовий шлейф, блок kessy, моторчик склоочисника, трапеція двірників, двигун склоочисника (задній, передній, правий, лівий), моторчик склоомивача, замок дверей (передній, задній, правий, лівий), блок управління замком, моторчик склопідіймача, блок управління склопідіймачами, блок управління електропідсилювачем, рульова колонка, електропідсилювач рульового управління, моторчик серворуля (сервокерма), моторчик рульового управління, блок управління електроручником, FRM-блок, ФРМ блок, консоль управління аудіосистемою (консоль Audio), консоль наві, дісплей наві, дисплей магнітоли, перемикачі магнітоли, джойстік управління, блок-модуль FRM (CAS, PDC, FEM), блок управління підлокітника, блок управління задніх (передніх) сидінь, блок управління підігріву та масажу сидінь, пам’ять сидінь, блок управління пам’яттю сидінь, блок управління круїз-контролем, магнітола, блок управління пневмосистемою (пневмоподушками), блок управління пневмопідвіски, датчик пневмопідвіски, перемикач пневмопідвіски, моторчик (насос) пневмопідвіски, проекція щитка приборів, проекційний дисплей, блок управління photochrome (фотохром), модуль сидінь, моторчик люка, перемикач люка, блок управління складним дахом кабріолету, механізм даху кабріолету (Cabrio), моторчик підйому (спускання) даху кабріолету (Cabrio), ЕБУ (GEB), моторчик панорамного даху, вентилятор сидінь, електрошторка, електрошторка дверей, електрична шторка дверей (салону, заднього скла), моторчик електричної шторки (електрошторки), механізм-моторчик електрошторки (електричної шторки), джойстик iDrive, блок MMi, блок управління Command, джойстик Command, сенсор Command, механізм підйому дисплею, система NBT, кнопка аварійки, кнопка старт/стоп, кнопка Stop Start (Stop/Start), датчик повітря, кнопка відкривання (закривання) багажника, моторчик відкривання багажника, електроамортизатор (електричний амортизатор) кришки багажника, гідроамортизатор (гідравлічний амортизатор) кришки багажника, датчик відкривання кришки багажника, датчик відкривання капоту, блок управління холодильником, автохолодильник, блок управління assistant помічника, keyless система, блок управління системою keyless go (keyless-go), ручка кейлесс (keyless), датчик відкривання (закривання) кейлес (keyless), джойстик вибору передач, селектор перемикання передач, селектор акпп, блок управління електролюком, камери бічного (кутового) огляду, джойстик акпп, LED-панель, LED-щиток приладів, помічник автопілоту, датчики автопілоту, блок управління автопілотом, педаль газу, педаль акселератору, датчик акселератору, електропедалі, показник (покажчик) парктроніка, дисплей парктроніка, діоди парктроніка, блютуз, аукс, блок управління GPS, блок управління наві, датчик наві, навігаційна система, мотор навігації, CD-changer (cd чейнджер) навігації, супутникова навігація, бортовий комп’ютер (компьютер), датчики-блоки бортового комп’ютера, LED-підсвітка салону, блок управління LED-підсвіткою, витратомір повітря, датчик надуву (тиску) турбіни, LCD-дисплей, телевізор в сидіння, електрополичка багажника, електро полка в багажник, блок управління електрополичкою (електрополкою), Webasto, Eberspächer, Ebersprecher, Eberspacher, додатковий отоплювач, додатковий обігрівач (мокрий, вологий, сухий), блок управління Webasto, перемикач Webasto, моторчик Webasto, моторчик додаткового обігрівача, електрорадіатор обігрівача салону, блок управління (датчики) автопарковки, сенсор відбитку пальців, електропідголівники, активні підголівники, електропідголівник, моторчик електропідголівника, блок управління електропідголівниками, перемикач електропідголівника, кнопка складання електропідголівників, датчик докачки коліс, датчик тиску коліс (в шинах)
• Система безпеки
Подушка безпеки (керма, пасажира), аірбег (керма, пасажира), торпедо, торпеда, накладка на торпедо, колінна подушка безпеки (водія, пасажира), шторка безпеки (ліва, права), аірбег сидіння, аірбег двері (правої, лівої, передньої, задньої), ремінь безпеки (правий, лівий), ремінь безпеки (водія, пасажира), піропатрон ременя безпеки, замок ременя, переднатягувач ременя, переднатягувач ременя безпеки (правий, лівий), замок ременя, подушка (аірбег) капоту, піропатрон плюсової клеми, аірбег пішоходу, піропатрон замка капоту, блок управління аірбег (подушки безпеки), датчик удару (правий, лівий, передній, задній), сенсор аірбег, аірбег подушки сидіння (коліна), аірбег сидіння (передній, задній), шторка (права, ліва), аірбег в руль, аірбег пасажира, модуль аірбег, передня панель;
• Акустика
Комплект акустики, акустична система авто, динамік, колонка, дверні колонки, дверні динаміки, динамік акустики, піщалка, генератор звуку, низькочастотний динамік, динамік дверей (передній, задній, правий, лівий), сабвуфер (subwoofer, саббуфер), підсилювач звуку, блок управління акустичною системою, блок управління акустики
Доступні для даної моделі двигуни:
E 250 CGI, (212.047, 212.147), M 271.860, 150 кВт (204 к.с.)
E 200 CGI, (212.048, 212.148), M 271.860, M 271.820, 135 кВт (184 к.с.)
E 220 CDI, (212.002), OM 651.924, 125 кВт (170 к.с.)
E 250 CDI, (212.003), OM 651.924, 150 кВт (204 к.с.)
E 200 CDI, (212.005), OM 651.925, 100 кВт (136 к.с.)
E 350 BlueTEC, (212.024), OM 642.850, 155 кВт (211 к.с.)
E 350 CDI, (212.025), OM 642.850, 170 кВт (231 к.с.)
E 350 CDI 4-matic, (212.089), OM 642.856, OM 642.858, 170 кВт (231 к.с.)
E 350 CGI, (212.057), M 272.983, 215 кВт (292 к.с.)
E 350 4-matic, (212.087), M 272.977, 200 кВт (272 к.с.)
E 500, (212.072), M 273.971, 285 кВт (388 к.с.)
E 500 4-matic, (212.090), M 273.970, 285 кВт (388 к.с.)
E 63 AMG, (212.077), M 156.985, 386 кВт (525 к.с.)
Двигун голий (без навісного обладнання), двигун в зборі, головка блоку циліндрів(гола, комплектна, V-образна, права, ліва, ГБЦ), головка на V-образний двигун(права, ліва), прокладка ГБЦ, клапанна решітка, прокладка клапанної решітки, кулачковий вал (распредвал)(впускний, випускний), постіль (ложе) кулачкового (распредвалу) валу, клавіатура розподільчого (кулачкового) валу, ось коромисла, впускний та випускний клапан, сальники клапанів, шестерня розподільчого (кулачкового) валу, шків розподільчого (кулачкового) валу; блок двигуна(голий, комплектний) пеньок(нижня частина двигуна), шатунний підшипник, поршень, поршневі кільця, шатун, вкладиші шатунні(корінні, стандартні, ремонтні, ESTD), колінвал (колінчатий вал)(СТД, нешліфований), шків колінвалу (колінчатого валу), маховий (демпферний, 2-масовий), КШМ (кривошипно-шатунний механізм), поршнева група, прокладка піддону двигуна, прокладка масляного насосу, прокладка випускного (впускного) колектору, комплект прокладок блока головок, привід масляного насосу, піддон(з датчиком, без датчика), заспокоювач масла, масляний насос, маслозбірник, маслозаливна горловина, шків розподільчого (кулачкового) валу, сальник колінвалу (колінчатого валу)(передній, задній), ланцюг ГРМ, ремінь ГРМ, комплект ланцюгів ГРМ, зірочка ланцюга ГРМ, натягувач ланцюга ГРМ, паразитний ролик, захист ременя ГРМ, передня кришка ГРМ, балансувальний вал, корпус масляного фільтру, масляний фільтр, кришка корпусу масляного фільтру, підвіска двигуна, подушка двигуна, кронштейн кріплення двигуна, подушка ДВС(права, ліва, передня, задня), опора, гідроопора, опора кріплення двигуна, гідроподушка
Дифлектор повітряного потоку (правий, лівий), резонатор повітряного фільтру (резонатор-відстійник повітряного фільтру), корпус повітряного фільтру, патрубок повітряного фільтру, патрубок впускного тракту (патрубок впускної системи), радіатор-інтеркулер, інтеркулер, intercooler, радіатор охолодження повітря, патрубок інтеркулера (металічний, пластиковий, метал, пластик), гофра (трубки, патрубки) інтеркулера, патрубки турбіни, турбіна, турбокомпресора, насос подачі повітря, турбонадув, компресор повітря, впускний колектор, дросельна заслінка, датчик дросельної заслінки, датчик холостого ходу, моторчик дросельної заслінки, блок управління дросельною заслінкою, моторчик заслінок впускного колектору, датчик впускного колектору, прокладка впускного колектору, патрубок дросельної заслінки, комп’ютер (плата) дросельної заслінки, прокладка випускного колектору, випускний колектор, колектор системи випуску, резонатор випускної системи, лямбда-зонд (кисневий датчик передній, задній), лямбда-зонд колектору та каталізатора, каталізатор, повітряний фільтр, глушитель, задня банка глушителя, деталі ЕРГ (EGR), клапан ЕГР (EGR), клапан відпрацьованих газів, радіатор охолодження відпрацьованих газів (радіатор ЕГР, EGR), моторчик ЕГР, патрубок EGR, датчик турбіни, грушка турбіни, вакуумний клапан турбіни
Коробка передач (механіка, автомат, варіатор, робот, напівавтомат, тіптронік, tiptronic), коробка передач в зборі, корпус коробки передач, картер коробки передач, сальник первинного валу, механізм перемикання передач, трос перемикання передач (механіка), трос перемикання АКПП, куліса, куліса АКПП, диск зчеплення (кошик, корзина), вижимний підшипник, комплект зчеплення, корзина (кошик), зчеплення роботизованої коробки передач (подвійне) фланець напівосі, напівось передня (права, ліва), напівось на механіку (автомат), привідний вал (механіка, автомат), шрус (зовнішній, внутрішній), тришип, пильник шруса (зовнішній, внутрішній), проміжний вал, підвісний підшипник, кільце АБС, напівось переднього моста, фільтр АКПП, піддон АКПП, гідровузол АКПП (гідроклапана), гідроблок, механізм перемикання робота, актуатор зчеплення. Передній міст, редуктор (раздатка) переднього моста, карданний вал (передній), кардан передній, хрестовина карданного валу, опора кріплення МКПП, подушка, раздатка коробки передач, редуктор МКПП, задній карданний вал. Задній міст, редуктор (раздатка) заднього моста, напівось заднього моста (права, ліва), корпус заднього моста, чулок заднього моста, привідний вал задній (механіка, автомат), муфта карданного валу.
Передня підвіска в зборі, задня підвіска в зборі, амортизатор передній в зборі (правий, лівий; макферсон, макперсон, McPherson), Макперсон (правий, лівий), верхня опорна подушка переднього (заднього) амортизатора, опорний підшипник, підшипник опорної подушки переднього (заднього) амортизатора, підшипник опорної подушки, відбійник амортизатора, пильник амортизатора, пильник-відбійник (пильник) переднього (заднього) амортизатора, пружина передньої (задньої) підвіски, стійка амортизатора, амортизатор передній, стійка амортизаційна передня (задня), амортизатор, сайлентблок амортизатора, поворотний кулак (правий, лівий), поворотний кулак (передній, задній), цапфа (передня, задня), маточина (ступиця), маточина (ступиця) в зборі, підшипник в маточині (ступиці), маточина (ступиця) (передня, задня), маточина (ступиця) (права, ліва), підшипник маточини (ступиця) (передній, задній), супорт, нижній ричаг передньої підвіски (правий, лівий), повздовжній ричаг підвіски (передній, задній), верхній ричаг передньої (задньої) підвіски (правий, лівий), поперечний ричаг передньої (задньої) підвіски (правий, лівий), шарова опора (нижня, верхня), сайлентблоки переднього (заднього) ричага, балка передньої підвіски, передня балка, підмоторна балка, передній підрамник, повздовжня балка, сайлентблоки передньої балки, траверс, стабілізатор передній (задній), втулки переднього (заднього) стабілізатора , стійки (тяжки) переднього (заднього) стабілізатора, ресора передньої підвіски, ресора задньої підвіски, корінний лист ресори, сайлентблок (втулка) ресори, стійка гідроамортизатора, гідроамортизатор передній (задній) (правий, лівий), балон (ресивер), насос гідропідвіски, компресор гідропідвіски, блок управління пневмопідвіскою, пневмоамортизатор передній (задній), подушка пневмоамортизатора, балон передній (задній) пневмопідвіски, насос пневмопідвіски, компресор пневмопідвіски, гідростабілізатор поперечної стійкості, задня балка (дискові, барабанні гальма), сайлентблок задньої балки, реактивна тяга, реактивна тяга задньої підвіски, розвальний болт (гайка-шайба), розвальна гайка, підрамник задньої підвіски.
Рульова рейка (гідро), електрорейка, рульова тяга, наконечник рульової тяги (правий, лівий), пильник, рульова колонка, рульовий кардан (карданчик), електропідсилювач руля, моторчик електропідсилювача, блок управління електропідсилювачем, насос гідропідсилювача, насос ГУРа, шланг (трубка) гідропідсилювача, гідропідсилювач, шланг (трубка) високого тиску ГУРа, шланг (трубка) низького тиску ГУРа, ГУР, насос гідроелектропідсилювача, насос електрогідропідсилювача, бочок, шків насоса ГУРа, бочок рідини гідропідсилювача, кришка бочка ГУРа, рульовий механізм, сервопривід електропідсилювача, рульове колесо (руль, кермо) (з підігрівом, віброруль, , руль із вібро, мультируль), блок управління повороту задніх коліс, механізм повороту задніх коліс, сайлентблок рульової рейки.
Гальмівний диск передній (задній), гальмівний барабан, гальмівний супорт, передній (задній) супорт (правий, лівий), передні (задні) гальмівні колодки (під дискові, барабанні гальма), передні (задні) дискові гальмівні колодки, передні (задні) барабанні гальмівні колодки, головний гальмівний циліндр, робочий гальмівний циліндр, вакуум гальм, блок АБС (ISP), електронний блок АБС, вакуумний підсилювач гальм, бочок гальмівної рідини, моторчик електроручника, привід електроручника, передній (задній) трос ручника, блок управління електроручником, трос електроручника, кнопка електроручника, передній (задній) гальмівний шланг.
Радіатор охолодження двигуна (радіатор основний), патрубок (патрубки) системи охолодження, вентилятор системи охолодження, радіатор кондиціонеру, осушувач кондиціонеру, конденсатор кондиціонеру, випарник кондиціонеру, вентилятор кондиціонеру, блок управління вентилятора, трубка-шланг кондиціонеру, датчик вмикання кондиціонеру, клапан кондиціонеру, водяна помпа, насос системи охолодження, корпус термостату, термостат, патрубок радіатора (верхній, нижній), бочок охолоджувальної рідини (бочок тосолу), радіатор обігрівача, радіатор пічки, моторчик пічки, корпус пічки, резистор пічки, моторчик заслінок пічки (клімат-контролю), панель управління клімат-контролю (блок управління), блок управління пічкою, фільтр салону, корпус фільтра салону
Паливний бак (бензин, дизель), датчик рівня пального, поплавок (колба) в бак, насос в бак, заливна горловина, паливний фільтр грубої очистки, паливна рейка, трубка паливної рейки, датчик паливної рейки (передньої, задньої), система Common Rail, паливна рампа, трубка форсунки, охолоджувач пального, бочок adblue, насос adblue, колба adblue, форсунка паливної системи, дизельна форсунка, насос форсунка, форсунка живлення бензинового двигуна, електрофорсунка, паливний насос високого тиску (ПНВС), блок управління ПНВТ, паливний фільтр, корпус паливного фільтру, дизельна апаратура
Накладка (карта) кришки багажника, окантовка скла кришки багажника, ручка кришки багажника, накладка замка багажника, накладка задньої панелі, накладка порогу, обшивка (карта) багажника (права, ліва, велюр, пластик), шторка (ролета) багажника, сітка багажного відділення, лижи (кронштейни) кріплення додаткового вантажу, накладка на підлогу багажника, наповнювач ніші запасного колесу, набор інструментів (ключ, домкрат, моторчик підкачки коліс), накладка арки коліс багажника (права, ліва), накладка стійки (права, ліва, верхня, нижня), облицювання багажника (багажного відділення), елементи багажника, накладка обшивки багажника (3-містна, 5-містна, 7-містна, 3д, 5д, 3D, 5D), накладка центральної стійки, накладка бокової центральної стійки (права, ліва, верхня, нижня), решітка обдуву вентиляції центральної стійки, рамка обдуву вентиляції, накладка порогу передніх дверей внутрішня (ліва, права), накладка порогу задніх дверей внутрішня (ліва, права), накладка задньої колісної арки (правої, лівої), покриття підлоги (ковролін) настил на підлогу, нижні накладки обдуву вентиляції, нижні накладки обдуву підлоги, карта (обшивка) задньої двері (лівої, правої), карта (обшивка) передньої двері (лівої, правої), задня консоль, тунель обдуву, консоль підлокітника, підлокітник, кришка (засувка) підлокітника, механізм кріплення роботи підлокітника, накладка (обшивка) стелі, обшивка стелі (під люк, панорама, панорамна кришка), обшивка стелі панорами, обшивка стелі під люк, ручка стелі, сонцезахисний козирок (лівий, правий), полотно люка, полотно зсувного даху (стелі), полотно панорами, ролета зсувного даху (стелі), накладка передніх стійок (права, ліва), накладки (стійки) аірбег, комплект сидінь, задні сидіння (3D, 5D, хетчбек, універсал, седан), задній диван (шкіра, велюр, тканина), задня спинка сидіння, підлокітник задніх сидінь, бокові батони сидінь, підголівник задній (передній) сидіння, столик заднього сидіння, столик салону, рельси задніх (кронштейни) сидінь, водійське сидіння, сидіння водія ліве, електросидіння, моторчик сидіння, сидіння пасажира праве, ручки (накладки) дверних карт, накладка ременя безпеки, елементи торпедо, рамка торпеди, рамка консолі, центральна панель торпеди, центральна консоль ручника, нижні бічні накладки торпеди (торпедо)
Залишіть ваш коментар чи запитання