Олег

(050) 672-24-10 oleg@autobot.com.ua

Андрій

andriy@autobot.com.ua

Запчастини нові та б/у
Доставка автозапчастин

інтернет магазин автозапчастин в українідоставка з європи

Нові та б/у запчастини MERCEDES-BENZ E-CLASS C207/A207

хочете швидко знайти конкретну деталь????
залиште вашу заявку на сайті і ми з вами зв'яжемося!

Розборка Mercedes-Benz E-CLASS C207/A207

Авторазборка Autobot пропонує повний асортимент автозапчастин для автомобіля Mercedes-Benz E-Class (C207/A207) 2009-2012 року випуску, а також для рестайлінгових версій від 2012 по 2017 рік випуску.

В наявності велика кількість запчастин

При необхідності – привезем будь-яку запчастину під замовлення з Європи

Строки поставки варіюються від 2 до 5 робочих діб

Відправлення здійснюється по всій території України

Основна оплата – при отриманні

Наші спеціалісти гарантуються очікувану якість та працездатність кожної запчастини

Огляд та характеристики Mercedes-Benz E-CLASS C207/A207

Mercedes-Benz E-Class C207/A207 – четверте покоління представницького бізнес-кару, що випускався компанією «Mercedes-Benz» в період з 2009 по 2018 рік. Автомобіль доступний в декількох варіантах кузовного виконання – 2-дверний купе C207 (4-міст.) та 2-дверний кабріолет A207 (4-міст.), побудований на базі передньомоторної задньопривідної та передньомоторної повнопривідної компоновки. Даний автомобіль було представлено в декількох наступних моделях - 1.8, 2.0, 3.0, 3.5, 4.7, 5.5, 2.1d, 3.0d, а також в деяких їх варіаціях. В залежності від моделі та комплектації оснащувався автомобіль наступними варіантами доступних двигунів:

1.8 E200 CGI M271.860 (184), 1.8 E200 CGI M271.820 (184), 1.8 E250 CGI M271.860 (204), 2.0 E200 M274.920 (184), 2.0 E250 M274.920 (211), 3.0 E400 M276.820 (333), 3.0 E320 M276.820 (272), 3.5 E350 M272.988 (272), 3.5 E300 M276.957 (252), 3.5 E350 M276.957 (306), 3.5 E350 4-matic M276.957 (306), 3.5 E350 CGI M272.982 (292), 3.5 E350 CGI M272.984 (292), 3.5 E400 M276.850 (333), 4.7 E550 CGI M278.922 (408), 5.5 E500 M273.966 (388) – бензинові двигуни; 2.1 E220 BlueTEC OM651.911 (177), 2.1 E220 CDI OM651.911 (170), 2.1 E250 CDI OM651.911 (204), 3.0 E350 BlueTEC OM642.838 (258), 3.0 E350 CDI OM642.838 (265), 3.0 E350 CDI OM642.836 (231) – дизельні двигуни.

Бензинові силові агрегати являють собою L-рядні 4-циліндрові та V-подібні 6 та 8-циліндрові мотори з системою розподіленого та безпосереднього впорскування палива з одинарним або подвійним турбонадувом з верхнім розташуванням клапанів та одного або двох розподільчих валів; дизельні силові агрегати являють собою L-рядні 4-циліндрові турбінні мотори з системою безпосереднього впорскування палива з компресорним або біттурбо-надувом з верхнім розташуванням клапанів та двох розподільчих валів. Потужність даних двигунів передається на привідні колеса за допомогою 5-ступінчастої механічної коробки передач, 5/7/9-ступінчастої автоматичної коробки передач 5G/7G/9G-Tronic, а також 7-ступінчастої коробки передач 7G-Tronic Plus.

Новий компактний бізнес-кар преміум-класу

В 2009 році на міжнародній автовиставці у Женеві було представлено новий бізнес-купе E-Class Coupe C207, а рік по тому й бізнес-кабріо E-Class Cabrio A207, що були покликані прийти на зміну своєму застарівшому попереднику другого покоління CLK-класу – купе C209 та кабріо A209. Не дивлячись на те, що дані автомобілі отримали візуальну схожість з різними серіями автомобілей, новенький автомобіль зберіг в собі тенденцію візуальної схожості з моделлю представницьких автомобілів Е-класу, а також деякі конструкційні особливості, в тому числі платформу від автомобілей С-класу. Розглядаючи технічну складову частину новинки, варто відмітити, що більш ніж 60% усіх компонентів автомобіля були запозичені від моделі серійного седану Е-класу 4-го покоління – Mercedes-Benz E-Class W212, а решта 40% - від седану С-класу 3-го покоління – Mercedes-Benz C-Class W204.

Порівнюючи новинку з попередніми версіями автомобілей Mercedes-Benz CLK-Class C209/A209, на зміну яким і був покликаний прийти новенький автомобіль Е-класу, варто виділити його дещо збільшені габаритні розміри. Новинка готова похвалитись своєю перевагою над попередником у збільшених розмірах колісної бази, загальної довжини кузову та його ширини; по показнику висоти кузову першість отримав попередник, однак все ж таки цей невеликий нюанс розробники скоріше відносять до явних плюсів автомобіля, оскільки низько посаджений кузову, що вирізняється зменшеною висотою кузову демонструє дещо покращені ходові здібності й динаміку руху, навіть не дивлячись на невелике збільшення загальної маси автомобіля приблизно на 100 кг, як для версії купе, так і для версії кабріолету.

Mercedes-Benz CLK-CLASS C209/A207 vs Mercedes-Benz E-CLASS C207/A207

Відродження спортивного купе в новій серії E-Class C207/A207

В конкурентній боротьбі з іншими німецькими автомобілями-аналогами новенький компактний купе Mercedes-Benz E-Class C207 та кабріолет Mercedes-Benz E-Class A207 проявляють себе достатньо сміливо та досить достойно, практично не поступаючись таким автомобіля як Audi A5, BMW F22/F23, а також й іншим автомобілям. Однак хотілось би відмітити, що кожен з даних автомобілей незалежно від кузовного виконання – купе це, чи кабріолет, мають свої сильні та слабкі сторони, унікальні особливості та риси.

• Розглядаючи характеристики штутгартського купе E-Class C207, варто виділити його достатньо довгий кузову та довжину колісної бази, якими автомобіль перевершує свої опонентів в деякій мірі; найбільш широким кузовом володіє купе Audi A5 (8T3), яка також вирізняється достатньо крупними розмірами передньої та задньої колії; що стосується купе баварського виробника BMW F22, він вирізняється найбільш високим кузовом з середніми показникам висоти дорожнього просвіту, що робить автомобіль достатньо збалансованим.

Mercedes-Benz E-CLASS Coupe C207 vs Audi A5 Coupe (8T3) & BMW F22

• Розглядаючи характеристики кабріолету E-Class A207 штутгартського виробника Mercedes-Benz, варто помітити й досить схожі конструкційні особливості та відмінності з моделями конкурентами: модель від Mercedes-Benz вирізняється найбільш довгим кузовом, від Audi – найбільш широким, а від BMW – найбільш високим.

Mercedes-Benz E-CLASS Cabrio A207 vs Audi A5 Cabrio (8F7) & BMW F23

Деякі конструкційні особливості

Враховуючи накопичений досвід випуску компактних купе CLK-класу, розробники дещо змінили свій підхід до розробки новеньких легких спортивних купе, допрацювавши слабкі сторони автомобіля, а також дещо вдосконаливши сильні. Насамперед розробники допрацювали кузову зробивши його ще більш міцним та захищеним, в його виготовлені використовуються ще більш міцні й при цьому ще більш легкі матеріали, в тому числі композитні матеріали, вуглепластик, алюміній та сталь. Новенький кузову окрім покращеної міцності та опорну на згин та кручення готовий похвалитись також й значно покращеною динамікою та обтічними властивостями, які викликані допрацюваннями форми та пропорціями автомобіля, в результаті чого розробникам вдалось добитись покращеного показника аеродинамічного опору для версії купе та кабріолету в 0,24 Cx, що являється значно кращим показником в порівняні з іншими варіаціями виконання автомобіля даної серії в кузову седан та універсал, які отримали показник в 0,27-0,27 Cx.

Посадка нового кузову здійснюється на повністю незалежну підвіску з використанням амортизаційних стійок типу McPherson для передньої осі та системи парних поперечних ричагів для задньої осі. Також для обох осей використовуються гвинтові пружини, стабілізатори поперечної стійкості та газонаповнених амортизаторів, які можуть бути відрегульовані за допомогою електроніки та додаткової системи Agility Control. Рульовий механізм являє собою рейка-шестерня з передвстановленними додатковим сервопідсилювачем, робота якого також може бути відрегульована  електронікою «Agility Control». Гальмівну систему доповнюють дискові гальмівні підсилювачі та набор додаткових електронних систем. Варто виділити появу й нових високопродуктивних двигунів, а також й тих, що працюють з системою BlueEfficiency, що сприяє більш ефективному та економному використанню пального. Також варто відмітити використання й нової 9-ступінчатсої автоматичної трансмісії, яка доступна для спортивних модифікацій даного автомобіля, а також в якості додаткової опції.

Особливості зовнішнього вигляду

Зовнішній вигляд та дизайн кузову виглядає достатньо звичним та знайомим по моделям вже раніше випущеного седану та універсалу Е-класу, однак, навіть не дивлячись на деяку подібність новенького купе та кабріолету з даними варіаціями моделей лінійки, автомобілі отримали унікальну форму та конструкцію переднього бамперу, дещо  розширених колісних арок, дещо видозміненої оптики та решітки радіатора. Також розробники не обійшли стороною й достатньо вишукані стрімкі лінії, що простираються по усій довжині кузову – від задніх ліхтарів до передніх фар, від задніх колісних арок до передніх; також в передній частині кузову вздовж усього капоту простирається ще одна пара різнонапрямлених стилістичних ліній, які не тільки задають деякі рельєфності на капоті, але й додатково підкреслюють стрімкий характер автомобіля.

Дизайн екстер’єру в передній частині кузову

В передній частині кузову спостерігається достатньо типове виконання кузовних елементів як й в інших варіантів виконання кузову – седану та універсалу, однак з деякими характерними змінами та особливостями. Насамперед, в очі кидається видозмінена та відмінна решітка радіатора з двома горизонтальними ребрами жорсткості, що розділяються навпіл фірмовою емблемою в овальній окантовці. Саму решітку описує деяка тонка хромована окантовка, яку додатково підкреслює деяка випуклість на корпусі бамперу, плавно з’єднуючись зі стилістичними полосками на капоті. Дані полоски задають місця випуклості капоту назовні. Стилістичні лінії, що задають дані заглиблення на корпусу капоту, простираються до фар головного світла. Вони, як і раніше, являються парними, однак їх форма була дещо змінена. Замість овальних фар з’явились нові ромбоподібні фари з овальними лампами в них. Форма й положення передніх фар задає й форму передньому бамперу, а також й деяким стилістичним випуклостям на ньому. В нижній частині бамперу також присутні отвори під вивід повітрязабірника з решіткою на ньому, а також отвори повітроводів з решіткою й додатковими світлодіодним протитуманними фарами L-подібної форми.

Дизайн екстер’єру в задній частині кузову

В задній частині кузову відмічається достатньо плавний перехід від лінії спуску даху до корпусу кришки багажника з аналогічною лінією спуску його корпусу. Кут переходу було дещо збільшено до розміру більш ніж в 120 градусів. Нижня частина кришки багажника була дещо вирівняна, її бічні грані отримали близький до прямого кута рівень нахилу відносно осей автомобіля. В нижній частині корпусу кришки багажника присутнє деяке заглиблення під встановлення номерного знаку, яке підкреслюється хромованою накладкою у вигляді прямої лінії над даним заглибленням. Над даною накладкою в місцях згину кришки багажника також присутній й додатковий світлодіодний стоп-сигнал. По бокам від кришки багажника присутні також й видозмінені задні ліхтарі з дещо продовгуватою формою зі зрізаними кутами; в їх конструкції присутній набор світлодіодних елементів, в тому числі й для індикації заднього ходу автомобіля. З-під низу ліхтарі підпираються п-подібним округленням пластикової вставки з отвором під вивід патрубка вихлопної труби. Для версії кабріолету передбачено й дещо допрацьована конструкція задньої частини кузову з додатковим відділенням для складання відкидного даху

Рестайлінг Mercedes-Benz E-Class C207/A207 в 2013 році

В 2013 році було представлено версію дещо допрацьованого автомобіля після проведеного рестайлінгу. В ході оновлення автомобіль отримав ряд правок направлених на покращення зовнішнього виду та його дизайну. В передній частині кузову новинка стала вирізнятись появою нових функціональних фар головного світла однофазної конструкції, решіткою радіатора зі зменшеною кількістю ребер жорсткості, а також збільшені в розмірах отвори повітрязабірника та повітроводів в бампері. Детальніше розглядаючи передню частину кузову варто відмітити, що нові фари в деякій мірі повторюють напрямок стилістичних лінії на корпусі капоту своєю формою, що об’єднує дві окремі частини фари в один єдиний блок з додатковою роздвоєною y-подібною лінією світодіодної підвіски в їх конструкції. Решітка радіатора між фарами стала ще більш об’ємною та підкреслюється деякою хромованою окантовкою; в центрі решітки радіатора присутнє тепер вже одне єдине ребро жорсткості, яке плавно з’єднується з округлою окантовкою фірмової емблеми «Мерседес». З-під низу решітка радіатора описується рельєфним випуклим назовні бампером з більш спортивним виглядом, який підкреслюється значно збільшеними в розмірах отворами повітроводів та повітрязабірника, що знизу доповнюється додатковим аеродинамічним фартуком.  

В задній частині кузову збереглась звична форма та конструкція, однак їх особливості були дещо допрацьовані. Об’єм скління задньої дверцяти та заднього оглядового вікна значно збільшився відкриваючи більш об’ємний панорамний вигляд. Також було допрацьовано й конструкцію світлових елементів задніх ліхтарів. В нижній частині заднього бамперу було допрацьовано й додаткову пластикову вставку в нього, що дещо збільшилась в розмірах; на ній же встановлюється й додаткова хромована полоска, що описує форму патрубків вихлопних труб деякою округлістю. Також варто відмітити, що випуклості на задніх колісних арках були дещо вирівняні та стали менш помітними, аніж раніше, що в свою чергу додало автомобілю більш класичний та суворий вигляд.

 

В нас ви можете купити наступні

запчастини для Mercedes-Benz E-CLASS C207/A207:

  

Деталі кузову для Mercedes-Benz E-Class C207/A207
Бампер передній (голий, комплектний), передок (ноускат), губа спойлер (переднього бампера), решітка радіатора, ніздрі радіатора, емблема (значок) решітки радіатора, решітка бампера, решітка протитуманної фари, рамка протитуманної фари, накладка (молдинг, листва) бампера, хром бампера, заглушка буксирувального гаку (гак-буксирування), омивачі фар, форсунка омивача фар, кришка форсунки омивача фар, захист бампера, захист під бампер, підсилювач переднього бампера (пластик, метал), кронштейн (напрямна) переднього бампера, підрадіаторна балка, абсорбер, верхня накладка, верхня панель радіатора, верхня планка передньої панелі, передня панель (телевізор), верхній та нижній кронштейн фари, окуляр фари, направляюча фари, повітрозабірник (правий, лівий, нижній, верхній), кронштейн (втулка) кріплення радіатора, замок капоту, дифузор вентилятора, дифузор (рамка) вентилятора,  рамка кріплення вентилятора, кронштейн підсилювача, лонжерон, крило переднє (праве, ліве), кронштейн (напрямна) переднього крила, накладка (молдинг) колісної арки, решітка-повітрозабірник переднього крила, листва крила, окантовка передньої фари, панель переднього крила, хром-накладка крила, підкрилок передній (правий, лівий), захист крила, крило переднє, крило заднє (праве, ліве), кронштейн (напрямна) заднього крила, накладка (молдинг) колісної арки, решітка-повітрозабірник заднього крила, листва крила, окантовка задньої фари, панель заднього крила, хром-накладка крила, підкрилок задній (правий, лівий), захист крила, крило, капот, петлі капоту, молдинг капоту, решітка капоту, повітрозабірник капоту, тримач капоту, амортизатор капоту, емблема (значок) на капот, четвертина передня (права, ліва), стакан, передня частина кузову, жабо, трапеція склоочисника, механізм склоочисника, трапеція двірника, тримач двірника передній (правий, лівий), пластик під лобове скло, нижній пластик, короб водостоку під лобове скло, стійка кузова передня (права, ліва), стійка біля лобового скла, стійка кріплення передніх дверей, поріг правий та лівий (метал, пластик), фільонка порога, накладка порога, молдинг порога, оконцовка (наконечник) порога, підніжка (сходинка) порога, днище, ванна запаски, ніша запасного колеса, захист двигуна нижній, захист під двигун, захист днища (правий, лівий), захист задньої частини днища, вертикальний (боковий) захист двигуна, дах, фільонка даху, дах зі стійками, дах, панорамний дах, скляний дах, скло даху, дах під люк,  тканинний дах, пластиковий дах (3D, 5D), скло пластикового даху (бокове, заднє), механізм відкидного даху кабріолету, складаний верх даху, засувка (замок) відкидного даху, кронштейн відкидного даху, спойлер даху, рейлінги на дах (повздовжні, попередні), молдинг даху, накладка (оконцовка) рейлінгу, лючок бензобаку, кришка лючка бензобаку, фільонка заднього крила, задня четвертина (права, ліва), задня панель, підкрилок задній (правий, лівий), колісна арка, днище багажника, задній лонжерон, задок, молдинг заднього крила (правий, лівий), накладка задньої арки, листва задньої колісної арки, розширювач колісної арки (передньої, задньої, правої, лівої), окантовка заднього ліхтаря (хром), скло заднє кузовне глухе, глухе скло в кузов, жабри, захист задньої колісної арки, локер колісної арки, задня частина кузову (права, ліва), заднє скло, заднє скло в жорсткому даху, центральна стійка, бочина, дах, задній бампер,  підсилювач заднього бамперу (пластик, метал),  кронштейн підсилювача заднього бамперу,  абсорбер заднього бамперу, напрямна (кронштейн) центральна заднього бамперу,  правий та лівий кронштейн (напрямна) заднього бамперу, накладка для заднього бамперу,  молдинг (листва) заднього бамперу,  кронштейн передньої протитуманної фари,  кронштейн кріплення омивача фар, кронштейн задньої протитуманної, кронштейн кріплення парктроника,  захист заднього бампера,  кронштейн заднього ліхтаря, кришка багажника (гола, комплектна), 5 двері, п’яті двері, накладка молдинг заднього бамперу (хром), кришка багажника, ляда, сорочка (розпашонка), скло ляд, скло кришки багажника, задній борт, нижня та верхня частина кришки багажника, замок кришки багажника, накладка замка кришки багажника, спойлер кришки багажника, декоративна накладка кришки багажника, підвіска номера, накладка підвіски номера, підвіска номера, задня емблема, задній значок, амортизатор кришки та скла кришки багажника, задній тримач двірників, додатковий стоп-сигнал, зовнішня ручка кришки багажника, кнопка відкриття кришки багажника, петля кришки багажника (права, ліва), петля заднього борта, амортизатор заднього борта (правий, лівий), замок на задній борт, кнопка відкриття борта, трапеція заднього склоочисника, передні двері (праві, ліві, 3D, 5D), панель передніх дверей, каркас передніх дверей, петлі передніх дверей (передня, задня, верхня, нижня), обмежувач передніх дверей, замок дверей, обмежувач передніх дверей, зовнішня (внутрішня) ручка дверей, хром-ручки дверей, заглушка серцевини ручки дверей, молдинг передніх дверей, листва, хром-накладка передніх дверей, молдинг скла передніх дверей, ущільнювач скла передніх дверей,  напрямна скла передніх дверей, накладка стійки передніх дверей, передні двері, задні двері (праві, ліві, 3D, 5D), панель задніх дверей,  каркас задніх дверей,  петлі задніх дверей (передні, задні, верхні, нижні), обмежувач задніх дверей, замок задніх дверей, ручка задніх дверей зовнішня (внутрішня),  хром-ручки задніх дверей, заглушка серцевини ручки задніх дверей, молдинг задніх дверей, листва, хром-накладка задніх дверей, молдинг скла задніх дверей,  ущільнювач скла задніх дверей,  напрямна скла задніх дверей, ущільнювач дверного прорізу (кузовний), ущільнювач задніх дверей,  механізм склопідіймача, трапеція, скло задніх дверей опускне (праве, ліве), скло задніх дверей глухе (трикутник, кватирка), дзеркало заднього виду (ліве, праве, електро, механіка), корпус дзеркала, накладка (кришка) дзеркала (хром), зовнішнє дзеркало, вклад дзеркала, скло дзеркала, дзеркальний елемент, повторювач повороту дзеркала, повторювач-поворотник дзеркала, задні двері, двері бокові (зсувні), панель зсувних дверей, каркас зсувних дверей, петлі зсувних дверей (передні, задні, верхні, нижні), обмежувач зсувних дверей, замок зсувних дверей, ручка зсувних дверей зовнішня (внутрішня), хром-ручки зсувних дверей, заглушка серцевини ручки зсувних дверей, молдинг зсувних дверей, ущільнювач скла зсувних дверей, напрямна скла зсувних дверей, накладка стійки зсувних дверей.
Оптика та деталі електрообладнання для Mercedes-Benz E-Class C207/A207

• Оптика

Фара права та ліва (галоген, ксенон, три-ксенон, лінзована), датчик кута (повороту, нахилу) фар, датчик ксенон (xenon), блок управління ксенон (xenon), блок розпалу, модуль блоку розпалу, електрокоректор фар, датчик просвіту, датчик дощу, адаптивний ксенон, адаптивний бі-ксенон, адаптивна поворотна ксенонова (xenon) фара, лазерна (LED) фара, ДХО (денні ходові вогні), протитуманна (галогенна) фара, протитуманка, туманка, галогенка, поворотник (правий, лівий), повторювач повороту (крила, дзеркал), відбивач кузовний в бампер, задніх ліхтар (правий, лівий), відбивач, катафоти, повторювач дзеркал, ліхтар підсвітки номерного знаку, стоп-сигнал, задніх ліхтар внутрішній (зовнішній), додатковий стоп-сигнал, ліхтар в крило, ліхтар в кришку багажника, LED-ліхтар, діодний (світлодіодний) ліхтар, задня протитуманка, задній протитуманних ліхтар, ліхтар заднього ходу, ліхтар підвіски дверей, ліхтар салону, потолочна лампа, підсвітка салону;

• Електрика

стартер, генератор, шків генератора, блок управління двигуном (БУД), іммобілайзер, ключ, комплект запуска двигуна, блок комфорту, SAM-блок, блок BSI, блок управління дверей, блок управління склопідіймачами, блок управління фарами, перемикач фар (поворотів), гітара, шлейф аірбег (AirBag), підрульовий шлейф, блок kessy, моторчик склоочисника, трапеція двірників, двигун склоочисника (задній, передній, правий, лівий), моторчик склоомивача, замок дверей (передній, задній, правий, лівий), блок управління замком, моторчик склопідіймача, блок управління склопідіймачами, блок управління електропідсилювачем, рульова колонка, електропідсилювач рульового управління, моторчик серворуля (сервокерма), моторчик рульового управління, блок управління електроручником, FRM-блок, ФРМ блок, консоль управління аудіосистемою (консоль Audio), консоль наві, дісплей наві, дисплей магнітоли, перемикачі магнітоли, джойстік управління, блок-модуль FRM (CASPDCFEM), блок управління підлокітника, блок управління задніх (передніх) сидінь, блок управління підігріву та масажу сидінь, пам’ять сидінь, блок управління пам’яттю сидінь, блок управління круїз-контролем, магнітола, блок управління пневмосистемою (пневмоподушками), блок управління пневмопідвіски, датчик пневмопідвіски, перемикач пневмопідвіски, моторчик (насос) пневмопідвіски, проекція щитка приборів, проекційний дисплей, блок управління photochrome (фотохром), модуль сидінь, моторчик люка, перемикач люка, блок управління складним дахом кабріолету, механізм даху кабріолету (Cabrio), моторчик підйому (спускання) даху кабріолету (Cabrio), ЕБУ (GEB), моторчик панорамного даху, вентилятор сидінь, електрошторка, електрошторка дверей, електрична шторка дверей (салону, заднього скла), моторчик електричної шторки (електрошторки), механізм-моторчик електрошторки (електричної шторки), джойстик iDrive, блок MMi, блок управління Command, джойстик Command, сенсор Command, механізм підйому дисплею, система NBT, кнопка аварійки, кнопка старт/стоп, кнопка Stop Start (Stop/Start), датчик повітря, кнопка відкривання (закривання) багажника, моторчик відкривання багажника, електроамортизатор (електричний амортизатор) кришки багажника, гідроамортизатор (гідравлічний амортизатор) кришки багажника, датчик відкривання кришки багажника, датчик відкривання капоту, блок управління холодильником, автохолодильник, блок управління assistant помічника, keyless система, блок управління системою keyless go (keyless-go), ручка кейлесс (keyless), датчик відкривання (закривання) кейлес (keyless), джойстик вибору передач, селектор перемикання передач, селектор акпп, блок управління електролюком, камери бічного (кутового) огляду, джойстик акпп, LED-панель, LED-щиток приладів, помічник автопілоту, датчики автопілоту, блок управління автопілотом, педаль газу, педаль акселератору, датчик акселератору, електропедалі, показник (покажчик) парктроніка, дисплей парктроніка, діоди парктроніка, блютуз, аукс, блок управління GPS, блок управління наві, датчик наві, навігаційна система, мотор навігації, CD-changer (cd чейнджер) навігації, супутникова навігація, бортовий комп’ютер (компьютер), датчики-блоки бортового комп’ютера, LED-підсвітка салону, блок управління LED-підсвіткою, витратомір повітря, датчик надуву (тиску) турбіни, LCD-дисплей, телевізор в сидіння, електрополичка багажника, електро полка в багажник, блок управління електрополичкою (електрополкою), WebastoEberspächerEbersprecherEberspacher, додатковий отоплювач, додатковий обігрівач (мокрий, вологий, сухий), блок управління Webasto, перемикач Webasto, моторчик Webasto, моторчик додаткового обігрівача, електрорадіатор обігрівача салону, блок управління (датчики) автопарковки, сенсор відбитку пальців, електропідголівники, активні підголівники, електропідголівник, моторчик електропідголівника, блок управління електропідголівниками, перемикач електропідголівника, кнопка складання електропідголівників, датчик докачки коліс, датчик тиску коліс (в шинах)

• Система безпеки

Подушка безпеки (керма, пасажира), аірбег (керма, пасажира), торпедо, торпеда, накладка на торпедо, колінна подушка безпеки (водія, пасажира), шторка безпеки (ліва, права), аірбег сидіння, аірбег двері (правої, лівої, передньої, задньої), ремінь безпеки (правий, лівий), ремінь безпеки (водія, пасажира), піропатрон ременя безпеки, замок ременя, переднатягувач ременя, переднатягувач ременя безпеки (правий, лівий), замок ременя, подушка (аірбег) капоту, піропатрон плюсової клеми, аірбег пішоходу, піропатрон замка капоту, блок управління аірбег (подушки безпеки), датчик удару (правий, лівий, передній, задній), сенсор аірбег, аірбег подушки сидіння (коліна), аірбег сидіння (передній, задній), шторка (права, ліва), аірбег в руль, аірбег пасажира, модуль аірбег, передня панель;

• Акустика

Комплект акустики, акустична система авто, динамік, колонка, дверні колонки, дверні динаміки, динамік акустики, піщалка, генератор звуку, низькочастотний динамік, динамік дверей (передній, задній, правий, лівий), сабвуфер (subwoofer, саббуфер), підсилювач звуку, блок управління акустичною системою, блок управління акустики

Деталі двигуна для Mercedes-Benz E-Class C207/A207

Доступні для даної моделі двигуни:

E 250 CGI, (207.347), M 271.860, 150 кВт (204 к.с.)

E 200 CGI, (207.348), M 271.860, 135 кВт (184 к.с.)

E 250 CDI, (207.303), OM 651.911, 150 кВт (204 к.с.)

E 220 CDI, (207.302), OM 651.911, 125 кВт (170 к.с.)

E 350 CDI, (207.322), OM 642.836, 170 кВт (231 к.с.)

E 350 CGI, (207.357), M 272.984, M 272.982, 215 кВт (292 к.с.)

E 500, (207.372), M 273.966, 285 кВт (388 к.с.)

 

Двигун голий (без навісного обладнання), двигун в зборі, головка блоку циліндрів(гола, комплектна, V-образна, права, ліва, ГБЦ), головка на V-образний двигун(права, ліва), прокладка ГБЦ, клапанна решітка, прокладка клапанної решітки, кулачковий вал (распредвал)(впускний, випускний), постіль (ложе) кулачкового (распредвалу) валу, клавіатура розподільчого (кулачкового) валу, ось коромисла, впускний та випускний клапан, сальники клапанів, шестерня розподільчого (кулачкового) валу, шків розподільчого (кулачкового) валу; блок двигуна(голий, комплектний) пеньок(нижня частина двигуна), шатунний підшипник, поршень, поршневі кільця, шатун, вкладиші шатунні(корінні, стандартні, ремонтні, ESTD), колінвал (колінчатий вал)(СТД, нешліфований), шків колінвалу (колінчатого валу), маховий (демпферний, 2-масовий), КШМ (кривошипно-шатунний механізм), поршнева група, прокладка піддону двигуна, прокладка масляного насосу,  прокладка випускного (впускного) колектору, комплект прокладок блока головок, привід масляного насосу, піддон(з датчиком, без датчика), заспокоювач масла, масляний насос, маслозбірник, маслозаливна горловина, шків розподільчого (кулачкового) валу, сальник колінвалу (колінчатого валу)(передній, задній), ланцюг ГРМ, ремінь ГРМ, комплект ланцюгів ГРМ, зірочка ланцюга ГРМ, натягувач ланцюга ГРМ, паразитний ролик, захист ременя ГРМ, передня кришка ГРМ, балансувальний вал, корпус масляного фільтру, масляний фільтр, кришка корпусу масляного фільтру, підвіска двигуна,  подушка двигуна, кронштейн кріплення двигуна, подушка ДВС(права, ліва, передня, задня), опора, гідроопора, опора кріплення двигуна, гідроподушка

Деталі впускної та випускної системи для Mercedes-Benz E-Class C207/A207

 

Дифлектор повітряного потоку (правий, лівий), резонатор повітряного фільтру (резонатор-відстійник повітряного фільтру), корпус повітряного фільтру, патрубок повітряного фільтру, патрубок впускного тракту (патрубок впускної системи), радіатор-інтеркулер, інтеркулер, intercooler, радіатор охолодження повітря, патрубок інтеркулера (металічний, пластиковий, метал, пластик), гофра (трубки, патрубки) інтеркулера, патрубки турбіни, турбіна, турбокомпресора, насос подачі повітря, турбонадув, компресор повітря, впускний колектор, дросельна заслінка, датчик дросельної заслінки, датчик холостого ходу, моторчик дросельної заслінки, блок управління дросельною заслінкою, моторчик заслінок впускного колектору, датчик впускного колектору, прокладка впускного колектору, патрубок дросельної заслінки, комп’ютер (плата) дросельної заслінки, прокладка випускного колектору, випускний колектор, колектор системи випуску, резонатор випускної системи, лямбда-зонд (кисневий датчик передній, задній), лямбда-зонд колектору та каталізатора, каталізатор, повітряний фільтр, глушитель, задня банка глушителя, деталі ЕРГ (EGR), клапан ЕГР (EGR), клапан відпрацьованих газів, радіатор охолодження відпрацьованих газів (радіатор ЕГР, EGR), моторчик ЕГР, патрубок EGR, датчик турбіни, грушка турбіни, вакуумний клапан турбіни

Деталі коробки передач (трансмісії) та зчеплення для Mercedes-Benz E-Class C207/A207

Коробка передач (механіка, автомат, варіатор, робот, напівавтомат, тіптронік, tiptronic), коробка передач в зборі, корпус коробки передач, картер коробки передач, сальник первинного валу, механізм перемикання передач, трос перемикання передач (механіка), трос перемикання АКПП, куліса, куліса АКПП, диск зчеплення (кошик, корзина), вижимний підшипник, комплект зчеплення, корзина (кошик), зчеплення роботизованої коробки передач (подвійне) фланець напівосі, напівось передня (права, ліва), напівось на механіку (автомат), привідний вал (механіка, автомат), шрус (зовнішній, внутрішній), тришип, пильник шруса (зовнішній, внутрішній), проміжний вал, підвісний підшипник, кільце АБС, напівось переднього моста, фільтр АКПП, піддон АКПП, гідровузол АКПП (гідроклапана), гідроблок, механізм перемикання робота, актуатор зчеплення. Передній міст, редуктор (раздатка) переднього моста, карданний вал (передній), кардан передній, хрестовина карданного валу, опора кріплення МКПП, подушка, раздатка коробки передач, редуктор МКПП, задній карданний вал. Задній міст, редуктор (раздатка) заднього моста, напівось заднього моста (права, ліва), корпус заднього моста, чулок заднього моста, привідний вал задній (механіка, автомат), муфта карданного валу. 

Деталі передньої та задньої підвіски для Mercedes-Benz E-Class C207/A207

Передня підвіска в зборі, задня підвіска в зборі, амортизатор передній в зборі (правий, лівий; макферсон, макперсон, McPherson), Макперсон (правий, лівий), верхня опорна подушка переднього (заднього) амортизатора, опорний підшипник, підшипник опорної подушки переднього (заднього) амортизатора, підшипник опорної подушки, відбійник амортизатора, пильник амортизатора, пильник-відбійник (пильник) переднього (заднього) амортизатора, пружина передньої (задньої) підвіски, стійка амортизатора, амортизатор передній, стійка амортизаційна передня (задня), амортизатор, сайлентблок амортизатора, поворотний кулак (правий, лівий), поворотний кулак (передній, задній), цапфа (передня, задня), маточина (ступиця), маточина (ступиця) в зборі, підшипник в маточині (ступиці), маточина (ступиця) (передня, задня), маточина (ступиця) (права, ліва), підшипник маточини (ступиця) (передній, задній), супорт, нижній ричаг передньої підвіски (правий, лівий), повздовжній ричаг підвіски (передній, задній), верхній ричаг передньої (задньої) підвіски (правий, лівий), поперечний ричаг передньої (задньої) підвіски (правий, лівий), шарова опора (нижня, верхня), сайлентблоки переднього (заднього) ричага, балка передньої підвіски, передня балка, підмоторна балка, передній підрамник, повздовжня балка, сайлентблоки передньої балки, траверс, стабілізатор передній (задній), втулки переднього (заднього) стабілізатора , стійки (тяжки) переднього (заднього) стабілізатора, ресора передньої підвіски, ресора задньої підвіски, корінний лист ресори, сайлентблок (втулка) ресори, стійка гідроамортизатора, гідроамортизатор передній (задній) (правий, лівий), балон (ресивер), насос гідропідвіски, компресор гідропідвіски, блок управління пневмопідвіскою, пневмоамортизатор передній (задній), подушка пневмоамортизатора, балон передній (задній) пневмопідвіски, насос пневмопідвіски, компресор пневмопідвіски, гідростабілізатор поперечної стійкості, задня балка (дискові, барабанні гальма), сайлентблок задньої балки, реактивна тяга, реактивна тяга задньої підвіски, розвальний болт (гайка-шайба), розвальна гайка, підрамник задньої підвіски. 

Деталі рульового управління для Mercedes-Benz E-Class C207/A207

Рульова рейка (гідро), електрорейка, рульова тяга, наконечник рульової тяги (правий, лівий), пильник, рульова колонка, рульовий кардан (карданчик), електропідсилювач руля, моторчик електропідсилювача, блок управління електропідсилювачем, насос гідропідсилювача, насос ГУРа, шланг (трубка) гідропідсилювача, гідропідсилювач, шланг (трубка) високого тиску ГУРа, шланг (трубка) низького тиску ГУРа, ГУР, насос гідроелектропідсилювача, насос електрогідропідсилювача, бочок, шків насоса ГУРа, бочок рідини гідропідсилювача, кришка бочка ГУРа, рульовий механізм, сервопривід електропідсилювача, рульове колесо (руль, кермо) (з підігрівом, віброруль, , руль із вібро, мультируль), блок управління повороту задніх коліс, механізм повороту задніх коліс, сайлентблок рульової рейки. 

Деталі гальмівної системи для Mercedes-Benz E-Class C207/A207

Гальмівний диск передній (задній), гальмівний барабан, гальмівний супорт, передній (задній) супорт (правий, лівий), передні (задні) гальмівні колодки (під дискові, барабанні гальма), передні (задні) дискові гальмівні колодки, передні (задні) барабанні гальмівні колодки, головний гальмівний циліндр, робочий гальмівний циліндр, вакуум гальм, блок АБС (ISP), електронний блок АБС, вакуумний підсилювач гальм, бочок гальмівної рідини, моторчик електроручника, привід електроручника, передній (задній) трос ручника, блок управління електроручником, трос електроручника, кнопка електроручника, передній (задній) гальмівний шланг.

Деталі системи охолодження для Mercedes-Benz E-Class C207/A207

Радіатор охолодження двигуна (радіатор основний), патрубок (патрубки) системи охолодження, вентилятор системи охолодження, радіатор кондиціонеру, осушувач кондиціонеру, конденсатор кондиціонеру, випарник кондиціонеру, вентилятор кондиціонеру, блок управління вентилятора, трубка-шланг кондиціонеру, датчик вмикання кондиціонеру, клапан кондиціонеру, водяна помпа, насос системи охолодження, корпус термостату, термостат, патрубок радіатора (верхній, нижній), бочок охолоджувальної рідини (бочок тосолу), радіатор обігрівача, радіатор пічки, моторчик пічки, корпус пічки, резистор пічки, моторчик заслінок пічки (клімат-контролю), панель управління клімат-контролю (блок управління), блок управління пічкою, фільтр салону, корпус фільтра салону

Деталі системи живлення для Mercedes-Benz E-Class C207/A207

Паливний бак (бензин, дизель), датчик рівня пального, поплавок (колба) в бак, насос в бак, заливна горловина, паливний фільтр грубої очистки, паливна рейка, трубка паливної рейки, датчик паливної рейки (передньої, задньої), система Common Rail, паливна рампа, трубка форсунки, охолоджувач пального, бочок adblue, насос adblue, колба adblue, форсунка паливної системи, дизельна форсунка, насос форсунка, форсунка живлення бензинового двигуна, електрофорсунка, паливний насос високого тиску (ПНВС), блок управління ПНВТ, паливний фільтр, корпус паливного фільтру, дизельна апаратура

Деталі елементів салону для Mercedes-Benz E-Class C207/A207

Накладка (карта) кришки багажника, окантовка скла кришки багажника, ручка кришки багажника, накладка замка багажника, накладка задньої панелі, накладка порогу, обшивка (карта) багажника (права, ліва, велюр, пластик), шторка (ролета) багажника, сітка багажного відділення, лижи (кронштейни) кріплення додаткового вантажу, накладка на підлогу багажника, наповнювач ніші запасного колесу, набор інструментів (ключ, домкрат, моторчик підкачки коліс), накладка арки коліс багажника (права, ліва), накладка стійки (права, ліва, верхня, нижня), облицювання багажника (багажного відділення), елементи багажника, накладка обшивки багажника (3-містна, 5-містна, 7-містна, 3д, 5д, 3D, 5D), накладка центральної стійки, накладка бокової центральної стійки (права, ліва, верхня, нижня), решітка обдуву вентиляції центральної стійки, рамка обдуву вентиляції, накладка порогу передніх дверей внутрішня (ліва, права), накладка порогу задніх дверей внутрішня (ліва, права), накладка задньої колісної арки (правої, лівої), покриття підлоги (ковролін) настил на підлогу, нижні накладки обдуву вентиляції, нижні накладки обдуву підлоги, карта (обшивка) задньої двері (лівої, правої), карта (обшивка) передньої двері (лівої, правої), задня консоль, тунель обдуву, консоль підлокітника, підлокітник, кришка (засувка)  підлокітника, механізм кріплення роботи підлокітника, накладка (обшивка) стелі, обшивка стелі (під люк, панорама, панорамна кришка), обшивка стелі панорами, обшивка стелі під люк, ручка стелі, сонцезахисний козирок (лівий, правий), полотно люка, полотно зсувного даху (стелі), полотно панорами, ролета зсувного даху (стелі), накладка передніх стійок (права, ліва), накладки (стійки) аірбег, комплект сидінь, задні сидіння (3D, 5D, хетчбек, універсал, седан), задній диван (шкіра, велюр, тканина), задня спинка сидіння, підлокітник задніх сидінь, бокові батони сидінь, підголівник задній (передній) сидіння, столик заднього сидіння, столик салону, рельси задніх (кронштейни) сидінь, водійське сидіння, сидіння водія ліве, електросидіння, моторчик сидіння, сидіння пасажира праве, ручки (накладки) дверних карт, накладка ременя безпеки, елементи торпедо, рамка торпеди, рамка консолі, центральна панель торпеди, центральна консоль ручника, нижні бічні накладки торпеди (торпедо)

Залишіть ваш коментар чи запитання