Олег

(050) 672-24-10 oleg@autobot.com.ua

Андрій

andriy@autobot.com.ua

Запчастини нові та б/у
Доставка автозапчастин

Доставка запчастин з Європи під замовлення

Закладки

Нові та б/у запчастини MERCEDES-BENZ E-CLASS W211/S211

хочете швидко знайти конкретну деталь????
залиште вашу заявку на сайті і ми з вами зв'яжемося!

Розборка Mercedes-Benz E-CLASS W211/S211

Авторазборка Autobot пропонує повний асортимент автозапчастин для автомобіля Mercedes-Benz E-Class (W211/S211) 2002-2006 року випуску, а також для рестайлінгових версій від 2006 по 2009 рік випуску.

В наявності велика кількість запчастин

При необхідності – привезем будь-яку запчастину під замовлення з Європи

Строки поставки варіюються від 2 до 5 робочих діб

Відправлення здійснюється по всій території України

Основна оплата – при отриманні

Наші спеціалісти гарантуються очікувану якість та працездатність кожної запчастини

Огляд та характеристики Mercedes-Benz E-CLASS W211/S211

Mercedes-Benz E-Class W211/S211 – третє покоління представницьких автомобілів, що випускались компанією «Mercedes-Benz» в період з 2002 по 2009 рік. Автомобіль доступний в декількох наступних варіантах кузовного виконання – 4-дверний седан W211 (5-міст.) та 5-дверний універсал S211 (5-міст.), побудований на базі передньомоторної задньопривідної та передньомоторної повнопривідної компоновки. Даний автомобіль було анонсовано в декількох наступних моделях – 1.8, 2.5, 2.6, 3.0, 3.2, 3.5, 5.0, 5.5, 6.2, 2.1d, 2.2d, 3.0d, 3.2d, 4.0d, а також в деяких їх варіаціях. В залежності від моделі та комплектації оснащувався автомобіль наступними варіантами двигунів:

1.8 E200 Kompressor (211.041) M271.956 (184), 1.8 E200 Kompressor (211.042) M271.941 (163), 1.8 E200 NGT M271.941 (163), 1.8 E200 CGI M271.946 (170), 2.5 E230 (211.052) M272.922 (204), 2.6 E240 (211.061) M112.913 (177), 2.6 E240 (211.061) M112.917 (177), 2.6 E240 4-matic (211.080) M112.917 (177), 3.0 E280 (211.054) M272.943 (231), 3.0 E280 4-matic M272.943 (231), 3.2 E320 (211.065) M112.949 (224), 3.2 E320 4-matic (211.082) M112.954 (224), 3.5 E350 (211.056) M272.964 (272), 3.5 E350 4-matic M272.972 (272), 3.5 E350 4-matic M272.964 (272), 3.5 E350 CGI (211.057) M272.985 (292), 5.0 E500 (211.070) M113.967 (306), 5.5 E500 (211.072) M273.960 (388), 5.5 E500 4-matic M273.962 (388), 5.0 E500 4-matic (211.083) M113.969 (306), 5.5 E55 MG Kompressor (211.076) M113.990 (476), 6.2 E63 AMG (211.077) M156.983 (514) –  бензинові двигуни;

2.1 E200 CDI (211.007) OM646.820 (136), 2.1 E220 CDI (211.006) OM646.961 (150), 2.1 E220 CDI (211.008) OM646.821 (170), 2.2 E200 CDI (211.004) OM646.951 (122), 2.2 E200 CDI (211.004) OM646.951 (102), 2.6 E270 CDI (211.016) OM647.961 (177), 3.0 E280 CDI (211.020) OM642.920 (190), 3.0 E280 CDI 4-matic OM642.921 (190), 3.0 E300 BlueTEC OM642.920 (211), 3.0 E320 CDI (211.022) OM642.920 (224), 3.0 E320 CDI 4-matic OM642.910 (224), 3.2 E320 CDI (211.026) (11.02) OM648.961 (204), 3.2 E280 CDI OM648.961 (177), 4.0 E400 CDI (211.028) OM628.961 (260), 4.0 E420 CDI (211.029) OM629.910 (314) – дизельні двигуни.

Бензинові силові агрегати являють собою L-рядні 4-циліндрові та V-подібні 6 та 8-циліндрові інжекторні мотори з системою розподіленого впорскування палива з турбінним або компресорним надувом, а також з верхнім розташуванням клапанів та одного або двох розподілених валів; дизельні силові агрегати являють собою L-рядні 4 та 5-циліндрові та V-подібні 6 та 8-циліндрові турбінні мотори з системою безпосереднього впорскування палива з турбінним надувом, а також з верхнім розташуванням клапанів та двох розподільчих валів. Потужність даних двигунів передається на привідні колеса за допомогою 5-ступінчастої механічної коробки передач, а також 5 та 7-ступінчастої автоматичної коробки передач 5G та 7G-Tronic відповідно.

✅ Третє покоління бізнес-кару Mercedes-Benz E-Class

Нове покоління представницького автомобіля Е-класу було анонсоване в 2002 році в автосалоні в Брюсселі у вигляді оновленого бізнес-седану Mercedes-Benz W211, а також у вигляді оновленого універсалу Mercedes-Benz S211 Estate один рік по тому. Як і раніше, для усіх варіантів виконання автомобіля були доступні 3 варіанти комплектації та оздоблення салону – Classic, Elegance та Avantgarde, для кожного з яких був доступний цілий ряд доступних силових агрегатів, серед яких були найбільш затребувані та популярні саме дизельні версії завдяки свої достатньо прийнятній паливній ефективності та низькому рівню витрати пального. В 2004 році також було представлено й гібридну версію, силовий агрегат якої здатний працювати на основі природного газу.

Вихід моделей третього покоління мерседесів Е-класу поклав нові стандарти технічної частини автомобілей, які вирізняються достатньо хорошою динамікою, захищеністю, безпечністю, а також рівнем комфортабельності як перебування в середині автомобіля, так і керуванням ним. Додаткову комфортабельність, а також зручність перебування в середині автомобіля забезпечується дещо збільшеними розмірами та місткістю салону, яка була досягнута шляхом загального збільшення габаритних розмірів автомобіля. В основі автомобіля лежить дещо допрацьована платформа із збільшеною довжиною колісної бази, відповідно якій автомобіль також отримав невелике збільшення габаритних розмірів; також було дещо збільшено висоту та ширину кузову в незначній мірі. Порівнюючи новинку з попередньою версіє відмічається достатньо відчутне збільшення розмірів, яке також відмітилось й на збільшенні загальної та спорядженої маси автомобіля.

Mercedes-Benz E-Class W211/S211 vs Mercedes-Benz E-Class W210/S210

✅ Мерседес Е-класу – кращий серед аналогів

Перехід на нове покоління для даного автомобіля означало ще один крок до вдосконалення даного автомобіля, а також ще один ривок вперед, який приніс автомобілю ще більш істотний відрив від конкурентів. Новенький «Мерседес» Е-класу окрім своєї зовнішньої привабливості, а також більш збалансованого кузову отримав переважу над своїми аналогами також й в технічному плані, встановлюючи при цьому нові стандарти бізнес-карів. Порівнюючи новенький седан та універсал Mercedes-Benz E-Class з аналогами, відчувається деяка технічна та дизайнерська новизна, яка в таких автомобілях як Audi A6 C5, BMW E90/E91, Volvo S80/V70 виражається не так яскраво. Також розглядаючи технічну складову та типорозміри даних автомобілів варто відмітити й достатньо унікальне виконання, особливості, а також сильні та слабкі сторони даних автомобілів, що роблять них по справжньому унікальними.

• Порівнюючи седан Mercedes-Benz E-Class W211 з такими аналогами як Audi A6 C5, BMW E90 та Volvo S80 варто відмітити його досить збалансовані пропорції та габаритні розміри, які вирізняються достатньо середніми показниками та параметрами. З переваг новенького «мерседесу» варто відмітити його достатньо переконливу довжину кузову з якою може порівнятись тільки седан шведського автоконцерну Volvo S80, а також висоту кузову, з якою порівняна висота моделі Audi A6 C5. Також штутгартський седан вирізняється й досить високим рівнем кліренсу та розмірами передньої та задньої колії, що робить даний автомобіль достатньо містким, зручним та комфортабельним. Також Mercedes-Benz W211 вирізняється й найбільшою загальною та повною масою автомобіля, що перевершую масу аналогів на 100 та більш кілограм.

Mercedes-Benz E-Class W211 vs Audi A6 C5, BMW E60, Volvo S80

Розглядаючи конкурентні універсали, варто виділити модель Mercedes-Benz E-Class S211 Estate як найбільшу та габаритну модель, що вирізняється найбільшою довжиною колісної бази, загальною довжиною кузову та його висотою. Найбільш широким кузовом володіє баварський універсал BMW E61 Touring, дещо перевершуючи висоту кузову новенького мерседесу. Найбільшими розмірами передньої та задньої колії готовий похвалитись універсал Audi A6 C5 Avant, однак найбільш місткість багажного відділення та об’єм внутрішнього простору салону отримала також модель S211 T-mod нового покоління Е-класу. Вона, разом із збільшеними габаритними розмірами, отримала також й найбільшу масу серед аналогів.

Mercedes-Benz E-Class S211 Estate vs Audi A6 C5 Avant, BMW E60 Touring, Volvo V70 III

✅ Деякі конструкційні особливості

Нове покоління сучасного бізнес-кару вирізняється ще більш збалансованою, а також більш досконалою технічною частино автомобіля, що додає автомобілю деякий значний бонус до керованості та покращенню ходових здібностей автомобіля. В першу чергу варто виділити допрацьовану ходову частину автомобіля, яка складається з оновленої підвіски, вдосконаленої гальмівної системи та достатньо чутливої системи рульового управління. Також досить важливу роль грає й допрацьований кузову автомобіля, що вирізняється прекрасними аеродинамічними показниками, коефіцієнт аеродинамічного опору якого складає 0,26 Cx, що являється достатньо переконливим показником, як для автомобілей даного класу. Новий кузову також вирізняється й своєю міцністю, яка досягається завдяки використанню високоміцних стальних листів, що роблять кузов більш стійким та безпечним, а деякий % використання алюмінію, також покращує й динаміку та обтічні властивості кузову.

Посадка новенького кузову здійснюється на нову пневматичну підвіску Airmatic DC (Dual Control), яка оснащується пакетом електроніки та спеціальних датчиків, що забезпечують автоматичне регулювання ступеню підпружинення та рівня демпфірування в залежності від дорожніх умов та стилю їзди водія. Також варто відмітити, що новенька підвіска «Еірматік» доступна тільки для «топових» (Е500) версій автомобіля в той час як базові та початкові моделі оснащуються більш жорсткою підвіскою з багаторичажною системою опорних елементів з використанням 4-ричажної системи опорних елементів зі стабілізаторами поперечної стійкості для передньої осі, а також повздовжніх та поперечних ричагів, тяги, стабілізаторів поперечної стійкості, гвинтових пружин та телескопічних амортизаторів для задньої осі.

Також автомобіль оснащується й новою електрогідравлічною гальмівною системою Sensotronic Brake Control (SBC), робота якої покращується завдяки використанню дискових гальмівних підсилювачів, антиблокувальної системи (ABS), системи розподілення гальмівних зусиль та інших систем. Також варто відмітити використання рульового механізм з рейкою-шестернею, яка працює в парі з гідравлічним підсилювачем рульового управління, а також набором електроніки, що покращує поведінку автомобіля та його керованість.

✅ Особливості зовнішнього вигляду

З переходом на нове покоління представницький автомобіля Е-класу був достатньо сильно допрацьований, однак розробники позиціонують дане оновлення як деяке покращення попередньої концепції та ознаменували оновлення новинки деяким лозунгом – «продовження пристрасті» для версії седану та «мистецтво спокуси» для версії універсалу. Дійсно, привабливий зовнішній вигляд даного автомобіля являється однією з його сильних сторін, якій розробники придали достатньо велике значення. Досить велику роль німецькі дизайнери придали й оновленню зовнішності автомобіля в порівняні з його попередньою версією, оновивши при цьому оптику автомобіля, капот, решітку радіатору, передній та задній бампер, кришку багажника та задні двері. Також було оновлено й стилістику автомобіля, а також застосовано цілий ряд косметичних змін, що роблять даний автомобіль одним з найбільш помітних на фоні свої аналогів та конкурентних моделей.

✅ Дизайн екстер’єру в передній частині кузову

Розглядаючи дизайн екстер’єру в передній частині кузову варто відмітити використання парних овальних фар головного світла, рельєфного капоту зі стилістичними лініями виштамповками на ньому, а також випуклого назовні переднього бамперу. Оригінальне виконання даних елементів кузову збереглось й в новинці, однак в дещо допрацьованому вигляді. Фари головного світла були дещо збільшені, конструкція світлових елементів в них була дещо змінена та доповнена набором нових «світильників». Лінія встановлення великих фар доповнюється деякою випуклістю, що утворюється на стику між капотом та передніми крилами автомобіля. Дана випуклість, плавно перетікає в заглиблення, що утворюється деякими стилістичними виштамповками на корпусі капоту; дані лінії-виштамповки простираються до великих та малих передніх фар автомобіля. З-під низу фари доповнюються корпусом бамперу, який описує їх форму та положення. Також дещо випуклий назовні бампер доповнює видозмінену решітку радіатора з 5 горизонтальними ребрами жорсткості та одним вертикальним ребром жорсткості посередині; під ними також присутній ще один ряд вертикально-розташованих ребер, по 3 рибка на кожну сторону від центральної стійки решітки радіатора. Розглядаючи передній бампер, варто виділити деякі пластикові або хромовані накладки на його випуклій частині, аналогічні накладки присутні також й над дверними порогами; в нижній частині корпусу присутні прорізі під вивід повітроводів та повітрязабірника; в крайній частині корпусу присутні прорізі під вивід повітроводів та повітрязабірника; в крайніх частинах корпусу бамперу встановлюють також й додаткові протитуманні фари.

✅ Дизайн екстер’єру в задній частині кузову

В задній частині кузову седану спостерігається схожа схема розташування кузовних деталей. Для версії седан основне місце тильної частини кузову займає кришка багажника з трапецієвидною формою її нижньої частини корпусу. Бічні грані отримали деякий зріз та округлення крайніх частин форми. Даний зріз по великому рахунку утворюється завдяки трикутним заднім ліхтарям з округленими крайніми гранями. Також на нижній частині кришки багажника присутнє деяке заглиблення під встановлення номерного знаку, а також полоска для індикації стоп-сигналу в верхній частині корпусу. Варто виділити й деяку стилістичну лінію-прорізь, що простирається вздовж усієї кришки багажника, підкреслюючи додаткові парні індикатори заднього ходу в корпусі ліхтарів. З-під низу кришка багажника та ліхтарі описуються дещо випуклим назовні рельєфним бампером на корпусі якого присутня спеціальна пластикова або хромована вставка, аналогічна вставка знаходиться на передньому бампері та над дверними порогами.

В задній частині кузову універсалу основне місце займає дещо випуклі назовні задні двері, бічні грані якої отримали деяку округлу лінію спуску. В центральній частині корпусної деталі задньої дверцяти присутнє заглиблення під встановлення номерного знаку, який підкреслюється деякою хром-накладкою над ним. По бокам від даного заглиблення знаходяться двофазні задні ліхтарі, частина з яких встановлюється на крайніх частинах кришки багажника, частина між бампером та крилами. В цілому задні ліхтарі отримали деяку округлу форму корпусу, конструкція ліхтарів також включає в себе деяку полоску світлових елементів для індикації заднього ходу. З-під низу двері та ліхтарі описуються п-подібним дещо випуклим назовні заднім бампером, випуклість якого утворює деяку «сходинку» для більш зручного доступу в салон автомобіля. Над дверкою також присутній деякий верхній аеродинамічний спойлер зі світлодіодним стоп-сигналом.

✅ Рестайлінг Mercedes-Benz E-Class W211/S211 в 2006 році

В 2006 році було представлено допрацьовану версію автомобіля після проведеного рестайлінгу. Дане оновлення принесло автомобілю достатньо об’ємний пакет допрацювань зовнішнього вигляду, який включає в себе допрацювання решітки радіатора, капоту, переднього бамперу, фар головного світла для передньої частини кузову, а також кришки багажника, задньої дверцяти, ліхтарів та заднього бамперу для задньої частини кузову. Детальніше розглядаючи проведене оновлення, варто виділити оновлену форму решітки радіатора у вигляді деякої трапеції з 4 горизонтальними ребрами жорсткості та 1 вертикальним ребром, що розділяє решітки навпіл; під основними ребрами жорсткості також присутні деякі 6 вертикальних ребер жорсткості; окантовка решітки радіатора здійснюється деякою хромованою полоскою з більш широкою верхню частиною даної полоски. Фари головного світла отримали допрацювання світлових елементів, також були допрацьовані нові елементи підсвітки. Передній бампер вирізняється дещо кутованою нижньою частиною, кути згинів якого утворюють деяку клиноподібну форму передньої частини кузову; аналогічний згин також знаходиться на решітки радіатора та доповнюється фірмовою емблемою на капоті. Випуклість на капоті, як і раніше, простирається на усій його довжині, плавно з’єднуючи з рельєфностями на бампері. Також він вирізняється й новими отворами під вивід повітрязабірника, а також й під нові протитуманні фари з новим корпусом під них.

В задній частині кузову як седану, так і універсалу відмічається поява дещо допрацьованих ліхтарів з набором світлодіодних світлових елементів та елементів підсвітки. Кришка багажника була дещо збільшена в розмірах, її нижня частина візуально як би дещо заглиблюється в корпус заднього бамперу, в корпусі якого присутнє деяке заглиблення. Над місцем встановлення номерного знаку присутня деяка хромована вставка у вигляді горизонтальної лінії, над якою знаходиться світлодіодний стоп-сигнал. Для універсалу варто виділити появу допрацьованого бамперу, який отримав невеликі рельєфності на його корпусі. 

 

В нас ви можете купити наступні

запчастини для Mercedes-Benz E-CLASS W211/S211:

  

Деталі кузову для Mercedes-Benz E-Class W211/S211
Бампер передній (голий, комплектний), передок (ноускат), губа спойлер (переднього бампера), решітка радіатора, ніздрі радіатора, емблема (значок) решітки радіатора, решітка бампера, решітка протитуманної фари, рамка протитуманної фари, накладка (молдинг, листва) бампера, хром бампера, заглушка буксирувального гаку (гак-буксирування), омивачі фар, форсунка омивача фар, кришка форсунки омивача фар, захист бампера, захист під бампер, підсилювач переднього бампера (пластик, метал), кронштейн (напрямна) переднього бампера, підрадіаторна балка, абсорбер, верхня накладка, верхня панель радіатора, верхня планка передньої панелі, передня панель (телевізор), верхній та нижній кронштейн фари, окуляр фари, направляюча фари, повітрозабірник (правий, лівий, нижній, верхній), кронштейн (втулка) кріплення радіатора, замок капоту, дифузор вентилятора, дифузор (рамка) вентилятора,  рамка кріплення вентилятора, кронштейн підсилювача, лонжерон, крило переднє (праве, ліве), кронштейн (напрямна) переднього крила, накладка (молдинг) колісної арки, решітка-повітрозабірник переднього крила, листва крила, окантовка передньої фари, панель переднього крила, хром-накладка крила, підкрилок передній (правий, лівий), захист крила, крило переднє, крило заднє (праве, ліве), кронштейн (напрямна) заднього крила, накладка (молдинг) колісної арки, решітка-повітрозабірник заднього крила, листва крила, окантовка задньої фари, панель заднього крила, хром-накладка крила, підкрилок задній (правий, лівий), захист крила, крило, капот, петлі капоту, молдинг капоту, решітка капоту, повітрозабірник капоту, тримач капоту, амортизатор капоту, емблема (значок) на капот, четвертина передня (права, ліва), стакан, передня частина кузову, жабо, трапеція склоочисника, механізм склоочисника, трапеція двірника, тримач двірника передній (правий, лівий), пластик під лобове скло, нижній пластик, короб водостоку під лобове скло, стійка кузова передня (права, ліва), стійка біля лобового скла, стійка кріплення передніх дверей, поріг правий та лівий (метал, пластик), фільонка порога, накладка порога, молдинг порога, оконцовка (наконечник) порога, підніжка (сходинка) порога, днище, ванна запаски, ніша запасного колеса, захист двигуна нижній, захист під двигун, захист днища (правий, лівий), захист задньої частини днища, вертикальний (боковий) захист двигуна, дах, фільонка даху, дах зі стійками, дах, панорамний дах, скляний дах, скло даху, дах під люк,  тканинний дах, пластиковий дах (3D, 5D), скло пластикового даху (бокове, заднє), механізм відкидного даху кабріолету, складаний верх даху, засувка (замок) відкидного даху, кронштейн відкидного даху, спойлер даху, рейлінги на дах (повздовжні, попередні), молдинг даху, накладка (оконцовка) рейлінгу, лючок бензобаку, кришка лючка бензобаку, фільонка заднього крила, задня четвертина (права, ліва), задня панель, підкрилок задній (правий, лівий), колісна арка, днище багажника, задній лонжерон, задок, молдинг заднього крила (правий, лівий), накладка задньої арки, листва задньої колісної арки, розширювач колісної арки (передньої, задньої, правої, лівої), окантовка заднього ліхтаря (хром), скло заднє кузовне глухе, глухе скло в кузов, жабри, захист задньої колісної арки, локер колісної арки, задня частина кузову (права, ліва), заднє скло, заднє скло в жорсткому даху, центральна стійка, бочина, дах, задній бампер,  підсилювач заднього бамперу (пластик, метал),  кронштейн підсилювача заднього бамперу,  абсорбер заднього бамперу, напрямна (кронштейн) центральна заднього бамперу,  правий та лівий кронштейн (напрямна) заднього бамперу, накладка для заднього бамперу,  молдинг (листва) заднього бамперу,  кронштейн передньої протитуманної фари,  кронштейн кріплення омивача фар, кронштейн задньої протитуманної, кронштейн кріплення парктроника,  захист заднього бампера,  кронштейн заднього ліхтаря, кришка багажника (гола, комплектна), 5 двері, п’яті двері, накладка молдинг заднього бамперу (хром), кришка багажника, ляда, сорочка (розпашонка), скло ляд, скло кришки багажника, задній борт, нижня та верхня частина кришки багажника, замок кришки багажника, накладка замка кришки багажника, спойлер кришки багажника, декоративна накладка кришки багажника, підвіска номера, накладка підвіски номера, підвіска номера, задня емблема, задній значок, амортизатор кришки та скла кришки багажника, задній тримач двірників, додатковий стоп-сигнал, зовнішня ручка кришки багажника, кнопка відкриття кришки багажника, петля кришки багажника (права, ліва), петля заднього борта, амортизатор заднього борта (правий, лівий), замок на задній борт, кнопка відкриття борта, трапеція заднього склоочисника, передні двері (праві, ліві, 3D, 5D), панель передніх дверей, каркас передніх дверей, петлі передніх дверей (передня, задня, верхня, нижня), обмежувач передніх дверей, замок дверей, обмежувач передніх дверей, зовнішня (внутрішня) ручка дверей, хром-ручки дверей, заглушка серцевини ручки дверей, молдинг передніх дверей, листва, хром-накладка передніх дверей, молдинг скла передніх дверей, ущільнювач скла передніх дверей,  напрямна скла передніх дверей, накладка стійки передніх дверей, передні двері, задні двері (праві, ліві, 3D, 5D), панель задніх дверей,  каркас задніх дверей,  петлі задніх дверей (передні, задні, верхні, нижні), обмежувач задніх дверей, замок задніх дверей, ручка задніх дверей зовнішня (внутрішня),  хром-ручки задніх дверей, заглушка серцевини ручки задніх дверей, молдинг задніх дверей, листва, хром-накладка задніх дверей, молдинг скла задніх дверей,  ущільнювач скла задніх дверей,  напрямна скла задніх дверей, ущільнювач дверного прорізу (кузовний), ущільнювач задніх дверей,  механізм склопідіймача, трапеція, скло задніх дверей опускне (праве, ліве), скло задніх дверей глухе (трикутник, кватирка), дзеркало заднього виду (ліве, праве, електро, механіка), корпус дзеркала, накладка (кришка) дзеркала (хром), зовнішнє дзеркало, вклад дзеркала, скло дзеркала, дзеркальний елемент, повторювач повороту дзеркала, повторювач-поворотник дзеркала, задні двері, двері бокові (зсувні), панель зсувних дверей, каркас зсувних дверей, петлі зсувних дверей (передні, задні, верхні, нижні), обмежувач зсувних дверей, замок зсувних дверей, ручка зсувних дверей зовнішня (внутрішня), хром-ручки зсувних дверей, заглушка серцевини ручки зсувних дверей, молдинг зсувних дверей, ущільнювач скла зсувних дверей, напрямна скла зсувних дверей, накладка стійки зсувних дверей.
Оптика та деталі електрообладнання для Mercedes-Benz E-Class W211/S211

• Оптика

Фара права та ліва (галоген, ксенон, три-ксенон, лінзована), датчик кута (повороту, нахилу) фар, датчик ксенон (xenon), блок управління ксенон (xenon), блок розпалу, модуль блоку розпалу, електрокоректор фар, датчик просвіту, датчик дощу, адаптивний ксенон, адаптивний бі-ксенон, адаптивна поворотна ксенонова (xenon) фара, лазерна (LED) фара, ДХО (денні ходові вогні), протитуманна (галогенна) фара, протитуманка, туманка, галогенка, поворотник (правий, лівий), повторювач повороту (крила, дзеркал), відбивач кузовний в бампер, задніх ліхтар (правий, лівий), відбивач, катафоти, повторювач дзеркал, ліхтар підсвітки номерного знаку, стоп-сигнал, задніх ліхтар внутрішній (зовнішній), додатковий стоп-сигнал, ліхтар в крило, ліхтар в кришку багажника, LED-ліхтар, діодний (світлодіодний) ліхтар, задня протитуманка, задній протитуманних ліхтар, ліхтар заднього ходу, ліхтар підвіски дверей, ліхтар салону, потолочна лампа, підсвітка салону;

• Електрика

стартер, генератор, шків генератора, блок управління двигуном (БУД), іммобілайзер, ключ, комплект запуска двигуна, блок комфорту, SAM-блок, блок BSI, блок управління дверей, блок управління склопідіймачами, блок управління фарами, перемикач фар (поворотів), гітара, шлейф аірбег (AirBag), підрульовий шлейф, блок kessy, моторчик склоочисника, трапеція двірників, двигун склоочисника (задній, передній, правий, лівий), моторчик склоомивача, замок дверей (передній, задній, правий, лівий), блок управління замком, моторчик склопідіймача, блок управління склопідіймачами, блок управління електропідсилювачем, рульова колонка, електропідсилювач рульового управління, моторчик серворуля (сервокерма), моторчик рульового управління, блок управління електроручником, FRM-блок, ФРМ блок, консоль управління аудіосистемою (консоль Audio), консоль наві, дісплей наві, дисплей магнітоли, перемикачі магнітоли, джойстік управління, блок-модуль FRM (CASPDCFEM), блок управління підлокітника, блок управління задніх (передніх) сидінь, блок управління підігріву та масажу сидінь, пам’ять сидінь, блок управління пам’яттю сидінь, блок управління круїз-контролем, магнітола, блок управління пневмосистемою (пневмоподушками), блок управління пневмопідвіски, датчик пневмопідвіски, перемикач пневмопідвіски, моторчик (насос) пневмопідвіски, проекція щитка приборів, проекційний дисплей, блок управління photochrome (фотохром), модуль сидінь, моторчик люка, перемикач люка, блок управління складним дахом кабріолету, механізм даху кабріолету (Cabrio), моторчик підйому (спускання) даху кабріолету (Cabrio), ЕБУ (GEB), моторчик панорамного даху, вентилятор сидінь, електрошторка, електрошторка дверей, електрична шторка дверей (салону, заднього скла), моторчик електричної шторки (електрошторки), механізм-моторчик електрошторки (електричної шторки), джойстик iDrive, блок MMi, блок управління Command, джойстик Command, сенсор Command, механізм підйому дисплею, система NBT, кнопка аварійки, кнопка старт/стоп, кнопка Stop Start (Stop/Start), датчик повітря, кнопка відкривання (закривання) багажника, моторчик відкривання багажника, електроамортизатор (електричний амортизатор) кришки багажника, гідроамортизатор (гідравлічний амортизатор) кришки багажника, датчик відкривання кришки багажника, датчик відкривання капоту, блок управління холодильником, автохолодильник, блок управління assistant помічника, keyless система, блок управління системою keyless go (keyless-go), ручка кейлесс (keyless), датчик відкривання (закривання) кейлес (keyless), джойстик вибору передач, селектор перемикання передач, селектор акпп, блок управління електролюком, камери бічного (кутового) огляду, джойстик акпп, LED-панель, LED-щиток приладів, помічник автопілоту, датчики автопілоту, блок управління автопілотом, педаль газу, педаль акселератору, датчик акселератору, електропедалі, показник (покажчик) парктроніка, дисплей парктроніка, діоди парктроніка, блютуз, аукс, блок управління GPS, блок управління наві, датчик наві, навігаційна система, мотор навігації, CD-changer (cd чейнджер) навігації, супутникова навігація, бортовий комп’ютер (компьютер), датчики-блоки бортового комп’ютера, LED-підсвітка салону, блок управління LED-підсвіткою, витратомір повітря, датчик надуву (тиску) турбіни, LCD-дисплей, телевізор в сидіння, електрополичка багажника, електро полка в багажник, блок управління електрополичкою (електрополкою), WebastoEberspächerEbersprecherEberspacher, додатковий отоплювач, додатковий обігрівач (мокрий, вологий, сухий), блок управління Webasto, перемикач Webasto, моторчик Webasto, моторчик додаткового обігрівача, електрорадіатор обігрівача салону, блок управління (датчики) автопарковки, сенсор відбитку пальців, електропідголівники, активні підголівники, електропідголівник, моторчик електропідголівника, блок управління електропідголівниками, перемикач електропідголівника, кнопка складання електропідголівників, датчик докачки коліс, датчик тиску коліс (в шинах)

• Система безпеки

Подушка безпеки (керма, пасажира), аірбег (керма, пасажира), торпедо, торпеда, накладка на торпедо, колінна подушка безпеки (водія, пасажира), шторка безпеки (ліва, права), аірбег сидіння, аірбег двері (правої, лівої, передньої, задньої), ремінь безпеки (правий, лівий), ремінь безпеки (водія, пасажира), піропатрон ременя безпеки, замок ременя, переднатягувач ременя, переднатягувач ременя безпеки (правий, лівий), замок ременя, подушка (аірбег) капоту, піропатрон плюсової клеми, аірбег пішоходу, піропатрон замка капоту, блок управління аірбег (подушки безпеки), датчик удару (правий, лівий, передній, задній), сенсор аірбег, аірбег подушки сидіння (коліна), аірбег сидіння (передній, задній), шторка (права, ліва), аірбег в руль, аірбег пасажира, модуль аірбег, передня панель;

• Акустика

Комплект акустики, акустична система авто, динамік, колонка, дверні колонки, дверні динаміки, динамік акустики, піщалка, генератор звуку, низькочастотний динамік, динамік дверей (передній, задній, правий, лівий), сабвуфер (subwoofer, саббуфер), підсилювач звуку, блок управління акустичною системою, блок управління акустики

Деталі двигуна для Mercedes-Benz E-Class W211/S211

Доступні для даної моделі двигуни:

E200 NGT, M 271.941, 120 кВт (163 к.с.)

E 200 CGI, M 271.946, 125 кВт (170 к.с.)

E 200 Kompressor, (211.042) M 271.941, 120 кВт (163 к.с.)

E 200 Kompressor, (211.041) M 271.956, 135 кВт (184 к.с.)

E 250 CDI, 150 кВт (204 к.с.)

E 200 CDI, (211.004) OM 646.951, 75 кВт (102 к.с.)

E 200 CDI, (211.004) OM 646.951, 90 кВт (122 к.с.)

E 220 CDI, (211.006) OM 646.961, 110 кВт (150 к.с.)

E 220 CDI, (211.006) OM 646.961, 100 кВт (136 к.с.)

E 200 CDI, (211.007) OM 646.820, 100 кВт (136 к.с.)

E 220 CDI, (211.008) OM 646.821, 125 кВт (170 к.с.)

E 230, M 272.922, 150 кВт (204 к.с.)

E 240 4-matic, (211.080) M 112.917, 130 кВт (177 к.с.)

E 240, (211.061) M 112.917, M 112.913, 130 кВт (177 к.с.)

E 270 CDI, (211.016) OM 647.961, 130 кВт (177 к.с.)

E 280 CDI, 4-matic OM 642.921, 140 кВт (190 к.с.)

E 280 CDI, (211.020) OM 642.920, 140 кВт (190 к.с.)

E 320 CDI, (211.022) OM 642.920, 165 кВт (224 к.с.)

E 320 CDI, 4-matic OM 642.910, 165 кВт (224 к.с.)

E 300 BLUETEC, OM 642.920, 155 кВт (211 к.с.)

E 280, (211.054) M 272.943, 170 кВт (231 к.с.)

E 280 4-matic, (211.092) M 272.943, 170 кВт (231 к.с.)

E 320 4-matic, (211.082) M 112.954, 165 кВт (224 к.с.)

E 320, (211.065) M 112.949, 165 кВт (224 к.с.)

E 320 CDI, (211.026) OM 648.961, 150 кВт (204 к.с.)

E 280 CDI, (211.023) OM 648.961, 130 кВт (177 к.с.)

E 350, (211.056) M 272.964, 200 кВт (272 к.с.)

E 350 4-matic, (211.087) M 272.964, M 272.972, 200 кВт (272 к.с.)

E 350 CGI, M 272.985б 215 кВт (292 к.с.)

3.5 4-matic, M 272.972, 205 кВт (279 к.с.)

E 400 CDI, (211.028) OM 628.961, 191 кВт (260 к.с.)

E 420 CDI, (211.029) OM 629.910, 231 кВт (314 к.с.)

E 500, 4-matic (211.083) M 113.969, 225 кВт (306 к.с.)

E 500, (211.070), M 113.967, 225 кВт (306 к.с.)

E 55 AMG Kompressor, (211.076), M 113.990, 350 кВт (476 к.с.)

E 500 4-matic, (211.090), M 273.962, 285 кВт (388 к.с.)

E 500, (211.072), M 273.960, 285 кВт (388 к.с.)

E 63 AMG, (211.077), M 156.983, 378 кВт (514 к.с.)

 

Двигун голий (без навісного обладнання), двигун в зборі, головка блоку циліндрів(гола, комплектна, V-образна, права, ліва, ГБЦ), головка на V-образний двигун(права, ліва), прокладка ГБЦ, клапанна решітка, прокладка клапанної решітки, кулачковий вал (распредвал)(впускний, випускний), постіль (ложе) кулачкового (распредвалу) валу, клавіатура розподільчого (кулачкового) валу, ось коромисла, впускний та випускний клапан, сальники клапанів, шестерня розподільчого (кулачкового) валу, шків розподільчого (кулачкового) валу; блок двигуна(голий, комплектний) пеньок(нижня частина двигуна), шатунний підшипник, поршень, поршневі кільця, шатун, вкладиші шатунні(корінні, стандартні, ремонтні, ESTD), колінвал (колінчатий вал)(СТД, нешліфований), шків колінвалу (колінчатого валу), маховий (демпферний, 2-масовий), КШМ (кривошипно-шатунний механізм), поршнева група, прокладка піддону двигуна, прокладка масляного насосу,  прокладка випускного (впускного) колектору, комплект прокладок блока головок, привід масляного насосу, піддон(з датчиком, без датчика), заспокоювач масла, масляний насос, маслозбірник, маслозаливна горловина, шків розподільчого (кулачкового) валу, сальник колінвалу (колінчатого валу)(передній, задній), ланцюг ГРМ, ремінь ГРМ, комплект ланцюгів ГРМ, зірочка ланцюга ГРМ, натягувач ланцюга ГРМ, паразитний ролик, захист ременя ГРМ, передня кришка ГРМ, балансувальний вал, корпус масляного фільтру, масляний фільтр, кришка корпусу масляного фільтру, підвіска двигуна,  подушка двигуна, кронштейн кріплення двигуна, подушка ДВС(права, ліва, передня, задня), опора, гідроопора, опора кріплення двигуна, гідроподушка

Деталі впускної та випускної системи для Mercedes-Benz E-Class W211/S211

 

Дифлектор повітряного потоку (правий, лівий), резонатор повітряного фільтру (резонатор-відстійник повітряного фільтру), корпус повітряного фільтру, патрубок повітряного фільтру, патрубок впускного тракту (патрубок впускної системи), радіатор-інтеркулер, інтеркулер, intercooler, радіатор охолодження повітря, патрубок інтеркулера (металічний, пластиковий, метал, пластик), гофра (трубки, патрубки) інтеркулера, патрубки турбіни, турбіна, турбокомпресора, насос подачі повітря, турбонадув, компресор повітря, впускний колектор, дросельна заслінка, датчик дросельної заслінки, датчик холостого ходу, моторчик дросельної заслінки, блок управління дросельною заслінкою, моторчик заслінок впускного колектору, датчик впускного колектору, прокладка впускного колектору, патрубок дросельної заслінки, комп’ютер (плата) дросельної заслінки, прокладка випускного колектору, випускний колектор, колектор системи випуску, резонатор випускної системи, лямбда-зонд (кисневий датчик передній, задній), лямбда-зонд колектору та каталізатора, каталізатор, повітряний фільтр, глушитель, задня банка глушителя, деталі ЕРГ (EGR), клапан ЕГР (EGR), клапан відпрацьованих газів, радіатор охолодження відпрацьованих газів (радіатор ЕГР, EGR), моторчик ЕГР, патрубок EGR, датчик турбіни, грушка турбіни, вакуумний клапан турбіни

Деталі коробки передач (трансмісії) та зчеплення для Mercedes-Benz E-Class W211/S211

Коробка передач (механіка, автомат, варіатор, робот, напівавтомат, тіптронік, tiptronic), коробка передач в зборі, корпус коробки передач, картер коробки передач, сальник первинного валу, механізм перемикання передач, трос перемикання передач (механіка), трос перемикання АКПП, куліса, куліса АКПП, диск зчеплення (кошик, корзина), вижимний підшипник, комплект зчеплення, корзина (кошик), зчеплення роботизованої коробки передач (подвійне) фланець напівосі, напівось передня (права, ліва), напівось на механіку (автомат), привідний вал (механіка, автомат), шрус (зовнішній, внутрішній), тришип, пильник шруса (зовнішній, внутрішній), проміжний вал, підвісний підшипник, кільце АБС, напівось переднього моста, фільтр АКПП, піддон АКПП, гідровузол АКПП (гідроклапана), гідроблок, механізм перемикання робота, актуатор зчеплення. Передній міст, редуктор (раздатка) переднього моста, карданний вал (передній), кардан передній, хрестовина карданного валу, опора кріплення МКПП, подушка, раздатка коробки передач, редуктор МКПП, задній карданний вал. Задній міст, редуктор (раздатка) заднього моста, напівось заднього моста (права, ліва), корпус заднього моста, чулок заднього моста, привідний вал задній (механіка, автомат), муфта карданного валу. 

Деталі передньої та задньої підвіски для Mercedes-Benz E-Class W211/S211

Передня підвіска в зборі, задня підвіска в зборі, амортизатор передній в зборі (правий, лівий; макферсон, макперсон, McPherson), Макперсон (правий, лівий), верхня опорна подушка переднього (заднього) амортизатора, опорний підшипник, підшипник опорної подушки переднього (заднього) амортизатора, підшипник опорної подушки, відбійник амортизатора, пильник амортизатора, пильник-відбійник (пильник) переднього (заднього) амортизатора, пружина передньої (задньої) підвіски, стійка амортизатора, амортизатор передній, стійка амортизаційна передня (задня), амортизатор, сайлентблок амортизатора, поворотний кулак (правий, лівий), поворотний кулак (передній, задній), цапфа (передня, задня), маточина (ступиця), маточина (ступиця) в зборі, підшипник в маточині (ступиці), маточина (ступиця) (передня, задня), маточина (ступиця) (права, ліва), підшипник маточини (ступиця) (передній, задній), супорт, нижній ричаг передньої підвіски (правий, лівий), повздовжній ричаг підвіски (передній, задній), верхній ричаг передньої (задньої) підвіски (правий, лівий), поперечний ричаг передньої (задньої) підвіски (правий, лівий), шарова опора (нижня, верхня), сайлентблоки переднього (заднього) ричага, балка передньої підвіски, передня балка, підмоторна балка, передній підрамник, повздовжня балка, сайлентблоки передньої балки, траверс, стабілізатор передній (задній), втулки переднього (заднього) стабілізатора , стійки (тяжки) переднього (заднього) стабілізатора, ресора передньої підвіски, ресора задньої підвіски, корінний лист ресори, сайлентблок (втулка) ресори, стійка гідроамортизатора, гідроамортизатор передній (задній) (правий, лівий), балон (ресивер), насос гідропідвіски, компресор гідропідвіски, блок управління пневмопідвіскою, пневмоамортизатор передній (задній), подушка пневмоамортизатора, балон передній (задній) пневмопідвіски, насос пневмопідвіски, компресор пневмопідвіски, гідростабілізатор поперечної стійкості, задня балка (дискові, барабанні гальма), сайлентблок задньої балки, реактивна тяга, реактивна тяга задньої підвіски, розвальний болт (гайка-шайба), розвальна гайка, підрамник задньої підвіски. 

Деталі рульового управління для Mercedes-Benz E-Class W211/S211

Рульова рейка (гідро), електрорейка, рульова тяга, наконечник рульової тяги (правий, лівий), пильник, рульова колонка, рульовий кардан (карданчик), електропідсилювач руля, моторчик електропідсилювача, блок управління електропідсилювачем, насос гідропідсилювача, насос ГУРа, шланг (трубка) гідропідсилювача, гідропідсилювач, шланг (трубка) високого тиску ГУРа, шланг (трубка) низького тиску ГУРа, ГУР, насос гідроелектропідсилювача, насос електрогідропідсилювача, бочок, шків насоса ГУРа, бочок рідини гідропідсилювача, кришка бочка ГУРа, рульовий механізм, сервопривід електропідсилювача, рульове колесо (руль, кермо) (з підігрівом, віброруль, , руль із вібро, мультируль), блок управління повороту задніх коліс, механізм повороту задніх коліс, сайлентблок рульової рейки. 

Деталі гальмівної системи для Mercedes-Benz E-Class W211/S211

Гальмівний диск передній (задній), гальмівний барабан, гальмівний супорт, передній (задній) супорт (правий, лівий), передні (задні) гальмівні колодки (під дискові, барабанні гальма), передні (задні) дискові гальмівні колодки, передні (задні) барабанні гальмівні колодки, головний гальмівний циліндр, робочий гальмівний циліндр, вакуум гальм, блок АБС (ISP), електронний блок АБС, вакуумний підсилювач гальм, бочок гальмівної рідини, моторчик електроручника, привід електроручника, передній (задній) трос ручника, блок управління електроручником, трос електроручника, кнопка електроручника, передній (задній) гальмівний шланг.

Деталі системи охолодження для Mercedes-Benz E-Class W211/S211

Радіатор охолодження двигуна (радіатор основний), патрубок (патрубки) системи охолодження, вентилятор системи охолодження, радіатор кондиціонеру, осушувач кондиціонеру, конденсатор кондиціонеру, випарник кондиціонеру, вентилятор кондиціонеру, блок управління вентилятора, трубка-шланг кондиціонеру, датчик вмикання кондиціонеру, клапан кондиціонеру, водяна помпа, насос системи охолодження, корпус термостату, термостат, патрубок радіатора (верхній, нижній), бочок охолоджувальної рідини (бочок тосолу), радіатор обігрівача, радіатор пічки, моторчик пічки, корпус пічки, резистор пічки, моторчик заслінок пічки (клімат-контролю), панель управління клімат-контролю (блок управління), блок управління пічкою, фільтр салону, корпус фільтра салону

Деталі системи живлення для Mercedes-Benz E-Class W211/S211

Паливний бак (бензин, дизель), датчик рівня пального, поплавок (колба) в бак, насос в бак, заливна горловина, паливний фільтр грубої очистки, паливна рейка, трубка паливної рейки, датчик паливної рейки (передньої, задньої), система Common Rail, паливна рампа, трубка форсунки, охолоджувач пального, бочок adblue, насос adblue, колба adblue, форсунка паливної системи, дизельна форсунка, насос форсунка, форсунка живлення бензинового двигуна, електрофорсунка, паливний насос високого тиску (ПНВС), блок управління ПНВТ, паливний фільтр, корпус паливного фільтру, дизельна апаратура

Деталі елементів салону для Mercedes-Benz E-Class W211/S211

Накладка (карта) кришки багажника, окантовка скла кришки багажника, ручка кришки багажника, накладка замка багажника, накладка задньої панелі, накладка порогу, обшивка (карта) багажника (права, ліва, велюр, пластик), шторка (ролета) багажника, сітка багажного відділення, лижи (кронштейни) кріплення додаткового вантажу, накладка на підлогу багажника, наповнювач ніші запасного колесу, набор інструментів (ключ, домкрат, моторчик підкачки коліс), накладка арки коліс багажника (права, ліва), накладка стійки (права, ліва, верхня, нижня), облицювання багажника (багажного відділення), елементи багажника, накладка обшивки багажника (3-містна, 5-містна, 7-містна, 3д, 5д, 3D, 5D), накладка центральної стійки, накладка бокової центральної стійки (права, ліва, верхня, нижня), решітка обдуву вентиляції центральної стійки, рамка обдуву вентиляції, накладка порогу передніх дверей внутрішня (ліва, права), накладка порогу задніх дверей внутрішня (ліва, права), накладка задньої колісної арки (правої, лівої), покриття підлоги (ковролін) настил на підлогу, нижні накладки обдуву вентиляції, нижні накладки обдуву підлоги, карта (обшивка) задньої двері (лівої, правої), карта (обшивка) передньої двері (лівої, правої), задня консоль, тунель обдуву, консоль підлокітника, підлокітник, кришка (засувка)  підлокітника, механізм кріплення роботи підлокітника, накладка (обшивка) стелі, обшивка стелі (під люк, панорама, панорамна кришка), обшивка стелі панорами, обшивка стелі під люк, ручка стелі, сонцезахисний козирок (лівий, правий), полотно люка, полотно зсувного даху (стелі), полотно панорами, ролета зсувного даху (стелі), накладка передніх стійок (права, ліва), накладки (стійки) аірбег, комплект сидінь, задні сидіння (3D, 5D, хетчбек, універсал, седан), задній диван (шкіра, велюр, тканина), задня спинка сидіння, підлокітник задніх сидінь, бокові батони сидінь, підголівник задній (передній) сидіння, столик заднього сидіння, столик салону, рельси задніх (кронштейни) сидінь, водійське сидіння, сидіння водія ліве, електросидіння, моторчик сидіння, сидіння пасажира праве, ручки (накладки) дверних карт, накладка ременя безпеки, елементи торпедо, рамка торпеди, рамка консолі, центральна панель торпеди, центральна консоль ручника, нижні бічні накладки торпеди (торпедо)

Залишіть ваш коментар чи запитання