залиште вашу заявку на сайті і ми привеземо запчастини для Мазда 6 2 (GH, GZ) під замовлення!
Підбір запчастин по VIN коду
Чому купити запчастини на Mazda 6 II (GH, GZ) вигідно у нас? [2007-2017]
Авторазборка Autobot пропонує повний асортимент автозапчастин для автомобіля Mazda6 2007-2010 року випуску, а також для рестайлінгових версій від 2010 по 2017 рік випуску
В наявності велика кількість запчастин
Оригінальні та неоригінальні запчастини для Мазда 6 2 (GH, GZ)
Висока якість і доступні ціни на запчастини
При необхідності – привеземо будь-яку запчастину під замовлення з Європи
Запчастини з Європи
На всі б/у запчастини діє гарантія на установку 7 днів
Відправлення здійснюється по всій території України
Терміни поставки від 2 до 5 робочих днів
Основна оплата – при отриманні
Діє гнучка система знижок
Можливе повернення або обмін товару (за індивідуальною домовленістю з менеджером)
Наші фахівці гарантують очікувану якість та працездатність кожної запчастини
Безкоштовна консультація менеджера з будь-яких питань
Двигуни: 1.8 л 2.0 2.5 л 3.7 л 2.0d 2.2d
Київ, Луцьк, Ковель, Нововолинськ, Дніпро, Кривий Ріг, Кам'янське, Нікополь, Павлоград, Новомосковськ, Житомир, Бердичів, Коростень, Новоград-Волинський, Ужгород, Мукачево, Запоріжжя, Мелітополь, Бердянськ, Енергодар, Івано-Франківськ, Калуш, Коломия, Біла Церква, Бровари, Бориспіль, Ірпінь, Кропивницький, Олександрія, Львів, Дрогобич, Червоноград, Стрий, Миколаїв, Первомайськ, Одеса, Ізмаїл, Чорноморськ, Полтава, Кременчук, верхні Плавні, Рівне, суми, Конотоп, Шостка, Тернопіль, Харків, Лозова, Херсон, Хмельницький, Кам'янець-Подільський, Черкаси, Умань, Сміла, Чернівці, Чернігів, Ніжин, Прилуки, та інші міста України
Чому купити запчастини на Mazda 6 II (GH, GZ) вигідно у нас? [2007-2017]
Авторазборка Autobot пропонує повний асортимент автозапчастин для автомобіля Mazda6 2007-2010 року випуску, а також для рестайлінгових версій від 2010 по 2017 рік випуску
В наявності велика кількість запчастин
При необхідності – привезем будь-яку запчастину під замовлення з Європи
Строки поставки варіюються від 2 до 5 робочих діб
Відправлення здійснюється по всій території України
Основна оплата – при отриманні
Наші спеціалісти гарантуються очікувану якість та працездатність кожної запчастини
Огляд та характеристики Mazda 6 II (GH, GZ)
Mazda6 II (GH, GZ) – друге покоління середньорозмірного автомобіля, що випускався компанією «MazdaMotor» в період з 2007 по 2013 рік. Автомобіль доступний в декількох варіантах кузовного виконання – 4-дверний седан (5-міст.), 5-дверний універсал (5-міст.) та 5-дверний ліфтбек (5-міст.), побудований на базі передньомоторної передньопривідної та передньомоторної повнопривідної компоновки. Даний автомобіль було представлено в декількох наступних моделях - 1.8, 2.0, 2.5, 3.7, 2.0d, 2.2d, а також в деяких їх варіаціях. В залежності від моделі та комплектації оснащувався автомобіль наступними варіантами доступних двигунів: 1.8 MZRl4 L813 (120), 2.0 MZRl4 LF17 (147), 2.2 MZR-DiSil4 LF-DE (155), 2.5 MZRl4 L5-VE (170), 3.7 MZIV6 (276) – бензинові двигуни; 2.0 MZR-CDl4 RF7J (140), 2.0 MZR-CDl4 R2AA (163), 2.0 MZR-CD RF7J (140), 2.2 MZR-CDl4 R2AA (160), 2.2 MZR-CDl4 R2BF (129), 2.2 MZR-CDl4 (185) – дизельні двигуни. Бензинові силові агрегати являють собою L-рядні 4-циліндрові та V-подібні 6-циліндрові інжекторні мотори з системою розподіленого та безпосереднього вприску палива з верхнім розташуванням клапанів та двох розподільчих валів; дизельні силові агрегати являють собою L-рядні 4-циліндрові турбінні мотори з системою безпосереднього вприску палива CommonRailз верхнім розташуванням клапанів та одного або двох розподільчих валів. Потужність даних двигунів передається на привідні колеса за допомогою 5 або 6-ступнічастої механічної коробки передач G66M-R, 5-ступінчастої автоматичної коробки передач FS5A-EL та 6-ступінчастої коробки передач AWTF-80 SC.
Оновлена 6-та Мазда другого покоління
Нове покоління середньорозмірного автомобіля Mazda6 було представлено в 2007 році у Франкфурті для авторинку Європи у вигляді оновленого автомобіля, побудованого на новій оригінальній платформі MazdaGH/GZ (GPlatform) – власній розробці компанії Mazdaз добре зарекомендованим та перевіреним часом шасі від компанії Ford – CD3. Дану платформу автомобіль розділяє з моделлю MazdaAtenzaдля версії седан – GHта для версії універсал – GZ. На основі даної платформи розробники побудували кузов подібний попередній версії автомобіля, однак з допрацьованою технічною базою, зовнішністю, а також рядом змін в інтер’єрі автомобіля. Якщо порівнювати автомобіль з його попередньою версією від 2005 року випуску, відразу кидається в очі невелика різниця в габаритних розмірах автомобіля: при приблизно попередній довжині колісної бази загальна довжина кузову в новинки стала дещо меншою, однак ширина стала дещо більшою аніж раніше; висота залишилась на попередньому рівні. Варто відмітити, що завдяки проведеним змінам - габаритні розміри автомобіля стали більш збалансованими аніж раніше, що в свою чергу відмітилось на поведінці автомобіля на дорогі. Також розробники провели ряд правок кузова, допрацювавши його обтічність, в результаті чого їм вдалось добитись покращених показників аеродинамічного опору, який рівний 0,27 Cx для версії седан та 0, 28 Cxдля версії хетчбек та універсал. Варто відмітити, що для автомобілей даного класу такий показник являється достатньо переконливим та відповідає показникам багатьох спортивних автомобілей.
Деякі конструкційні особливості
Окрім достатньо ефективного кузову з обтічними формами розробники подбали також й про достатньо витривалу та стійку підвіску незалежного типу з використанням подвійних поперечних ричагів для передньої осі та багаторичажної системи опорних елементів для задньої осі. Використання такої підвіски забезпечує достатньо ефективне розподілення навантажень на опорні елементи, а також й достатньо впевнену поведінку автомобіля на дорозі; завдяки передвстановленному електричному підсилювачу рульового управління керування автомобілем стає ще й комфортним та більш зручним. Додатково для усіх коліс передбачено використання дискових гальмівних підсилювачів, антиблокувальної системи ABS, а також й використання додаткових систем таких як система допомоги при гальмуванні, системи контролю тяги, асистент паркування, а також динамічного контролю курсової стійкості (DSC). Також розробники подбали й про розширення лінійки доступних силових агрегатів, які своїм різновидом відкривають можливість до більш гнучкого вибору стилю їзди, можливостей автомобіля, а також й відповідних режимів роботи двигунів. Завдяки широкій гамі доступних двигунів, потужність що ними видається може варіюватись в межах від 120 до 276 к.с., працюючи в парі з механічною, або автоматичною трансмісією.
Особливості зовнішнього вигляду та дизайну екстер’єру
Окрім допрацьованої технічної частини даний автомобіль готовий похвалитись також й достатньо приємною зовнішністю, яка стала виглядати більш солідно, стрімко та спортивно. Увесь кузов буквально відображає приховану в автомобілі стрімкість своїми досить простими рельєфностями та прямим виштамповками, які гармонічно поєднуються з достатньо різкими гранями окремих кузовних елементів.
Дизайн передньої частини кузову
В передній частині кузову такими елементами являється капот, решітка радіатора та нові стильні фари. Капот зберіг свої форми та пізнаваний вигляд; на ньому, як і раніше присутні дві асиметрично розташовані стилістичні лінії, що простираються від основи капоту, проходять між фарами та решіткою радіатора та простираються в самий центр автомобіля. Дані стилістичні лінії тепер виглядаються ледь помітними, однак завдяки рельєфності на решітці радіатора їх контур та стик капоту з крилами робить їх очевидними. Решітка радіатора являє собою деякий отвір з одним горизонтально розташованим ребром жорсткості по середині спеціального отвору з формою трапеції з вигнутим в деяку вершину нижньою гранню; сам отвір під решітку радіатора виглядає більш компактним аніж раніше, по середині самої решітки, як і раніше знаходиться фірмова емблема «Мазда». По бокам від решітки радіатора знаходяться оновлені фари з деякою хвилястою формою, крайні частини якої отримали деяке загострення кромок. Варто відмітити, що їх напрямок та кут нахилу повторює кут нахилу й так званих «вигнутих» нижніх граней решітки радіатора та додатково описуються деякими випуклостями на корпусі бамперу. В нижній частині бамперу присутня достатньо довга та дещо видозмінена прорізь під вивід повітрязабірника та встановлення додаткових протитуманних фар. По середині отвору повітрязабірника простирається горизонтальне ребро жорсткості. Також варто виділити й невелику випуклість в бічних частинах переднього бамперу, яка доповнює випуклості на колісних арках підкреслюючи при цьому стильні передні фари.
Дизайн бічної частини кузову
В бічній частині кузову відмічається невелика випуклість на лінії встановлення дверей, від якої починається перехід у вигляді скління вікон з нахилом в сторону кузову; а також нахил дверей до напрямку дверних порогів. Для вікон також було добавлено й нову хромовану окантовку, яка також описує положення й нових зовнішніх дзеркал заднього виду. Дверні пороги стали більш широкими аніж раніше, тепер вони плавно простираються з випуклостями на колісних арках.
Дизайн задньої частини кузову
Для новинки в задній частині кузову з’явилось декілька ключових особливостей – насамперед це нові стилістичні виштамповки, перша з них простирається по усій ширині кузову між заднім бампером та кришкою багажника; друга в нижній частині заднього бамперу у вигляді деякої дуги, зверху якої додатково встановлюється пластикова захисна накладка з прямокутним світлодіодним стоп-сигналом. Для версії седан також передбачено невелику стилістичну випуклість на згині кришки багажника, на ній встановлюється додатковий стоп-сигнал; під ним на корпусі кришки багажника встановлюється фірмове лого, по бокам від якого знаходяться нові задні ліхтарі. Вони отримали форму подібну як в передньої оптики, однак їх конструкції повністю вирізняється, в тому числі розташуванням світлових елементів та їх формою. Задні ліхтарі отримали двофазну конструкцію – частина ліхтарів знаходиться на кришці багажника, частина між бампером, крилами та самою кришкою багажника. Задній бампер, як і раніше має п-подібну форму з деякою випуклістю назовні; в центрі корпусу бампера знаходиться додаткове заглиблення в якому встановлюється кріплення під номерний знак. Для версії універсал також передбачене таке заглиблення, однак в корпусі задньої дверцяти. Верхня частина корпусу дверей універсалу повторює округлість, яку задає положення та форма вікна в дверях. Над дверцятами також присутній й новий аеродинамічний спойлер з більш плавними формами.
Рестайлінг Mazda6 II (GH, GZ) в 2010 році
В 2010 році була представлена нова версія даного автомобіля після проведеного рестайлінгу. В ході оновлення даного автомобіля були застосовані деякі зміни та правки, завдяки яким автомобіль отримав ряд допрацювань, в тому числі переднього та заднього бамперу, передньої оптики та задніх ліхтарів, решітки радіатора, бічних обвісів, а також їх конструкції. Також відмічається й зміна стилістики, помітні стилістичні полоски та рельєфності були вирівняні та стали практично непомітними. Капот тепер став більш рівним, рельєфності на ньому були повністю прибрані; звичні лінії тепер соосні з бічними гранями капоту та виражаються в вигляді деяких зазорів між стиком крила та капоту. Решітка радіатора зберегла свої форми, однак замість хромованої накладки тепер встановлюється пластикова вставка в її верхню частину; в залежності від версії в середині решітки можуть бути присутні або хвилясті ребра жорсткості, які утворюють крупні овальні отвори, або об’ємне горизонтальне ребро жорсткості, яке деяким згином з-під низу описує положення фірмової емблеми «Мазда». Фари головного світла зберегли свою форму, однак в значній мірі було допрацьовано їх конструкцію. В нижній частині бамперу з’явились нові отвори під повітрязабірник та повітроводи. В середині отворів присутні такі решітки, аналогічні як й до виводів повітроводів радіатора. По середині отворів простирається горизонтальне пластикове ребро жорсткості, яке в бічних отворах повітроводів підкреслює та відокремлює блок протитуманних фар від основи повітроводів. Нові протитуманні фари отримали овальну форму з новим пластиковим корпусом. Бічні частини бамперу стали більш випуклими назовні, які плавно з’єднуються з випуклостями колісних арок. Дверні пороги стали більш широкими та дещо випуклими назовні таким чином, що двері в закритому положенні утворюються деяке заглиблення над порогами.
В задній частині кузову для задніх бамперів передбачено видозмінену пластикову накладку з овальними прорізями під вивід патрубків вихлопної системи. В спеціальному стилістичному заглибленні на ній присутні трапецієвидні стоп-сигнали. Бампер став менш випуклим; випуклість на згині кришки багажника були дещо вирівняна, на корпусі кришки з’явилась нова стилістична полоска, що простирається від лівого ліхтаря до правого. Нові ліхтарі отримали нову допрацьовану конструкцію, а також елементи освітлення та підсвітки. Як для універсалу, так і для седану характерна дещо випукла назовні конструкція бамперу, така що кришка багажника та задні двері при закритому положенні заглиблюються в кузов дещо далі, бампер при цьому простирається назовні. Для універсалу відмічаються додаткові рельєфності в корпусі задньої дверцяти; дані рельєфності задають напрямок крайніх кромок ліхтарів, направлених вниз. Від даних рельєфностей задаються розміри та положення заглиблення, в якому встановлюється кріплення номерного знаку. Над задніми дверима з’явився новий допрацьований спойлер з більш акуратними формами зі світлодіодним стоп-сигналом. Варто відмітити, що в якості додаткової опції можливе встановлення аеродинамічного спойлеру й на кришку багажника для версії седан.
стартер, генератор, шків генератора, блок управління двигуном (БУД), іммобілайзер, ключ, комплект запуска двигуна, блок комфорту, SAM-блок, блок BSI, блок управління дверей, блок управління склопідіймачами, блок управління фарами, перемикач фар (поворотів), гітара, шлейф аірбег (AirBag), підрульовий шлейф, блок kessy, моторчик склоочисника, трапеція двірників, двигун склоочисника (задній, передній, правий, лівий), моторчик склоомивача, замок дверей (передній, задній, правий, лівий), блок управління замком, моторчик склопідіймача, блок управління склопідіймачами, блок управління електропідсилювачем, рульова колонка, електропідсилювач рульового управління, моторчик серворуля (сервокерма), моторчик рульового управління, блок управління електроручником, FRM-блок, ФРМ блок, консоль управління аудіосистемою (консоль Audio), консоль наві, дісплей наві, дисплей магнітоли, перемикачі магнітоли, джойстік управління, блок-модуль FRM (CAS, PDC, FEM), блок управління підлокітника, блок управління задніх (передніх) сидінь, блок управління підігріву та масажу сидінь, пам’ять сидінь, блок управління пам’яттю сидінь, блок управління круїз-контролем, магнітола, блок управління пневмосистемою (пневмоподушками), блок управління пневмопідвіски, датчик пневмопідвіски, перемикач пневмопідвіски, моторчик (насос) пневмопідвіски, проекція щитка приборів, проекційний дисплей, блок управління photochrome(фотохром), модуль сидінь, моторчик люка, перемикач люка, блок управління складним дахом кабріолету, механізм даху кабріолету (Cabrio), моторчик підйому (спускання) даху кабріолету (Cabrio), ЕБУ (GEB), моторчик панорамного даху, вентилятор сидінь, електрошторка, електрошторка дверей, електрична шторка дверей (салону, заднього скла), моторчик електричної шторки (електрошторки), механізм-моторчик електрошторки (електричної шторки), джойстик iDrive, блок MMi, блок управління Command, джойстик Command, сенсор Command, механізм підйому дисплею, система NBT, кнопка аварійки, кнопка старт/стоп, кнопка StopStart (Stop/Start), датчик повітря, кнопка відкривання (закривання) багажника, моторчик відкривання багажника, електроамортизатор (електричний амортизатор) кришки багажника, гідроамортизатор (гідравлічний амортизатор) кришки багажника, датчик відкривання кришки багажника, датчик відкривання капоту, блок управління холодильником, автохолодильник, блок управління assistantпомічника, keylessсистема, блок управління системою keylessgo (keyless-go), ручка кейлесс (keyless), датчик відкривання (закривання) кейлес (keyless), джойстик вибору передач, селектор перемикання передач, селектор акпп, блок управління електролюком, камери бічного (кутового) огляду, джойстик акпп, LED-панель, LED-щиток приладів, помічник автопілоту, датчики автопілоту, блок управління автопілотом, педаль газу, педаль акселератору, датчик акселератору, електропедалі, показник (покажчик) парктроніка, дисплей парктроніка, діоди парктроніка, блютуз, аукс, блок управління GPS, блок управління наві, датчик наві, навігаційна система, мотор навігації, CD-changer (cdчейнджер) навігації, супутникова навігація, бортовий комп’ютер (компьютер), датчики-блоки бортового комп’ютера, LED-підсвітка салону, блок управління LED-підсвіткою, витратомір повітря, датчик надуву (тиску) турбіни, LCD-дисплей, телевізор в сидіння, електрополичка багажника, електро полка в багажник, блок управління електрополичкою (електрополкою), Webasto, Eberspächer, Ebersprecher, Eberspacher, додатковий отоплювач, додатковий обігрівач (мокрий, вологий, сухий), блок управління Webasto, перемикач Webasto, моторчик Webasto, моторчик додаткового обігрівача, електрорадіатор обігрівача салону, блок управління (датчики) автопарковки, сенсор відбитку пальців, електропідголівники, активні підголівники, електропідголівник, моторчик електропідголівника, блок управління електропідголівниками, перемикач електропідголівника, кнопка складання електропідголівників, датчик докачки коліс, датчик тиску коліс (в шинах)
• Система безпеки
Подушка безпеки (керма, пасажира), аірбег (керма, пасажира), торпедо, торпеда, накладка на торпедо, колінна подушка безпеки (водія, пасажира), шторка безпеки (ліва, права), аірбег сидіння, аірбег двері (правої, лівої, передньої, задньої), ремінь безпеки (правий, лівий), ремінь безпеки (водія, пасажира), піропатрон ременя безпеки, замок ременя, переднатягувач ременя, переднатягувач ременя безпеки (правий, лівий), замок ременя, подушка (аірбег) капоту, піропатрон плюсової клеми, аірбег пішоходу, піропатрон замка капоту, блок управління аірбег (подушки безпеки), датчик удару (правий, лівий, передній, задній), сенсор аірбег, аірбег подушки сидіння (коліна), аірбег сидіння (передній, задній), шторка (права, ліва), аірбег в руль, аірбег пасажира, модуль аірбег, передня панель;
• Акустика
Комплект акустики, акустична система авто, динамік, колонка, дверні колонки, дверні динаміки, динамік акустики, піщалка, генератор звуку, низькочастотний динамік, динамік дверей (передній, задній, правий, лівий), сабвуфер (subwoofer, саббуфер), підсилювач звуку, блок управління акустичною системою, блок управління акустики
Графік роботи:Пн-Пт: з 9:00 до 18:00Сб-Нд: Вихідний
Наш сайт використовує файли cookies та сервіс збору технічних даних відвідувачів. Вони використовуються, щоб зробити наш сайт безпечним, захищеним та зручним. Продовжуючи користуватись сайтом, ви автоматично погоджуєтеся з використанням. Користувацька угода
Залишіть ваш коментар чи запитання