Олег

(050) 672-24-10 oleg@autobot.com.ua

Андрій

andriy@autobot.com.ua

Запчастини нові та б/у
Доставка автозапчастин

інтернет магазин автозапчастин в українідоставка з європи

Нові та б/у запчастини MERCEDES-BENZ E-CLASS W213/S213 в наявності, під замовлення

хочете швидко знайти конкретну деталь????
залиште вашу заявку на сайті і ми з вами зв'яжемося!

Розборка Mercedes-Benz E-CLASS W213/S213

Авторазборка Autobot пропонує повний асортимент автозапчастин для автомобіля MERCEDES-BENZ E-CLASS W213/S213 2016-2017 року випуску.

В наявності велика кількість запчастин

При необхідності – привезем будь-яку запчастину під замовлення з Європи

Строки поставки варіюються від 2 до 5 робочих діб

Відправлення здійснюється по всій території України

Основна оплата – при отриманні

Наші спеціалісти гарантуються очікувану якість та працездатність кожної запчастини

Огляд та характеристики Mercedes-Benz E-CLASS W213/S213

MERCEDES-BENZ E-Class W213/S213 – п’яте покоління серії представницьких автомобілів, що випускались компанією «Mercedes-Benz» в період з 2016 по 2018 рів випуску. Автомобіль доступний в декількох варіантах кузовного виконання 4-дверний седан (5-міст.) та 5-дверний універсал (5-міст.), побудований на базі передньомоторної задньопривідною та передньомоторної повнопривідної компоновки. Нове покоління даного автомобіля було представлено в декількох наступних моделях - 2.0, 3.0, 3.5, 4.0, 2.0d, 3.0d, а також в деяких їх варіаціях. В залежності від моделі та комплектації оснащувався автомобіль наступними варіантами двигунів:

2.0 E200 (213.042) M274.920 (184 л.с.), 2.0 E200 4-matic (213.043) M274.920 (184 л.с.), 2.0 E250 (213.045) M274.920 (211 л.с.), 2.0 E300 (213.048) M274.920 (245 л.с.), 3.0 E350e (213.050) M274.920 (211 л.с.), 3.0 E350e (213.050) M274.920 (286 л.с.), 3.0 E400 4-matic (213.071) M276.853 (333 л.с.), 3.0 E43 AMG 4-matic (213.064) M276.823 (401 л.с) – бензинові двигуни;

2.0 E200d (213.013) OM654.920 (150 л.с.), 2.0 E220d (213.004) OM654.920 (194 л.с.), 2.0 E220d 4-matic (213.005) OM654.920 (194 л.с.), 3.0 E350d (213.033) OM642.855 190 кВт (258 л.с.) – дизельні двигуни.

Бензинові силові агрегати являють собою L-рядні 4-циліндрові та V-подібні 6 та 8-циліндрові інжекторні мотори з системою безпосереднього впорскування пального та одиночним або подвійним турбонадувом, а також й з верхнім розташуванням клапанів та одного або двох розподільчих валів; дизельні силові агрегати являють собою L-рядні 4-циліндрові та V-подібні 6-циліндрові мотори з системою безпосереднього впорскування пального Common Rail Direct Injection (CRDi) з одиночним або подвійним турбонадувом, а також з верхнім розташуванням клапанів та двох розподільчих валів. Дані мотори, як бензинові та і дизельні доступні також й в варіанті компоновки з додатковим електродвигуном у зв’язці у системі Plug-in Hybrid. Потужність даних силових агрегатів передається на привідні колеса за допомогою автоматичної 9-ступінчастої коробки передач 9G-Tronic з комбінованим типом перемикання передач, а також за допомогою й спортивної трансмісії AMG Speedshift TCT 9G та MCT 9G. Усі доступні мотори адаптовані під екологічні стандарти «Євро-6».

П’яте покоління авто бізнес-класу Mercedes-Benz E-Class

Нове, вже п’яте за рахунком покоління легендарного автомобіля бізнес-класу було представлено у вигляді істотно оновленого представницького седану Mercedes-Benz W213 у січні 2016 року на виставці у фірмовому автосалоні Детройту. Незабаром, через деякий час було також анонсовано й подовжену версію седану з дещо збільшеною довжиною колісної бази, яка була адаптована виключно на східний авторинок. Влітку того року, п’ять місяць після випуску бізнес-седану, було представлено також й новенький універсал Mercedes-Benz S213 T-Mod, а також й його поза шляхову версію Mercedes-Benz E-Class X213 Shooting Brake. Вже через рік були потому було представлено аудиторії й представницький купе та кабріолет Е-класу – Coupe C238 & Cabrio A238.

Порівнюючи новеньку серію представленицьких автомобілів варто відмітити їх візуальну схожість та деякі габаритні відмінності. В основу представників 5-покоління автомобілів Е-класу було закладено принципово нову модульну платформу «MRA», яка вирізняється дещо збільшеними габаритними розмірами, які передались в цілому й на усі нові автомобілі.

• якщо поглянути на новенькі автомобілі (W213 та S213) та порівняти їх з їхніми попередниками минулого покоління (W212 та S212), відразу кидається в очі деяка різниця в типорозмірах автомобіля, яка обумовлена дещо збільшеною довжиною колісної бази новинок, яка також відмітилась й на загальній довжині як седану, так і універсалу. Що стосується інших показників, - варто відмітити більш низьку посадку новинок, як і в цілому дещо зменшену висоту кузову; ширина, загальна маса, а також об’єм багажника залишилась приблизно на попередньому рівні.

Фото порівняння - W213 vs W212; S213 vs S212

Що стосується новенького купе (C238) та кабріолету (A238) – то тут представлена тенденція виглядає ще більш очевидною, оскільки різниця спостерігається не тільки у збільшеній довжині кузову, але й в збільшених розмірах ширини кузова, його висоти, розмірів колії та загальної маси, якими новинка перевершує свого попередника.

Фото порівняння - C238 vs C207; A238 vs A207

Нове покоління Mercedes-Benz E-Class – нові вершини!

З переходом на нове покоління новенькі представницькі автомобілі штутгартського автовиробника не тільки підняли плану класності автомобілів даної серії, але при цьому в деякій мірі залишила певні конкуруючі моделі далеко позаду, а інші навпаки підштовхнула на продовження конкурентної боротьби. Порівнюючи новинку з основними конкуруючими моделями автовиробників з Баварії (BMW) та Інгольштадту (AUDI) – варто відмітити, що відповідні їм моделі (BMW G30/G31 та AUDI A6 C7) були випущені значно пізніше анонсу нового покоління «мерседесів» Е-класу. Що стосується технічних нововведень та змін варто виділити новий напрямок розвитку даних авто, які не дивлячись на збільшення габаритних розмірів отримали ще більш компактні та збалансовані типорозміри, які вирізняються в першу чергу покращеними аеродинамічними показниками, а як наслідок й покращеними ходовими характеристиками.

• порівнюючи новенький седан (W213) та універсал (S213) з конкуруючими моделями компанії BMW G30/G31 та AUDI A6 C7 /С7 Avant – варто відмітити не тільки приблизну візуальну схожість компоновок даних автомобілів, але й достатньо схожі габаритні розміри, однак якщо їх розглядати більш детально варто виділити модель G30/G31 як найбільшу з них, що володіє найбільшими показниками довжини кузову, довжини колісної бази та висоти кузову; найбільш широким кузовом володіє модель Audi A6 C7. Штутгартські автомобілі бізнес класу W213/S213 зайняли середню позицію володіючи при цьому деякою «золотою серединкою» серед аналогів.

Фото порівняння – W213 vs G30 vs A6 C7

Фото порівняння – S213 vs G31 vs A6 C7 Avant

Що стосується новенького 2-дверного купе (C238) та кабріолету (A238) – варто відмітити, що вони отримали найбільш переконливі типорозміри та достатньо переконливий силует. Автомобілі Штутгартського автовиробника володіють найбільшими та найгабаритнішими показниками кузову, а саме найбільшою довжино кузову, його висотою та шириною; дещо поступається їх новенький купе та кабріолету AUDI A5; найбільш компактними розмірами вирізняються баварські автомобілі 2-ї серії F22/F23, які в свою чергу отримали також й найменшу масу.

Фото порівняння – C238 vs A5 Coupe (2017) vs F23 (2015)

Фото порівняння – A238 vs A5 Cabrio (2015) vs F22 (2017)

Деякі конструкційні особливості

З переходом на нове покоління в основу автомобіля було прийнято рішення закласти абсолютно нову так звану модульну платформу «MRA» з повздовжнім розташуванням агрегату. Дана платформа вирізняється більш збалансованої конфігурацією та компоновкою, завдяки якій її використання знайшло місце в останніх версіях автомобіля марки «Мерседес» C та S-класу. Використання даної платформи зробило можливим дещо підтягнути новенькі автомобілі, дещо збільшити їх габаритні розміри і при цьому додати кузову більш стійкий характер. Пропорції кузову новенького автомобілю зберегли свої звичні риси, однак невеличкі правки все ж таки принесли свій результат, який позитивно відмітився на аеродинамічних показних автомобіля. Порівнюючи аеродинаміку новинки з показниками представників попереднього покоління мерседесів S-класу, - варто відмітити невеликий, однак при цьому достатньо відчутний приріст коефіцієнту аеродинамічного опору який змінився з 0,25 в 0,23 Cx, що виявляється одним з найкращих показників серед усіх сучасних автомобілів. Варто відмітити, що Mercedes-Benz S-Class W213 отримав ще більш обтічний кузову, аніж в моделі Tesla Model X та Tesla Model S, що являється достатньо великим плюсом для усіх шанувальників та любителів «мерседесів».

Підвіска W213/S213

В залежності від рівня комплектації новенький мерседес S-класу можу бути укомплектований або незалежною багаторічною підвіскою, або багатокамерною адаптивною пневматичною підвіскою з системою автоматичного регулювання жорсткості «Air Body Control».

У випадки використання незалежної багаторичажної підвіски – як на передній, так і на задній осі встановлюється потужний стальний підрамник, гвинтові пружини та газонаповнені амортизатори з «SDD». Крім того, розподіл сприйнятих навантажень здійснюється між цілим рядом як поперечних та повздовжніх ричагів; додатково встановлюються також й стабілізатори поперечної стійкості як на передній, так і на задній осі.

При використанні новенької пневмопідвіска, що також використовується на преміум-кросовері Mercedes-Benz GLC-Class, власники новенького мерседесу отримують можливість обрати для себе найбільш комфортний режим їзди. Розробниками було передбачено використання одного з п’яти доступних режимів – «Комфорт», «Еко», «Спорт», «Спорт+», а також й окремого режиму, індивідуально під лаштованого під себе, який отримав відповідну назву. Використання підвіски даного типу відкриває цілий ряд переваг завдяки встановленим камерам в пружинних стійках передньої та задньої підвіски, які допомагають контролювати жорсткість підвіски. Регулювання жорсткості, як правило, здійснюється в три окремих етапи, що в свою чергу достатньо сильно збільшує рівень комфорту при їхді по різним нерівностям. Варто відмітити й можливість пневматики в автоматичному режимі самостійно відрегулювати рівень підвіски в залежності від швидкості руху автомобіля, а також здійснити так зване «самонівілірування» збільшуючи при цьому рівень комфорту навіть при великій завантаженості автомобіля.

Достатньо важливим плюсом використання даних функції являється значне покращення рівня економії пального та зменшення його використання. Варто відмітити, що при їзді по складним та нерівним дорожнім поверхням водій має можливість самостійно відрегулювати висоту підвіски шляхом натискання відповідних клавіш, а активна систему регулювання рівня демпфірування при цьому здатна автоматично змінювати рівень амортизації для кожного окремого колеса в залежності від поточної ситуації на дорозі та стану дорожнього покриття.

Трансмісія W213/S213

В базовій комплектації, незалежно від лінії виконання автомобіля, встановлюється 9-ступінчаста автоматично коробка передач 9G-Tronic, яка також використовується й в новеньких купе та кабріо S-класу. Використання даної трансмісії також являється достатньо виправданим рішенням, оскільки вона здатна досить швидко і при цьому досить плавно перемикати передачі забезпечуючи при цьому низькі оберти двигуна, що в свою чергу знижу рівень використання пального та рівень шуму всередині автомобіля. Як повідомляють розробники використання трансмісії даного типу являється в рази економнішим рішенням, аніж при використання застарілих 6-ступінчастих коробок автомат, а тим більш аналогічних механічних трансмісій. Коефіцієнт корисної дії даної трансмісії досягає рівня 92%. Для спортивної версії AMG, даний показник дещо збільшується завдяки використанню багатодискового зчеплення.

Рульове управління W213/S213

Рульовий механізм автомобіля являє собою рейку-шестерню з додатково встановленим на неї електропідсилювачем рульового управління. Електромотор підсилювача керма встановлюється безпосереднього на рейку з змінним передаточним числом. Використання так званого «плаваючого» передаточного відношення сприяє підвищенню рівня комфорту при поворотах керма, який активно регулюються в залежності від швидкості руху автомобіля. Також передаточне число може змінюватись в залежності й від кута повороту керма. Використання даної функції, за словами розробників, сприяє зменшенню рівня використання пального. Також новинка оснащується й функцією Direct Steer, яка відкриває можливість самостійно відрегулювати рівень чуйності не тільки керма, але й підвіски. Що стосується спортивних версій AMG – рульовий механізм оснащується електромеханічним гідропідсилювачем керма з особливою зубчатою рейкою, передаточне відношення якої може бути відрегульоване.

Гальмівна система W213/S213

В залежності від комплектації гальмівна система автомобіля можу оснащуватись або дисковими вентильованими гальмівними підсилювачами (для базової версії, або 2-контурною гальмівною системою з вакуумним підсилювачем та ступінчатим циліндром (для спортивної версії AMG). Також доступна й деяка композитна керамічна гальмівна система, здатна справлятись й підвищеним рівнем навантажень.

Особливості зовнішнього вигляду новинки

З переходом на нове покоління, перед дизайнерами стояла достатньо складна і при цьому важлива задача – оновити облік автомобіля і при цьому не сильно змінити звичний та улюблений багатьма суворий німецький дизайн. Дійсно, на перший погляд може здатись, що новинки не достатньо сильно візуально й змінилася, однак варто відмітити, що звичний облік в дещо підтягнутому вигляді виглядає куди краще, аніж кардинально змінена зовнішність. Оновлений зовнішній вигляд автомобіля надбав більш впевнені та агресивні риси, які додають автомобілю ще більшу привабливість і при цьому деяку стриманість. Варто відмітити, що елементи екстер’єру автомобіля отримали невеликий «буст» та збільшення розмірів, що відразу відмітилось й на дещо збільшених фарах головного світла. Відтепер в автомобілі використовуються нові фари Adaptive LED Matrix Lighting зі здвоєними блоками світлових елементів та окремою світлодіодною полоскою денних ходових вогнів (ДХВ). Форма фар в цілому залишилась незмінною.

Дизайн екстер’єру в передній частині кузову

Детальніше розглядаючи передню частину кузову автомобіля увагу привертаються в дещо оновлені риси автомобіля, які в цілому повторюють риси свого попередника, однак при цьому й вирізняються деякими допрацюваннями. Окрім збільшених в розмірах фар головного світла варто відмітити й дещо збільшену нижню частину переднього бамперу, завдяки якій решітка радіатора була дещо переміщена на рівень вище. Форма решітки радіатора залишилась попередньою та нагадує деяку обернуту трапецію з округлими бічними гранями; контури решітки радіатора описує деяка об’ємна хромована накладка. В середині самої решітки в залежності від версії виконання автомобіля можуть знаходитись або три тонких хромованих ребра жорсткості (версія Exclusive), або два товстих хромованих горизонтальних ребер жорсткості (версія Avantgarde). Для версії AMG-Line характерне використання унікальної решітки радіатора з одиночним (здвоєним) ребром жорсткості над перехресною сітчастою решіткою або над рядом вертикально розташованих ребер жорсткості.

В залежності від обраного варіанта (лінії) виконання автомобіля може змінюватись також й нижня частина переднього бамперу, яка включає в себе три окремих блоки з решітками під центральний повітря забірник та бічні повітроводи. Також на місці бічних повітроводів також можуть встановлюватись й протитуманні фари. Варто відмітити, що в деяких версіях даний блок можу об’єднуватись в один єдиний суцільний блок з отвором під вивід повітроводів з однієї об’ємної решітки в ній. В деяких версіях форма основного повітря забірника може описуватись скосами корпусу під кутом аналогічним куту бічних граней решітки радіатора; в деяких версіях вони можуть бути перевернути вгору, змінюючи при цьому форму отворів зі звичної трапеції в обернену. Під основним центральним повітря забірником також встановлюється й пластиковий спліттер з додатковою хромованою накладкою.

З інших елементів передньої частини кузову варто відмітити деякі здвоєні краплеподібні фари головного світла з загостреною нижньою кромкою направленою в центральну частину кузову. Фари повторюють кут нахилу бічних граней решітки радіатору. Варто також відмітити, що корпус бамперу повторює форми фар та решітки радіатору описуючи при цьому їх форму та положення з-під низу. Зверху їх форму описує дещо випуклий назовні капот на корпусі якого спостерігаються дві пари асиметричних стилістичних ліній, напрямлених до верхніх кромок решітки радіатора та фар головного світла. Дані стилістичні ліні також задають й форми деякої випуклості капоту назовні.

Дизайн екстер’єру в задній частині кузову седану

Розглядаючи автомобіль з тильної проекції варто відмітити досить вражаюче візуальне сприйняття кузову та його зміни, які в першу чергу підкреслюють більш спортивний силует автомобіля, аніж раніше. Й дійсно, новий силует став виглядати більш підтягнуто й більш впевнено; елементи кузову виглядають дещо по-іншому не дивлячись на те, що все ж таки нагадують попередню версію седану Mercedes-Benz W212. З помітних змін варто виділити насамперед появу допрацьованого заднього бамперу, що володіє більш компактними формами, аніж раніше; спліттер заднього бамперу теж видозмінився, як і форма хромованих накладок на ньому. З’явились також й додаткові світлодіодні стоп-сигнали над патрубками вихлопних труб автомобіля. Більше не доповнюють візуальне сприйняття й невеликі отвори повітроводів в крайніх бічних частинах бамперу в деяких округлих рельєфностях корпусу бамперу під них. Верхня частина бамперу плавно описує форму задніх ліхтарів і також з’єднується з візуальною лінією випуклості деякого згину на кришці багажника.  Сама кришка багажника також стала більш компактною, а її нижня частина отримала невеликі округлення форми. На корпусі «клапи» також більше не встановлюються додаткові елементи задніх ліхтарів, вони повністю перемістились за її межі. Що стосується заднього скла над кришкою багажника – воно стало більш компактним і при цьому ще більш округлим у порівнянні зі своїм попередником.

Дизайн екстер’єру в задній частині кузову універсалу

Що стосується задньої частини кузову новенького універсалу T-Mod, тут також не обійшлось без змін. Варто відмітити, що як й в седану, так й в універсалу відмічається використання нового, більш впевненого та компактного дизайну елементів кузову. Видозмінений задній бампер, задня дверка, а також задніх ліхтарі свідчать про свій редизайн, а також й про редизайн універсалу S213 в цілому. Задній бампер універсалу також володіє характерними світлодіодним додатковими стоп-сигналами в верхній частині корпусу бамперу, під якими розташовані хромовані патрубки вихлопних труб; листва, що простирається  між даними патрубками також дещо вирізняється своєю формою. Бічні частини бамперу простираються вгору до самих ліхтарів та візуально як би підпирають їх з-під низу. Нові ліхтарі отримали більш вишукану форму деякого витягнутого в сторони ромбу з округлими краями. Також варто відмітити, що ліхтарі являються й дещо випуклими назовні, що в свою чергу створює вражаюче візуальне сприйняття. Частина ліхтарів знаходиться на задній дверці, частина на стику між лядою, бампером та заднім крилом. Вздовж усього ліхтаря простирається також й полоска елементів індикації заднього ходу автомобіля. Що стосується задньої дверки автомобіля, варто відмітити її більш округлі форми з закругленими краями; в центральній частині корпусу дверка отримала деяку невелику випуклість, яка підкреслюється прямою горизонтальною хромованою накладкою, яка також в свою чергу підкреслює й форму задніх ліхтарів. Скло задньої дверки, аналогічним образом як і заднє скло в версії седану, вирізняється більш округлими формами, які в універсалі підкреслюються й допрацьованим і дещо випуклим округлим задніх спойлером.

 

В нас ви можете купити наступні

запчастини для Mercedes-Benz E-CLASS W213/S213:

  

Деталі кузову для Mercedes-Benz E-Class W213/S213
Бампер передній (голий, комплектний), передок (ноускат), губа спойлер (переднього бампера), решітка радіатора, ніздрі радіатора, емблема (значок) решітки радіатора, решітка бампера, решітка протитуманної фари, рамка протитуманної фари, накладка (молдинг, листва) бампера, хром бампера, заглушка буксирувального гаку (гак-буксирування), омивачі фар, форсунка омивача фар, кришка форсунки омивача фар, захист бампера, захист під бампер, підсилювач переднього бампера (пластик, метал), кронштейн (напрямна) переднього бампера, підрадіаторна балка, абсорбер, верхня накладка, верхня панель радіатора, верхня планка передньої панелі, передня панель (телевізор), верхній та нижній кронштейн фари, окуляр фари, направляюча фари, повітрозабірник (правий, лівий, нижній, верхній), кронштейн (втулка) кріплення радіатора, замок капоту, дифузор вентилятора, дифузор (рамка) вентилятора,  рамка кріплення вентилятора, кронштейн підсилювача, лонжерон, крило переднє (праве, ліве), кронштейн (напрямна) переднього крила, накладка (молдинг) колісної арки, решітка-повітрозабірник переднього крила, листва крила, окантовка передньої фари, панель переднього крила, хром-накладка крила, підкрилок передній (правий, лівий), захист крила, крило переднє, крило заднє (праве, ліве), кронштейн (напрямна) заднього крила, накладка (молдинг) колісної арки, решітка-повітрозабірник заднього крила, листва крила, окантовка задньої фари, панель заднього крила, хром-накладка крила, підкрилок задній (правий, лівий), захист крила, крило, капот, петлі капоту, молдинг капоту, решітка капоту, повітрозабірник капоту, тримач капоту, амортизатор капоту, емблема (значок) на капот, четвертина передня (права, ліва), стакан, передня частина кузову, жабо, трапеція склоочисника, механізм склоочисника, трапеція двірника, тримач двірника передній (правий, лівий), пластик під лобове скло, нижній пластик, короб водостоку під лобове скло, стійка кузова передня (права, ліва), стійка біля лобового скла, стійка кріплення передніх дверей, поріг правий та лівий (метал, пластик), фільонка порога, накладка порога, молдинг порога, оконцовка (наконечник) порога, підніжка (сходинка) порога, днище, ванна запаски, ніша запасного колеса, захист двигуна нижній, захист під двигун, захист днища (правий, лівий), захист задньої частини днища, вертикальний (боковий) захист двигуна, дах, фільонка даху, дах зі стійками, дах, панорамний дах, скляний дах, скло даху, дах під люк,  тканинний дах, пластиковий дах (3D, 5D), скло пластикового даху (бокове, заднє), механізм відкидного даху кабріолету, складаний верх даху, засувка (замок) відкидного даху, кронштейн відкидного даху, спойлер даху, рейлінги на дах (повздовжні, попередні), молдинг даху, накладка (оконцовка) рейлінгу, лючок бензобаку, кришка лючка бензобаку, фільонка заднього крила, задня четвертина (права, ліва), задня панель, підкрилок задній (правий, лівий), колісна арка, днище багажника, задній лонжерон, задок, молдинг заднього крила (правий, лівий), накладка задньої арки, листва задньої колісної арки, розширювач колісної арки (передньої, задньої, правої, лівої), окантовка заднього ліхтаря (хром), скло заднє кузовне глухе, глухе скло в кузов, жабри, захист задньої колісної арки, локер колісної арки, задня частина кузову (права, ліва), заднє скло, заднє скло в жорсткому даху, центральна стійка, бочина, дах, задній бампер,  підсилювач заднього бамперу (пластик, метал),  кронштейн підсилювача заднього бамперу,  абсорбер заднього бамперу, напрямна (кронштейн) центральна заднього бамперу,  правий та лівий кронштейн (напрямна) заднього бамперу, накладка для заднього бамперу,  молдинг (листва) заднього бамперу,  кронштейн передньої протитуманної фари,  кронштейн кріплення омивача фар, кронштейн задньої протитуманної, кронштейн кріплення парктроника,  захист заднього бампера,  кронштейн заднього ліхтаря, кришка багажника (гола, комплектна), 5 двері, п’яті двері, накладка молдинг заднього бамперу (хром), кришка багажника, ляда, сорочка (розпашонка), скло ляд, скло кришки багажника, задній борт, нижня та верхня частина кришки багажника, замок кришки багажника, накладка замка кришки багажника, спойлер кришки багажника, декоративна накладка кришки багажника, підвіска номера, накладка підвіски номера, підвіска номера, задня емблема, задній значок, амортизатор кришки та скла кришки багажника, задній тримач двірників, додатковий стоп-сигнал, зовнішня ручка кришки багажника, кнопка відкриття кришки багажника, петля кришки багажника (права, ліва), петля заднього борта, амортизатор заднього борта (правий, лівий), замок на задній борт, кнопка відкриття борта, трапеція заднього склоочисника, передні двері (праві, ліві, 3D, 5D), панель передніх дверей, каркас передніх дверей, петлі передніх дверей (передня, задня, верхня, нижня), обмежувач передніх дверей, замок дверей, обмежувач передніх дверей, зовнішня (внутрішня) ручка дверей, хром-ручки дверей, заглушка серцевини ручки дверей, молдинг передніх дверей, листва, хром-накладка передніх дверей, молдинг скла передніх дверей, ущільнювач скла передніх дверей,  напрямна скла передніх дверей, накладка стійки передніх дверей, передні двері, задні двері (праві, ліві, 3D, 5D), панель задніх дверей,  каркас задніх дверей,  петлі задніх дверей (передні, задні, верхні, нижні), обмежувач задніх дверей, замок задніх дверей, ручка задніх дверей зовнішня (внутрішня),  хром-ручки задніх дверей, заглушка серцевини ручки задніх дверей, молдинг задніх дверей, листва, хром-накладка задніх дверей, молдинг скла задніх дверей,  ущільнювач скла задніх дверей,  напрямна скла задніх дверей, ущільнювач дверного прорізу (кузовний), ущільнювач задніх дверей,  механізм склопідіймача, трапеція, скло задніх дверей опускне (праве, ліве), скло задніх дверей глухе (трикутник, кватирка), дзеркало заднього виду (ліве, праве, електро, механіка), корпус дзеркала, накладка (кришка) дзеркала (хром), зовнішнє дзеркало, вклад дзеркала, скло дзеркала, дзеркальний елемент, повторювач повороту дзеркала, повторювач-поворотник дзеркала, задні двері, двері бокові (зсувні), панель зсувних дверей, каркас зсувних дверей, петлі зсувних дверей (передні, задні, верхні, нижні), обмежувач зсувних дверей, замок зсувних дверей, ручка зсувних дверей зовнішня (внутрішня), хром-ручки зсувних дверей, заглушка серцевини ручки зсувних дверей, молдинг зсувних дверей, ущільнювач скла зсувних дверей, напрямна скла зсувних дверей, накладка стійки зсувних дверей.
Оптика та деталі електрообладнання для Mercedes-Benz E-Class W213/S213

• Оптика

Фара права та ліва (галоген, ксенон, три-ксенон, лінзована), датчик кута (повороту, нахилу) фар, датчик ксенон (xenon), блок управління ксенон (xenon), блок розпалу, модуль блоку розпалу, електрокоректор фар, датчик просвіту, датчик дощу, адаптивний ксенон, адаптивний бі-ксенон, адаптивна поворотна ксенонова (xenon) фара, лазерна (LED) фара, ДХО (денні ходові вогні), протитуманна (галогенна) фара, протитуманка, туманка, галогенка, поворотник (правий, лівий), повторювач повороту (крила, дзеркал), відбивач кузовний в бампер, задніх ліхтар (правий, лівий), відбивач, катафоти, повторювач дзеркал, ліхтар підсвітки номерного знаку, стоп-сигнал, задніх ліхтар внутрішній (зовнішній), додатковий стоп-сигнал, ліхтар в крило, ліхтар в кришку багажника, LED-ліхтар, діодний (світлодіодний) ліхтар, задня протитуманка, задній протитуманних ліхтар, ліхтар заднього ходу, ліхтар підвіски дверей, ліхтар салону, потолочна лампа, підсвітка салону;

• Електрика

стартер, генератор, шків генератора, блок управління двигуном (БУД), іммобілайзер, ключ, комплект запуска двигуна, блок комфорту, SAM-блок, блок BSI, блок управління дверей, блок управління склопідіймачами, блок управління фарами, перемикач фар (поворотів), гітара, шлейф аірбег (AirBag), підрульовий шлейф, блок kessy, моторчик склоочисника, трапеція двірників, двигун склоочисника (задній, передній, правий, лівий), моторчик склоомивача, замок дверей (передній, задній, правий, лівий), блок управління замком, моторчик склопідіймача, блок управління склопідіймачами, блок управління електропідсилювачем, рульова колонка, електропідсилювач рульового управління, моторчик серворуля (сервокерма), моторчик рульового управління, блок управління електроручником, FRM-блок, ФРМ блок, консоль управління аудіосистемою (консоль Audio), консоль наві, дісплей наві, дисплей магнітоли, перемикачі магнітоли, джойстік управління, блок-модуль FRM (CASPDCFEM), блок управління підлокітника, блок управління задніх (передніх) сидінь, блок управління підігріву та масажу сидінь, пам’ять сидінь, блок управління пам’яттю сидінь, блок управління круїз-контролем, магнітола, блок управління пневмосистемою (пневмоподушками), блок управління пневмопідвіски, датчик пневмопідвіски, перемикач пневмопідвіски, моторчик (насос) пневмопідвіски, проекція щитка приборів, проекційний дисплей, блок управління photochrome (фотохром), модуль сидінь, моторчик люка, перемикач люка, блок управління складним дахом кабріолету, механізм даху кабріолету (Cabrio), моторчик підйому (спускання) даху кабріолету (Cabrio), ЕБУ (GEB), моторчик панорамного даху, вентилятор сидінь, електрошторка, електрошторка дверей, електрична шторка дверей (салону, заднього скла), моторчик електричної шторки (електрошторки), механізм-моторчик електрошторки (електричної шторки), джойстик iDrive, блок MMi, блок управління Command, джойстик Command, сенсор Command, механізм підйому дисплею, система NBT, кнопка аварійки, кнопка старт/стоп, кнопка Stop Start (Stop/Start), датчик повітря, кнопка відкривання (закривання) багажника, моторчик відкривання багажника, електроамортизатор (електричний амортизатор) кришки багажника, гідроамортизатор (гідравлічний амортизатор) кришки багажника, датчик відкривання кришки багажника, датчик відкривання капоту, блок управління холодильником, автохолодильник, блок управління assistant помічника, keyless система, блок управління системою keyless go (keyless-go), ручка кейлесс (keyless), датчик відкривання (закривання) кейлес (keyless), джойстик вибору передач, селектор перемикання передач, селектор акпп, блок управління електролюком, камери бічного (кутового) огляду, джойстик акпп, LED-панель, LED-щиток приладів, помічник автопілоту, датчики автопілоту, блок управління автопілотом, педаль газу, педаль акселератору, датчик акселератору, електропедалі, показник (покажчик) парктроніка, дисплей парктроніка, діоди парктроніка, блютуз, аукс, блок управління GPS, блок управління наві, датчик наві, навігаційна система, мотор навігації, CD-changer (cd чейнджер) навігації, супутникова навігація, бортовий комп’ютер (компьютер), датчики-блоки бортового комп’ютера, LED-підсвітка салону, блок управління LED-підсвіткою, витратомір повітря, датчик надуву (тиску) турбіни, LCD-дисплей, телевізор в сидіння, електрополичка багажника, електро полка в багажник, блок управління електрополичкою (електрополкою), WebastoEberspächerEbersprecherEberspacher, додатковий отоплювач, додатковий обігрівач (мокрий, вологий, сухий), блок управління Webasto, перемикач Webasto, моторчик Webasto, моторчик додаткового обігрівача, електрорадіатор обігрівача салону, блок управління (датчики) автопарковки, сенсор відбитку пальців, електропідголівники, активні підголівники, електропідголівник, моторчик електропідголівника, блок управління електропідголівниками, перемикач електропідголівника, кнопка складання електропідголівників, датчик докачки коліс, датчик тиску коліс (в шинах)

• Система безпеки

Подушка безпеки (керма, пасажира), аірбег (керма, пасажира), торпедо, торпеда, накладка на торпедо, колінна подушка безпеки (водія, пасажира), шторка безпеки (ліва, права), аірбег сидіння, аірбег двері (правої, лівої, передньої, задньої), ремінь безпеки (правий, лівий), ремінь безпеки (водія, пасажира), піропатрон ременя безпеки, замок ременя, переднатягувач ременя, переднатягувач ременя безпеки (правий, лівий), замок ременя, подушка (аірбег) капоту, піропатрон плюсової клеми, аірбег пішоходу, піропатрон замка капоту, блок управління аірбег (подушки безпеки), датчик удару (правий, лівий, передній, задній), сенсор аірбег, аірбег подушки сидіння (коліна), аірбег сидіння (передній, задній), шторка (права, ліва), аірбег в руль, аірбег пасажира, модуль аірбег, передня панель;

• Акустика

Комплект акустики, акустична система авто, динамік, колонка, дверні колонки, дверні динаміки, динамік акустики, піщалка, генератор звуку, низькочастотний динамік, динамік дверей (передній, задній, правий, лівий), сабвуфер (subwoofer, саббуфер), підсилювач звуку, блок управління акустичною системою, блок управління акустики

Деталі двигуна для Mercedes-Benz E-Class W213/S213

Доступні для даної моделі двигуни:

Двигун голий (без навісного обладнання), двигун в зборі, головка блоку циліндрів(гола, комплектна, V-образна, права, ліва, ГБЦ), головка на V-образний двигун(права, ліва), прокладка ГБЦ, клапанна решітка, прокладка клапанної решітки, кулачковий вал (распредвал)(впускний, випускний), постіль (ложе) кулачкового (распредвалу) валу, клавіатура розподільчого (кулачкового) валу, ось коромисла, впускний та випускний клапан, сальники клапанів, шестерня розподільчого (кулачкового) валу, шків розподільчого (кулачкового) валу; блок двигуна(голий, комплектний) пеньок(нижня частина двигуна), шатунний підшипник, поршень, поршневі кільця, шатун, вкладиші шатунні(корінні, стандартні, ремонтні, ESTD), колінвал (колінчатий вал)(СТД, нешліфований), шків колінвалу (колінчатого валу), маховий (демпферний, 2-масовий), КШМ (кривошипно-шатунний механізм), поршнева група, прокладка піддону двигуна, прокладка масляного насосу,  прокладка випускного (впускного) колектору, комплект прокладок блока головок, привід масляного насосу, піддон(з датчиком, без датчика), заспокоювач масла, масляний насос, маслозбірник, маслозаливна горловина, шків розподільчого (кулачкового) валу, сальник колінвалу (колінчатого валу)(передній, задній), ланцюг ГРМ, ремінь ГРМ, комплект ланцюгів ГРМ, зірочка ланцюга ГРМ, натягувач ланцюга ГРМ, паразитний ролик, захист ременя ГРМ, передня кришка ГРМ, балансувальний вал, корпус масляного фільтру, масляний фільтр, кришка корпусу масляного фільтру, підвіска двигуна,  подушка двигуна, кронштейн кріплення двигуна, подушка ДВС(права, ліва, передня, задня), опора, гідроопора, опора кріплення двигуна, гідроподушка

Деталі впускної та випускної системи для Mercedes-Benz E-Class W213/S213

 

Дифлектор повітряного потоку (правий, лівий), резонатор повітряного фільтру (резонатор-відстійник повітряного фільтру), корпус повітряного фільтру, патрубок повітряного фільтру, патрубок впускного тракту (патрубок впускної системи), радіатор-інтеркулер, інтеркулер, intercooler, радіатор охолодження повітря, патрубок інтеркулера (металічний, пластиковий, метал, пластик), гофра (трубки, патрубки) інтеркулера, патрубки турбіни, турбіна, турбокомпресора, насос подачі повітря, турбонадув, компресор повітря, впускний колектор, дросельна заслінка, датчик дросельної заслінки, датчик холостого ходу, моторчик дросельної заслінки, блок управління дросельною заслінкою, моторчик заслінок впускного колектору, датчик впускного колектору, прокладка впускного колектору, патрубок дросельної заслінки, комп’ютер (плата) дросельної заслінки, прокладка випускного колектору, випускний колектор, колектор системи випуску, резонатор випускної системи, лямбда-зонд (кисневий датчик передній, задній), лямбда-зонд колектору та каталізатора, каталізатор, повітряний фільтр, глушитель, задня банка глушителя, деталі ЕРГ (EGR), клапан ЕГР (EGR), клапан відпрацьованих газів, радіатор охолодження відпрацьованих газів (радіатор ЕГР, EGR), моторчик ЕГР, патрубок EGR, датчик турбіни, грушка турбіни, вакуумний клапан турбіни

Деталі коробки передач (трансмісії) та зчеплення для Mercedes-Benz E-Class W213/S213

Коробка передач (механіка, автомат, варіатор, робот, напівавтомат, тіптронік, tiptronic), коробка передач в зборі, корпус коробки передач, картер коробки передач, сальник первинного валу, механізм перемикання передач, трос перемикання передач (механіка), трос перемикання АКПП, куліса, куліса АКПП, диск зчеплення (кошик, корзина), вижимний підшипник, комплект зчеплення, корзина (кошик), зчеплення роботизованої коробки передач (подвійне) фланець напівосі, напівось передня (права, ліва), напівось на механіку (автомат), привідний вал (механіка, автомат), шрус (зовнішній, внутрішній), тришип, пильник шруса (зовнішній, внутрішній), проміжний вал, підвісний підшипник, кільце АБС, напівось переднього моста, фільтр АКПП, піддон АКПП, гідровузол АКПП (гідроклапана), гідроблок, механізм перемикання робота, актуатор зчеплення. Передній міст, редуктор (раздатка) переднього моста, карданний вал (передній), кардан передній, хрестовина карданного валу, опора кріплення МКПП, подушка, раздатка коробки передач, редуктор МКПП, задній карданний вал. Задній міст, редуктор (раздатка) заднього моста, напівось заднього моста (права, ліва), корпус заднього моста, чулок заднього моста, привідний вал задній (механіка, автомат), муфта карданного валу. 

Деталі передньої та задньої підвіски для Mercedes-Benz E-Class W213/S213

Передня підвіска в зборі, задня підвіска в зборі, амортизатор передній в зборі (правий, лівий; макферсон, макперсон, McPherson), Макперсон (правий, лівий), верхня опорна подушка переднього (заднього) амортизатора, опорний підшипник, підшипник опорної подушки переднього (заднього) амортизатора, підшипник опорної подушки, відбійник амортизатора, пильник амортизатора, пильник-відбійник (пильник) переднього (заднього) амортизатора, пружина передньої (задньої) підвіски, стійка амортизатора, амортизатор передній, стійка амортизаційна передня (задня), амортизатор, сайлентблок амортизатора, поворотний кулак (правий, лівий), поворотний кулак (передній, задній), цапфа (передня, задня), маточина (ступиця), маточина (ступиця) в зборі, підшипник в маточині (ступиці), маточина (ступиця) (передня, задня), маточина (ступиця) (права, ліва), підшипник маточини (ступиця) (передній, задній), супорт, нижній ричаг передньої підвіски (правий, лівий), повздовжній ричаг підвіски (передній, задній), верхній ричаг передньої (задньої) підвіски (правий, лівий), поперечний ричаг передньої (задньої) підвіски (правий, лівий), шарова опора (нижня, верхня), сайлентблоки переднього (заднього) ричага, балка передньої підвіски, передня балка, підмоторна балка, передній підрамник, повздовжня балка, сайлентблоки передньої балки, траверс, стабілізатор передній (задній), втулки переднього (заднього) стабілізатора , стійки (тяжки) переднього (заднього) стабілізатора, ресора передньої підвіски, ресора задньої підвіски, корінний лист ресори, сайлентблок (втулка) ресори, стійка гідроамортизатора, гідроамортизатор передній (задній) (правий, лівий), балон (ресивер), насос гідропідвіски, компресор гідропідвіски, блок управління пневмопідвіскою, пневмоамортизатор передній (задній), подушка пневмоамортизатора, балон передній (задній) пневмопідвіски, насос пневмопідвіски, компресор пневмопідвіски, гідростабілізатор поперечної стійкості, задня балка (дискові, барабанні гальма), сайлентблок задньої балки, реактивна тяга, реактивна тяга задньої підвіски, розвальний болт (гайка-шайба), розвальна гайка, підрамник задньої підвіски. 

Деталі рульового управління для Mercedes-Benz E-Class W213/S213

Рульова рейка (гідро), електрорейка, рульова тяга, наконечник рульової тяги (правий, лівий), пильник, рульова колонка, рульовий кардан (карданчик), електропідсилювач руля, моторчик електропідсилювача, блок управління електропідсилювачем, насос гідропідсилювача, насос ГУРа, шланг (трубка) гідропідсилювача, гідропідсилювач, шланг (трубка) високого тиску ГУРа, шланг (трубка) низького тиску ГУРа, ГУР, насос гідроелектропідсилювача, насос електрогідропідсилювача, бочок, шків насоса ГУРа, бочок рідини гідропідсилювача, кришка бочка ГУРа, рульовий механізм, сервопривід електропідсилювача, рульове колесо (руль, кермо) (з підігрівом, віброруль, , руль із вібро, мультируль), блок управління повороту задніх коліс, механізм повороту задніх коліс, сайлентблок рульової рейки. 

Деталі гальмівної системи для Mercedes-Benz E-Class W213/S213

Гальмівний диск передній (задній), гальмівний барабан, гальмівний супорт, передній (задній) супорт (правий, лівий), передні (задні) гальмівні колодки (під дискові, барабанні гальма), передні (задні) дискові гальмівні колодки, передні (задні) барабанні гальмівні колодки, головний гальмівний циліндр, робочий гальмівний циліндр, вакуум гальм, блок АБС (ISP), електронний блок АБС, вакуумний підсилювач гальм, бочок гальмівної рідини, моторчик електроручника, привід електроручника, передній (задній) трос ручника, блок управління електроручником, трос електроручника, кнопка електроручника, передній (задній) гальмівний шланг.

Деталі системи охолодження для Mercedes-Benz E-Class W213/S213

Радіатор охолодження двигуна (радіатор основний), патрубок (патрубки) системи охолодження, вентилятор системи охолодження, радіатор кондиціонеру, осушувач кондиціонеру, конденсатор кондиціонеру, випарник кондиціонеру, вентилятор кондиціонеру, блок управління вентилятора, трубка-шланг кондиціонеру, датчик вмикання кондиціонеру, клапан кондиціонеру, водяна помпа, насос системи охолодження, корпус термостату, термостат, патрубок радіатора (верхній, нижній), бочок охолоджувальної рідини (бочок тосолу), радіатор обігрівача, радіатор пічки, моторчик пічки, корпус пічки, резистор пічки, моторчик заслінок пічки (клімат-контролю), панель управління клімат-контролю (блок управління), блок управління пічкою, фільтр салону, корпус фільтра салону

Деталі системи живлення для Mercedes-Benz E-Class W213/S213

Паливний бак (бензин, дизель), датчик рівня пального, поплавок (колба) в бак, насос в бак, заливна горловина, паливний фільтр грубої очистки, паливна рейка, трубка паливної рейки, датчик паливної рейки (передньої, задньої), система Common Rail, паливна рампа, трубка форсунки, охолоджувач пального, бочок adblue, насос adblue, колба adblue, форсунка паливної системи, дизельна форсунка, насос форсунка, форсунка живлення бензинового двигуна, електрофорсунка, паливний насос високого тиску (ПНВС), блок управління ПНВТ, паливний фільтр, корпус паливного фільтру, дизельна апаратура

Деталі елементів салону для Mercedes-Benz E-Class W213/S213

Накладка (карта) кришки багажника, окантовка скла кришки багажника, ручка кришки багажника, накладка замка багажника, накладка задньої панелі, накладка порогу, обшивка (карта) багажника (права, ліва, велюр, пластик), шторка (ролета) багажника, сітка багажного відділення, лижи (кронштейни) кріплення додаткового вантажу, накладка на підлогу багажника, наповнювач ніші запасного колесу, набор інструментів (ключ, домкрат, моторчик підкачки коліс), накладка арки коліс багажника (права, ліва), накладка стійки (права, ліва, верхня, нижня), облицювання багажника (багажного відділення), елементи багажника, накладка обшивки багажника (3-містна, 5-містна, 7-містна, 3д, 5д, 3D, 5D), накладка центральної стійки, накладка бокової центральної стійки (права, ліва, верхня, нижня), решітка обдуву вентиляції центральної стійки, рамка обдуву вентиляції, накладка порогу передніх дверей внутрішня (ліва, права), накладка порогу задніх дверей внутрішня (ліва, права), накладка задньої колісної арки (правої, лівої), покриття підлоги (ковролін) настил на підлогу, нижні накладки обдуву вентиляції, нижні накладки обдуву підлоги, карта (обшивка) задньої двері (лівої, правої), карта (обшивка) передньої двері (лівої, правої), задня консоль, тунель обдуву, консоль підлокітника, підлокітник, кришка (засувка)  підлокітника, механізм кріплення роботи підлокітника, накладка (обшивка) стелі, обшивка стелі (під люк, панорама, панорамна кришка), обшивка стелі панорами, обшивка стелі під люк, ручка стелі, сонцезахисний козирок (лівий, правий), полотно люка, полотно зсувного даху (стелі), полотно панорами, ролета зсувного даху (стелі), накладка передніх стійок (права, ліва), накладки (стійки) аірбег, комплект сидінь, задні сидіння (3D, 5D, хетчбек, універсал, седан), задній диван (шкіра, велюр, тканина), задня спинка сидіння, підлокітник задніх сидінь, бокові батони сидінь, підголівник задній (передній) сидіння, столик заднього сидіння, столик салону, рельси задніх (кронштейни) сидінь, водійське сидіння, сидіння водія ліве, електросидіння, моторчик сидіння, сидіння пасажира праве, ручки (накладки) дверних карт, накладка ременя безпеки, елементи торпедо, рамка торпеди, рамка консолі, центральна панель торпеди, центральна консоль ручника, нижні бічні накладки торпеди (торпедо)

Залишіть ваш коментар чи запитання