Чому купити запчастини на Mercedes-Benz Citan (W415) вигідно у нас? [2012-2018]
Авторазборка Autobot пропонує повний асортимент автозапчастин для автомобіля Mercedes-Benz Citan (W415) 2012-2018 року випуску.
В наявності велика кількість запчастин
При необхідності – привезем будь-яку запчастину під замовлення з Європи
Строки поставки варіюються від 2 до 5 робочих діб
Відправлення здійснюється по всій території України
Основна оплата – при отриманні
Наші спеціалісти гарантуються очікувану якість та працездатність кожної запчастини
В нас ви можете купити наступні
запчастини для Mercedes-Benz Citan W415:
• Оптика
Фара права та ліва (галоген, ксенон, три-ксенон, лінзована), датчик кута (повороту, нахилу) фар, датчик ксенон (xenon), блок управління ксенон (xenon), блок розпалу, модуль блоку розпалу, електрокоректор фар, датчик просвіту, датчик дощу, адаптивний ксенон, адаптивний бі-ксенон, адаптивна поворотна ксенонова (xenon) фара, лазерна (LED) фара, ДХО (денні ходові вогні), протитуманна (галогенна) фара, протитуманка, туманка, галогенка, поворотник (правий, лівий), повторювач повороту (крила, дзеркал), відбивач кузовний в бампер, задніх ліхтар (правий, лівий), відбивач, катафоти, повторювач дзеркал, ліхтар підсвітки номерного знаку, стоп-сигнал, задніх ліхтар внутрішній (зовнішній), додатковий стоп-сигнал, ліхтар в крило, ліхтар в кришку багажника, LED-ліхтар, діодний (світлодіодний) ліхтар, задня протитуманка, задній протитуманних ліхтар, ліхтар заднього ходу, ліхтар підвіски дверей, ліхтар салону, потолочна лампа, підсвітка салону;
• Електрика
стартер, генератор, шків генератора, блок управління двигуном (БУД), іммобілайзер, ключ, комплект запуска двигуна, блок комфорту, SAM-блок, блок BSI, блок управління дверей, блок управління склопідіймачами, блок управління фарами, перемикач фар (поворотів), гітара, шлейф аірбег (AirBag), підрульовий шлейф, блок kessy, моторчик склоочисника, трапеція двірників, двигун склоочисника (задній, передній, правий, лівий), моторчик склоомивача, замок дверей (передній, задній, правий, лівий), блок управління замком, моторчик склопідіймача, блок управління склопідіймачами, блок управління електропідсилювачем, рульова колонка, електропідсилювач рульового управління, моторчик серворуля (сервокерма), моторчик рульового управління, блок управління електроручником, FRM-блок, ФРМ блок, консоль управління аудіосистемою (консоль Audio), консоль наві, дісплей наві, дисплей магнітоли, перемикачі магнітоли, джойстік управління, блок-модуль FRM (CAS, PDC, FEM), блок управління підлокітника, блок управління задніх (передніх) сидінь, блок управління підігріву та масажу сидінь, пам’ять сидінь, блок управління пам’яттю сидінь, блок управління круїз-контролем, магнітола, блок управління пневмосистемою (пневмоподушками), блок управління пневмопідвіски, датчик пневмопідвіски, перемикач пневмопідвіски, моторчик (насос) пневмопідвіски, проекція щитка приборів, проекційний дисплей, блок управління photochrome (фотохром), модуль сидінь, моторчик люка, перемикач люка, блок управління складним дахом кабріолету, механізм даху кабріолету (Cabrio), моторчик підйому (спускання) даху кабріолету (Cabrio), ЕБУ (GEB), моторчик панорамного даху, вентилятор сидінь, електрошторка, електрошторка дверей, електрична шторка дверей (салону, заднього скла), моторчик електричної шторки (електрошторки), механізм-моторчик електрошторки (електричної шторки), джойстик iDrive, блок MMi, блок управління Command, джойстик Command, сенсор Command, механізм підйому дисплею, система NBT, кнопка аварійки, кнопка старт/стоп, кнопка Stop Start (Stop/Start), датчик повітря, кнопка відкривання (закривання) багажника, моторчик відкривання багажника, електроамортизатор (електричний амортизатор) кришки багажника, гідроамортизатор (гідравлічний амортизатор) кришки багажника, датчик відкривання кришки багажника, датчик відкривання капоту, блок управління холодильником, автохолодильник, блок управління assistant помічника, keyless система, блок управління системою keyless go (keyless-go), ручка кейлесс (keyless), датчик відкривання (закривання) кейлес (keyless), джойстик вибору передач, селектор перемикання передач, селектор акпп, блок управління електролюком, камери бічного (кутового) огляду, джойстик акпп, LED-панель, LED-щиток приладів, помічник автопілоту, датчики автопілоту, блок управління автопілотом, педаль газу, педаль акселератору, датчик акселератору, електропедалі, показник (покажчик) парктроніка, дисплей парктроніка, діоди парктроніка, блютуз, аукс, блок управління GPS, блок управління наві, датчик наві, навігаційна система, мотор навігації, CD-changer (cd чейнджер) навігації, супутникова навігація, бортовий комп’ютер (компьютер), датчики-блоки бортового комп’ютера, LED-підсвітка салону, блок управління LED-підсвіткою, витратомір повітря, датчик надуву (тиску) турбіни, LCD-дисплей, телевізор в сидіння, електрополичка багажника, електро полка в багажник, блок управління електрополичкою (електрополкою), Webasto, Eberspächer, Ebersprecher, Eberspacher, додатковий отоплювач, додатковий обігрівач (мокрий, вологий, сухий), блок управління Webasto, перемикач Webasto, моторчик Webasto, моторчик додаткового обігрівача, електрорадіатор обігрівача салону, блок управління (датчики) автопарковки, сенсор відбитку пальців, електропідголівники, активні підголівники, електропідголівник, моторчик електропідголівника, блок управління електропідголівниками, перемикач електропідголівника, кнопка складання електропідголівників, датчик докачки коліс, датчик тиску коліс (в шинах)
• Система безпеки
Подушка безпеки (керма, пасажира), аірбег (керма, пасажира), торпедо, торпеда, накладка на торпедо, колінна подушка безпеки (водія, пасажира), шторка безпеки (ліва, права), аірбег сидіння, аірбег двері (правої, лівої, передньої, задньої), ремінь безпеки (правий, лівий), ремінь безпеки (водія, пасажира), піропатрон ременя безпеки, замок ременя, переднатягувач ременя, переднатягувач ременя безпеки (правий, лівий), замок ременя, подушка (аірбег) капоту, піропатрон плюсової клеми, аірбег пішоходу, піропатрон замка капоту, блок управління аірбег (подушки безпеки), датчик удару (правий, лівий, передній, задній), сенсор аірбег, аірбег подушки сидіння (коліна), аірбег сидіння (передній, задній), шторка (права, ліва), аірбег в руль, аірбег пасажира, модуль аірбег, передня панель;
• Акустика
Комплект акустики, акустична система авто, динамік, колонка, дверні колонки, дверні динаміки, динамік акустики, піщалка, генератор звуку, низькочастотний динамік, динамік дверей (передній, задній, правий, лівий), сабвуфер (subwoofer, саббуфер), підсилювач звуку, блок управління акустичною системою, блок управління акустики
Доступні для даної моделі двигуни:
•
Двигун голий (без навісного обладнання), двигун в зборі, головка блоку циліндрів(гола, комплектна, V-образна, права, ліва, ГБЦ), головка на V-образний двигун(права, ліва), прокладка ГБЦ, клапанна решітка, прокладка клапанної решітки, кулачковий вал (распредвал)(впускний, випускний), постіль (ложе) кулачкового (распредвалу) валу, клавіатура розподільчого (кулачкового) валу, ось коромисла, впускний та випускний клапан, сальники клапанів, шестерня розподільчого (кулачкового) валу, шків розподільчого (кулачкового) валу; блок двигуна(голий, комплектний) пеньок(нижня частина двигуна), шатунний підшипник, поршень, поршневі кільця, шатун, вкладиші шатунні(корінні, стандартні, ремонтні, ESTD), колінвал (колінчатий вал)(СТД, нешліфований), шків колінвалу (колінчатого валу), маховий (демпферний, 2-масовий), КШМ (кривошипно-шатунний механізм), поршнева група, прокладка піддону двигуна, прокладка масляного насосу, прокладка випускного (впускного) колектору, комплект прокладок блока головок, привід масляного насосу, піддон(з датчиком, без датчика), заспокоювач масла, масляний насос, маслозбірник, маслозаливна горловина, шків розподільчого (кулачкового) валу, сальник колінвалу (колінчатого валу)(передній, задній), ланцюг ГРМ, ремінь ГРМ, комплект ланцюгів ГРМ, зірочка ланцюга ГРМ, натягувач ланцюга ГРМ, паразитний ролик, захист ременя ГРМ, передня кришка ГРМ, балансувальний вал, корпус масляного фільтру, масляний фільтр, кришка корпусу масляного фільтру, підвіска двигуна, подушка двигуна, кронштейн кріплення двигуна, подушка ДВС(права, ліва, передня, задня), опора, гідроопора, опора кріплення двигуна, гідроподушка
Дифлектор повітряного потоку (правий, лівий), резонатор повітряного фільтру (резонатор-відстійник повітряного фільтру), корпус повітряного фільтру, патрубок повітряного фільтру, патрубок впускного тракту (патрубок впускної системи), радіатор-інтеркулер, інтеркулер, intercooler, радіатор охолодження повітря, патрубок інтеркулера (металічний, пластиковий, метал, пластик), гофра (трубки, патрубки) інтеркулера, патрубки турбіни, турбіна, турбокомпресора, насос подачі повітря, турбонадув, компресор повітря, впускний колектор, дросельна заслінка, датчик дросельної заслінки, датчик холостого ходу, моторчик дросельної заслінки, блок управління дросельною заслінкою, моторчик заслінок впускного колектору, датчик впускного колектору, прокладка впускного колектору, патрубок дросельної заслінки, комп’ютер (плата) дросельної заслінки, прокладка випускного колектору, випускний колектор, колектор системи випуску, резонатор випускної системи, лямбда-зонд (кисневий датчик передній, задній), лямбда-зонд колектору та каталізатора, каталізатор, повітряний фільтр, глушитель, задня банка глушителя, деталі ЕРГ (EGR), клапан ЕГР (EGR), клапан відпрацьованих газів, радіатор охолодження відпрацьованих газів (радіатор ЕГР, EGR), моторчик ЕГР, патрубок EGR, датчик турбіни, грушка турбіни, вакуумний клапан турбіни
Коробка передач (механіка, автомат, варіатор, робот, напівавтомат, тіптронік, tiptronic), коробка передач в зборі, корпус коробки передач, картер коробки передач, сальник первинного валу, механізм перемикання передач, трос перемикання передач (механіка), трос перемикання АКПП, куліса, куліса АКПП, диск зчеплення (кошик, корзина), вижимний підшипник, комплект зчеплення, корзина (кошик), зчеплення роботизованої коробки передач (подвійне) фланець напівосі, напівось передня (права, ліва), напівось на механіку (автомат), привідний вал (механіка, автомат), шрус (зовнішній, внутрішній), тришип, пильник шруса (зовнішній, внутрішній), проміжний вал, підвісний підшипник, кільце АБС, напівось переднього моста, фільтр АКПП, піддон АКПП, гідровузол АКПП (гідроклапана), гідроблок, механізм перемикання робота, актуатор зчеплення. Передній міст, редуктор (раздатка) переднього моста, карданний вал (передній), кардан передній, хрестовина карданного валу, опора кріплення МКПП, подушка, раздатка коробки передач, редуктор МКПП, задній карданний вал. Задній міст, редуктор (раздатка) заднього моста, напівось заднього моста (права, ліва), корпус заднього моста, чулок заднього моста, привідний вал задній (механіка, автомат), муфта карданного валу.
Передня підвіска в зборі, задня підвіска в зборі, амортизатор передній в зборі (правий, лівий; макферсон, макперсон, McPherson), Макперсон (правий, лівий), верхня опорна подушка переднього (заднього) амортизатора, опорний підшипник, підшипник опорної подушки переднього (заднього) амортизатора, підшипник опорної подушки, відбійник амортизатора, пильник амортизатора, пильник-відбійник (пильник) переднього (заднього) амортизатора, пружина передньої (задньої) підвіски, стійка амортизатора, амортизатор передній, стійка амортизаційна передня (задня), амортизатор, сайлентблок амортизатора, поворотний кулак (правий, лівий), поворотний кулак (передній, задній), цапфа (передня, задня), маточина (ступиця), маточина (ступиця) в зборі, підшипник в маточині (ступиці), маточина (ступиця) (передня, задня), маточина (ступиця) (права, ліва), підшипник маточини (ступиця) (передній, задній), супорт, нижній ричаг передньої підвіски (правий, лівий), повздовжній ричаг підвіски (передній, задній), верхній ричаг передньої (задньої) підвіски (правий, лівий), поперечний ричаг передньої (задньої) підвіски (правий, лівий), шарова опора (нижня, верхня), сайлентблоки переднього (заднього) ричага, балка передньої підвіски, передня балка, підмоторна балка, передній підрамник, повздовжня балка, сайлентблоки передньої балки, траверс, стабілізатор передній (задній), втулки переднього (заднього) стабілізатора , стійки (тяжки) переднього (заднього) стабілізатора, ресора передньої підвіски, ресора задньої підвіски, корінний лист ресори, сайлентблок (втулка) ресори, стійка гідроамортизатора, гідроамортизатор передній (задній) (правий, лівий), балон (ресивер), насос гідропідвіски, компресор гідропідвіски, блок управління пневмопідвіскою, пневмоамортизатор передній (задній), подушка пневмоамортизатора, балон передній (задній) пневмопідвіски, насос пневмопідвіски, компресор пневмопідвіски, гідростабілізатор поперечної стійкості, задня балка (дискові, барабанні гальма), сайлентблок задньої балки, реактивна тяга, реактивна тяга задньої підвіски, розвальний болт (гайка-шайба), розвальна гайка, підрамник задньої підвіски.
Рульова рейка (гідро), електрорейка, рульова тяга, наконечник рульової тяги (правий, лівий), пильник, рульова колонка, рульовий кардан (карданчик), електропідсилювач руля, моторчик електропідсилювача, блок управління електропідсилювачем, насос гідропідсилювача, насос ГУРа, шланг (трубка) гідропідсилювача, гідропідсилювач, шланг (трубка) високого тиску ГУРа, шланг (трубка) низького тиску ГУРа, ГУР, насос гідроелектропідсилювача, насос електрогідропідсилювача, бочок, шків насоса ГУРа, бочок рідини гідропідсилювача, кришка бочка ГУРа, рульовий механізм, сервопривід електропідсилювача, рульове колесо (руль, кермо) (з підігрівом, віброруль, , руль із вібро, мультируль), блок управління повороту задніх коліс, механізм повороту задніх коліс, сайлентблок рульової рейки.
Гальмівний диск передній (задній), гальмівний барабан, гальмівний супорт, передній (задній) супорт (правий, лівий), передні (задні) гальмівні колодки (під дискові, барабанні гальма), передні (задні) дискові гальмівні колодки, передні (задні) барабанні гальмівні колодки, головний гальмівний циліндр, робочий гальмівний циліндр, вакуум гальм, блок АБС (ISP), електронний блок АБС, вакуумний підсилювач гальм, бочок гальмівної рідини, моторчик електроручника, привід електроручника, передній (задній) трос ручника, блок управління електроручником, трос електроручника, кнопка електроручника, передній (задній) гальмівний шланг.
Радіатор охолодження двигуна (радіатор основний), патрубок (патрубки) системи охолодження, вентилятор системи охолодження, радіатор кондиціонеру, осушувач кондиціонеру, конденсатор кондиціонеру, випарник кондиціонеру, вентилятор кондиціонеру, блок управління вентилятора, трубка-шланг кондиціонеру, датчик вмикання кондиціонеру, клапан кондиціонеру, водяна помпа, насос системи охолодження, корпус термостату, термостат, патрубок радіатора (верхній, нижній), бочок охолоджувальної рідини (бочок тосолу), радіатор обігрівача, радіатор пічки, моторчик пічки, корпус пічки, резистор пічки, моторчик заслінок пічки (клімат-контролю), панель управління клімат-контролю (блок управління), блок управління пічкою, фільтр салону, корпус фільтра салону
Паливний бак (бензин, дизель), датчик рівня пального, поплавок (колба) в бак, насос в бак, заливна горловина, паливний фільтр грубої очистки, паливна рейка, трубка паливної рейки, датчик паливної рейки (передньої, задньої), система Common Rail, паливна рампа, трубка форсунки, охолоджувач пального, бочок adblue, насос adblue, колба adblue, форсунка паливної системи, дизельна форсунка, насос форсунка, форсунка живлення бензинового двигуна, електрофорсунка, паливний насос високого тиску (ПНВС), блок управління ПНВТ, паливний фільтр, корпус паливного фільтру, дизельна апаратура
Накладка (карта) кришки багажника, окантовка скла кришки багажника, ручка кришки багажника, накладка замка багажника, накладка задньої панелі, накладка порогу, обшивка (карта) багажника (права, ліва, велюр, пластик), шторка (ролета) багажника, сітка багажного відділення, лижи (кронштейни) кріплення додаткового вантажу, накладка на підлогу багажника, наповнювач ніші запасного колесу, набор інструментів (ключ, домкрат, моторчик підкачки коліс), накладка арки коліс багажника (права, ліва), накладка стійки (права, ліва, верхня, нижня), облицювання багажника (багажного відділення), елементи багажника, накладка обшивки багажника (3-містна, 5-містна, 7-містна, 3д, 5д, 3D, 5D), накладка центральної стійки, накладка бокової центральної стійки (права, ліва, верхня, нижня), решітка обдуву вентиляції центральної стійки, рамка обдуву вентиляції, накладка порогу передніх дверей внутрішня (ліва, права), накладка порогу задніх дверей внутрішня (ліва, права), накладка задньої колісної арки (правої, лівої), покриття підлоги (ковролін) настил на підлогу, нижні накладки обдуву вентиляції, нижні накладки обдуву підлоги, карта (обшивка) задньої двері (лівої, правої), карта (обшивка) передньої двері (лівої, правої), задня консоль, тунель обдуву, консоль підлокітника, підлокітник, кришка (засувка) підлокітника, механізм кріплення роботи підлокітника, накладка (обшивка) стелі, обшивка стелі (під люк, панорама, панорамна кришка), обшивка стелі панорами, обшивка стелі під люк, ручка стелі, сонцезахисний козирок (лівий, правий), полотно люка, полотно зсувного даху (стелі), полотно панорами, ролета зсувного даху (стелі), накладка передніх стійок (права, ліва), накладки (стійки) аірбег, комплект сидінь, задні сидіння (3D, 5D, хетчбек, універсал, седан), задній диван (шкіра, велюр, тканина), задня спинка сидіння, підлокітник задніх сидінь, бокові батони сидінь, підголівник задній (передній) сидіння, столик заднього сидіння, столик салону, рельси задніх (кронштейни) сидінь, водійське сидіння, сидіння водія ліве, електросидіння, моторчик сидіння, сидіння пасажира праве, ручки (накладки) дверних карт, накладка ременя безпеки, елементи торпедо, рамка торпеди, рамка консолі, центральна панель торпеди, центральна консоль ручника, нижні бічні накладки торпеди (торпедо)
Огляд та характеристики Mercedes-Benz Citan W415
Mercedes-Benz Citan W415 – легкий компактний автомобіль багатоцільового призначення, що випускався компанією «Mercedes-Benz» в період з 2012 по 2018 рік. Автомобіль доступний в декількох варіантах кузовного виконання – 3-дверний мінівен (5/7-міст.) та 3-дверний фургон (2-міст.), побудований на базі передньомоторної передньопривідної компоновки. Даний автомобіль було представлено в декількох наступних моделях – 1.2, 1.5d, а також в деяких їх варіаціях. В залежності від моделі та комплектації оснащувався автомобіль наступними варіантами доступних двигунів: 1.2 112 BlueEfficiency M 200.711 (114) – бензиновий двигун; 1.5d 108 CDI OM 607.951(75), 1.5d 108 CDI BlueEfficiency OM 607.951 (75), 1.5d 109 CDI OM 607.951 (90), 1.5d 109 CDI BlueEfficiency OM 607.951 (90), 1.5d 111 CDI OM 607.951 (110), 1.5d 111 CDI BlueEfficiency OM 607.951 (110) – дизельні двигуни. Бензинові силові агрегати являють собою рядні 4-циліндровий інжекторний мотор з системою безпосереднього впорскування палива з верхнім розташуванням клапанів та одного розподільчого валу; дизельні силові агрегати являють собою рядні 4-циліндрові турбінні мотори з системою безпосереднього впорскування палива Common Rail з турбонадувом та верхнім розташуванням клапанів та одного або двох розподільчих валів. Потужність даних двигунів передається на привідні колеса за допомогою 5 та 6-ступінчастої механічної коробки передач, а також 6-ступінчастої коробки «автомат».
Новий мінівен Citan – «середнячок» серед аналогів
Новенький компактний мінівен було представлено в 2012 році на автовиставці «IAA Commercial Vehicle Show» в Ганновері, разом з цілим рядом невеликих сімейних автомобілей, мінівенів та легких комерційних автомобілів. Достатньо оригінальна та продумана будова автомобіля була розроблена спільними зусиллями компанії Mercedes-Benz й так званого альянсу Renault Nissan. Варто відмітити, що даний автомобіль розроблявся з самого початку у вигляді 3-дверного фургону, однак невдовзі було представлено й версію 3-дверного сімейного мінівену, здатного вмістити в себе до 7 дорослих пасажирів. Не обійшлось й без виходу особливих модифікацій автомобіля, усі його варіанти виконання доступні як у базовому вигляді зі стандартною колісною базою (загальна довжина - 3937 мм), так і у вигляді модифікованої версії з довгою колісною базою (4321 мм) та подовженою (4702 мм).
Mercedes-Benz Citan Kombi Mercedes-Benz Citan Kombi Long Mercedes-Benz Citan Mixto (Max) extralong
Mercedes-Benz Citan "Kasten" Basic Mercedes-Benz Citan Van "Kasten" Long Mercedes-Benz Citan "Kasten" extralong
Дане рішення було прийняте для того, щоб автомобіль зміг скласти достойну конкурентну боротьбу по усім напрямкам, як серед пасажирських мінівенів, так і для вантажних фургонів класу «LCV». Варто відмітити, що пасажирська версія мінівену іноді позиціонується як варіант автомобіля для активного відпочинку і туризму, однак у всій повноті забезпечити комфортний відпочинок та туризм здатна нова позашляхова версія Citan Allroad. Дана версія володіє покращеними характеристиками, системою повного приводу, збільшеним кліренсом, додатковим захисним обвісом та стилістичними пластиковими накладками на кузові, що здатна дійсно розкрити увесь потенціал автомобіля.
Достойна заміна для Mercedes Vaneo
Базова ж версія була покликана, по великому рахунку, прийти на зміну вже застарівшому мінівену Mercedes-Benz Vaneo W414, який не міг задовольнити потреби споживачів та вигравати у таких аналогів як Renault Kangoo, Peugeot Partner, Fiat Doblo, Opel Combo, Citroen Berlingo та інших компактних мінівенів. Також, застарівший Vaneo значно вирізнявся своєю конструкцією та типорозмірами, які його робили скоріше компактним міським хетчбеком, аніж субкомпактвэном. Випуск новенького мінівену Mercedes-Benz Citan означав появу достойної конкурентної моделі, що вирізнялась своєю конструкцією, типорозмірами та ходовими здібностями. Порівнюючи автомобіль з вищезгаданими міні венами, варто відмітити, що усі вони мають приблизно однакові розміри, форми та пропорції, однак деякі з них мають достатньо помітні відмінності; найбільш компактним з них виявились Citroen Berlingo, Renault Kangoo II та Peugeot Partner, можливо по тій причині, що вони розроблялись одним французьким концерном; порівнюючи новинку з Fiat Doblo та Opel Combo D мінівен від «Мерседесу» дещо поступається по показникам максимальної довжини колісної бази, максимально можливій довжині кузову, по ширині та висоті, однак виглядає при цьому достатньо прийнятно та компактно. Серед даних автомобілей новенький Citan зайняв скоріше місце «середнячка», що має як свої переваги, так і своє деякі слабкості.
Конструкційні особливості новинки
Новенький компактний мінівен вийшов достатньо оригінальним, і навіть ідеальним, по словам розробників; в основу новинки було закладено передньопривідну платформу «Renault C», запозичену від мінівену Renault Kangoo. Автомобіль поєднує в собі достатньо компактні розміри, місткий салон, багажне відділення, а також відмінні ходові характеристики. Даний автомобіль оснащується також й достатньо економічними характеристиками. Мінівен оснащується також й достатньо економічними двигунами, основним з яких являється 1.5-літровий турбодизельний мотор, здатний розвивати потужність до 110 к.с. при низькій витраті палива до 6 л/100 км, що являється досить прийнятним показником як для автомобіля даного класу. Досить важливу роль при цьому відіграє й система BlueEfficiency, що встановлюється для деяких варіантів двигунів, її задача також зменшувати витрати палива, зменшувати рівень викиду шкідливих речовин в атмосферу, а також забезпечувати покращену зносостійкість двигуна. Потужність доступних двигунів передається, як правило, за допомогою 6-ступінчастої механіки, або 6-ступінчастої роботизованої коробки передач EDC6. В 2016 році було запропоновано також й 7-ступінчасту коробку «автомат», яка стала доступною в якості додаткової опції. Потужність передається на виключно на передній привідні колеса, однак для позашляхової версії Citan Allroad X доступна також й система повного приводу.
Посадка нового кузову здійснюється на підвіску комбінованого типу – для передньої осі передбачено використання повністю незалежної підвіски з амортизаційними стійками типу McPherson; для задньої осі прийнято до використання напівнезалежної підвіски з пружною балкою; також для обох осей передбачено використання стабілізаторів поперечної стійкості, гідравлічних амортизаторів та гвинтових пружин. Підвищена жорсткість на задній осі достатньо відчутно підвищує стійкість кузову та опорних елементів роблячи при цьому поведінку автомобіля на дорозі більш слухняною, слушною та стійкою. Додатковий бонус до керованості дає й встановлення електричного або гідравлічного підсилювача рульового управління, який працює безпосередньо з рейкою-шестернею. Не обійшлось й без встановлення набору електронних систем, що покращують поведінку автомобіля, серед яких варто виділити наявність системи курсової стійкості (ESP), антипробуксовочної системи (ASR) та системи полегшеного старту при їзді на схилах та підйомах. Для гальмівної системи передбачено використання дискових гальмівних підсилювачів, а також додаткової антиблокувальної системи гальм (ABS), системи електронного розподілу гальмівних зусиль (EBD), а також системи допомоги при екстреному гальмуванні (BAS).
Особливості зовнішнього вигляду Mercedes-Benz Citan
Зовнішній вигляд новенького компактного мінівену достатньо сильно нагадує модель Renault Kangoo, що взята за основу при розробці автомобіля, однак німецькі інженери постарались побудувати свій автомобіль достатньо унікальним, сучасним та привабливим, а також більш переконливим, аніж його так званий «прототип». Головну роль в цьому відіграє передня частина кузову, яка виконана виключно в фірмовому «мерседесовському» стилі з використанням суворих рис, стрімких рельєфностей та дещо агресивним поглядом, направленим з потужної світлотехніки.
Дизайн екстер’єру в передній частині кузову
Незалежно від варіанту виконання автомобіля, його передня частина кузову вирізняється своїм впевненим виглядом, що дійсно відображає німецький характер. Насамперед, в очі кидається потужна решітка радіатора, встановлена в дещо округлий отвір під неї; в ньому присутні три горизонтально розташовані та дещо вигнуті ребра жорсткості, що отримали невеликий кут нахилу донизу; внутрішня частина ребер жорсткості також вирізняються й невеликими точеними отворами. Посередині решітки знаходиться об’ємне фірмове лого «Мерседес» з деякою пластиковою окантовкою. Нижня частина решітки радіатора описується деякою рельєфною випуклістю на корпусі бамперу, що простирається до капоту між решіткою радіатора та передніми фарами. Бічна кромка корпусу передніх фар повторює дане округлення та візуально як би доповнює загальну картину своїми незвичними формами. Об’ємні фари головного світла простираються достатньо далеко від решітки радіатора до самих передніх крил. Нижня частина фар описується переднім бампером, який візуально як би підпирається з-під низу. Нижня частина бамперу включає в себе деякий об’ємний отвір під вивід повітрязабірника. В даному отворі присутня також й деяка дугоподібна пластикова вставка в бічних частинах якої встановлюються овальні протитуманні фари. Верхня частина бамперу простирається далеко за решітку радіатора та плавно з’єднується з капотом. Варто виділити й дві асиметрично розташовані стилістичні лінії-випуклості, які простираються від основи капоту та від лінії спуску даху до самої решітки радіатора.
В бічній частині кузову автомобіль виглядає вже не так ефектно через свою схожість конструкції дверей, крил та рівня скління. Однак, не дивлячись на це, автомобіль все ж таки вирізняється деякими характерними випуклостями на колісних арках, наявністю деяких унікальних пластикових накладок, розпашних дверцят, а також високої лінії підйому даху. Для пасажирських мінівені характерне й треті додаткові вікна безпосередньо за задніми розпашними дверцятами. Для вантажної та вантажопасажирської версії кількість дверей та вікон може бути дещо обмежена.
Дизайн екстер’єру в задній частині кузову
В задній частині кузову автомобіля основне місце займаються об’ємні задні двері. Вони можуть бути в двох варіаціях – або подвійні розпашні, або одиночні з верхнім варіантом відмикання. Для обох типів дверей характерна наявність об’ємного прямокутного вікна з дещо закругленими кутами. Нижня частина корпусу дверей отримала деякий згин, від початку якого двері отримали невеликий нахил в середину корпусу. Подвійні дверцята, як правило, вирізняються однак від одної своїми розмірами – ліва являється дещо ширшою, аніж права; на лівій дверцяті також може бути присутнє деяке заглиблення під встановлення номерного знаку.
Для одинарної суцільної дверцяти характерна схожа стилістика, заглиблення перемістилось в центральну частину корпусу та зверху підкреслюється деякою пластиковою накладкою. Над даним заглибленням простирається по усій ширині дверей деяка стилістична лінія. З-під низу двері описуються деяким п-подібним бампером з пластиковою вставкою, якою бампер стикається з нижньою частиною дверцят. В бічних частинах даної накладки також може бути присутній й додатковий стоп-сигнал. Над даним стоп-сигналом простирається вертикальний блок задніх ліхтарів з деякою прямокутною формою. Конструкція ліхтарів включає в себе індикатори заднього ходу, денні ходові вогні, а також елементи стоп-сигналів. В верхній частині дверей присутній ще один додатковий стоп-сигнал.
Повнопривідна позашляхова версія Citan Tourer Off-Road
Окрім базових передньопривідних варіантів виконання автомобіля існує також й унікальна позашляхова «оффроуд» версія мінівену «Citan OffRoad» або як ще її називають – Citan Cross X. Дана версія автомобіля вирізняється не тільки унікальним оформленням, позашляховим обвісом, але й також покращеними елементами ходової частини автомобіля. Насамперед розробники подбали про покращену конфігурацію підвіски з дещо збільшеним рівнем посадки кузову та кліренсу автомобіля. Для покращення зчеплення з дорожнім покриттям, а також для кращого подолання позашляхових умов – автомобіль отримав крупнозернисті шини.
Також варто відмітити, що крутний момент в даній модифікації передається на усі колеса у рівному співвідношенні по осям – 50:50. Варто відмітити, що розробники позиціонуються даний автомобіля для різновидних подорожей, в тому числі й нічних прогулянок; з додатковими галогенними фарами над лобовим склом проблеми з такими прогулянками виникати точно не будуть, оскільки огляд який вони відкриваються, буде достатньо освітленим. Не забули дизайнери й про унікальну стилістику, що підкреслює позашляховий стиль автомобіля. Сам кузову залишився колишнім, однак він отримав додаткові обвіси, захисні накладки над колісними арками та над дверними порогами; передній та задній бампер оснащується додатковими фартуками, які візуально як би роблять автомобіль ще більш ефектним та привабливим.
Залишіть ваш коментар чи запитання