Чому купити запчастини на Mazda MX-5 II (NB) вигідно у нас? [1998-2006]
Авторазборка Autobot пропонує повний асортимент автозапчастин для автомобіля Mazda MX-5 II (NB) 1998-2006 року випуску.
В наявності велика кількість запчастин
При необхідності – привезем будь-яку запчастину під замовлення з Європи
Строки поставки варіюються від 2 до 5 робочих діб
Відправлення здійснюється по всій території України
Основна оплата – при отриманні
Наші спеціалісти гарантуються очікувану якість та працездатність кожної запчастини
Огляд та характеристики Mazda MX-5 II (NB)
Mazda MX-5 II (NB) – друге покоління спортивного родстеру, що випускався компанією «Mazda Motor» в період з 1998 по 2006 рік. Автомобіль доступний в одному варіанті кузовного виконання – 2-дверний родстер (2-міст.), побудований на базі передньомоторної задньопривідної компоновки. Даний родстер було представлено й в декількох наступних моделях – 1.6, 1.8, 1.8 Turbo, 2.0, а також в деяких їх модифікаціях. В залежності від моделі та комплектації оснащувався автомобіль відповідними їм бензиновими двигунами: 1.6i l4 16v B6D (110), 1.6i l4 16v B6-ZE (108), 1.8i l4 18v BP-ZE (140), 1.8i l4 16v BPD (140, 146), 1.8i l4 18v BP-Z3 (146), 2.0 l4 (200). Дані бензинові силові агрегати являють собою рядні 4-циліндрові інжекторні мотори з системою розподіленого вприску палива з турбонадувом та з верхнім розташуванням двох розподільчих валів. Потужність даних двигунів передається на привідні колеса за допомогою 5 та 6-ступінчастої механічної коробки передач, а також за допомогою 4-ступінчастої коробки «автомат».
Нове покоління спортивного родстеру
Друге покоління компактного спортивного родстеру вперше було представлене в 1997 році в Токіо у вигляді оновленого автомобіля покликаного прийти на зміну своєї попередньої версії. Новинка вирізняється цілим рядом змін та допрацювань, дещо покращеним зовнішнім виглядом та конструкційними особливостями. В основі нового родстера лежить нова платформа Mazda NB Platform, яка являється покращеною версією платформи попередника – Mazda NA Platform, що вирізняється покращеними параметрами безпеки. Порівнюючи новинку з попередньою версією важко сказати, що автомобіль візуально досить сильно змінився, габаритні розміри залишились приблизно однаковими, збереглась попередня довжина колісної бази, загальна довжина кузову, в незначній мірі зменшилась висота кузову, збільшилась його ширина та розмір передньої колії; також відмічається й легке збільшення рівня кліренсу. Істотних змін зазнала маса автомобіля, яка в порівняні з попередньою версією збільшилась більш ніж на 50 кг.
Деякі конструкційні зміни
Не дивлячись на незначні зміни габаритних розмірів – автомобіль став більш динамічним та спортивним, по великому рахунку завдяки більш продуманому аеродинамічному кузову, що вирізняється більш оптимальним показником коефіцієнту аеродинамічного опору, який рівний в 0,36 Cx, що являється достатньо хорошим показником для автомобілем даного класу і дещо кращим, аніж у попередньої версії. Покращена аеродинаміка також позитивно відзначилась й на поведінці автомобіля на дорозі, яка стала більш слухняною та м’якшою, аніж раніше.
Додаткову м’якість автомобілю дає й дещо допрацьована підвіска: як і раніше, використовується повністю незалежна підвіска з подвійними ричагами, підпружиненими стійками та гвинтовими пружинами для обох осей, однак додатково тепер встановлюються й дещо збільшені в розмірах стабілізатори поперечної стійкості. Також було допрацьовано й дещо підсилено гальмівну систему автомобіля; в якості додаткової опції гальмівна система може бути покращена встановлення додаткової антиблокувальної системи ABS.
Під капотом автомобіля вже знайомий двигун, що використовувався й на попереднику – BP-4W, однак в дещо модернізованому вигляді, а також й його аналоги. Доступні двигуни вирізняються збільшеним коефіцієнтом стиску (9-9,5:1), який вдалось добитись за рахунок встановлення так званих куполоподібних поршнів; також було покращено та підсилено й конструкцію складових елементів, в тому числі й кулачків; спускні ролики в головці були дещо вирівняні, а впускний колектор перемістився дещо вище. Також розробники застосували систему змінного управління впуску палива (Variable-length intake manifold), що дозволяє зменшити витрату палива при низьких обертах двигуна та збільшити потужність при високих.
Особливості дизайну екстер’єру
Новенький родстер з переходом на нове покоління зберіг телеметри звичного дизайну, пізнаваний силует та своє оформлення, однак все ж таки вирізняється деякими правками та допрацюваннями зовнішнього вигляду. Найбільш помітними змінами, які відразу кидаютьс в очі являється поява нових передніх фар стандартного (фіксованого) типу, які прийшли на зміну так званим прихованим або висувним фарами. Нові фари розташовані на стику між бампером, капотом та крилами. Верхня частина бамперу отримала деякі рельєфні заглиблення, які описують положення та форму нижньої частини фар; зверху над кутовою частиною капоту описується також й верхня частина фар деякою дугою. Також варто виділити й деяку стрімку хвилясту лінію, яка бере свій початок від задніх ліхтарів та плавно простирається до передніх фар, як би направляючи погляд на нову ексклюзивну оптику. Аналогічний стрімкий характер відобразився й на допрацьованих передніх крилах, які деяким закругленням верхньої частини корпуса повторюють лінію округлення даної лінії. Таким же чином закруглено й корпус капоту. Також в передній частині кузову варто виділити й дещо допрацьований передній бампер, що вирізняється достатньо об’ємним отвором повітрязабірника, а також додатковими овальними отворами під встановлення в них протитуманних фар.
В бічній частині кузову відразу кидаються в очі нові зовнішні дзеркала заднього виду, які встановлюють як і раніше на рівні стійки вікна над стрімкою лінією, що простирається вздовж усього кузову. В нижній частині кузову може встановлюватись й додатковий обвіс, що описує форму та положення дверей, аналогічний базовому порогу, що з’єднаний з заднім крилом (четвертю).
В задній частині кузову варто виділити достатньо округлі форми як бамперу, так і кришки багажника, які з’єднуються в один блок між задніми крилами. Також між даними кузовними елементами встановлюються й нові овальні задні ліхтарів, які включають в себе овальні індикатори заднього ходу навколо яких знаходяться елементи стоп-сигналів. Задній бампер являється дещо випуклим назовні, він отримав деяку п-подібну форму з деяким заглиблення під кришкою багажника для встановлення кріплення номерного знак. Кришка багажника щільно з’єднується зі стійками між даним заглиблення невеликим округлення, що утворює плавний перехід з верхньої частини кузову до нижньої. На даному округлені також присутній невеликий продовгуватий світлодіодним стоп-сигнал. В базовому вигляді автомобіль вирізняється відкритим верхом, однак у випадку необхідності або для їзди в зимні та холодні пори року доступна як м’який дах на тканинній основі, так і жорсткий металічний дах в якості додаткової опції.
Фейсліфтинг Mazda MX-5 II (NB) в 2001 році
В 2001 році було представлено оновлену версію спортивного родстеру після проведеного фейсліфтингу. В ході оновлень автомобіль отримав невеликі візуальні зміни, в результаті якого автомобіль став виглядати ще більш впевнено, спортивно та динамічно. Невеликі зміни та правки були застосовані до форми та конструкції переднього бамперу, протитуманним фарами, а також їх положенню в бампері. Фари головного світла були також дещо модернізовані – їх форма залишилась як і раніше незмінною, однак змінились елементи світлотехніки, з’явились нові лампи та відбивачі. Капот отримав невелику стилістичну випуклість на корпус та плавні лінії над фарами. Стрімка стилістична лінія на боковій частині кузову була видалена, корпус було вирівняно, - він став більш гладким; над дверними порогами в нижній частині кузову також присутня невелика стилістична випуклість. Задні ліхтарі зберегли свою форму, однак як і фари головного світла отримали нові елементи оптики. Кузов автомобіля в цілому отримав невелику прибавку до жорсткості та стійкості більш ніж на 15%, що дало відчутну прибавку до опору кузову на згин та кручення в межах від 20 до 22%. Збільшення міцності кузову було викликано використання більш міцних марок сталі в виготовлені кузову та його елементів, що в свою черку викликало невелику зміну загального показника ваги автомобіля до 1065 кг. З конструкційних змін варто відмітити появу нової підвіски «Bilstein» в якості додаткової опції, нових збільшених в розмірах та більш потужних гальмівних підсилювачів, підсилення елементів кріплення шасі, а також встановлення диференціалу з обмеженим ковзанням.
В нас ви можете купити наступні
запчастини для Mazda MX-5 II (NB):
• Оптика
Фара права та ліва (галоген, ксенон, три-ксенон, лінзована), датчик кута (повороту, нахилу) фар, датчик ксенон (xenon), блок управління ксенон (xenon), блок розпалу, модуль блоку розпалу, електрокоректор фар, датчик просвіту, датчик дощу, адаптивний ксенон, адаптивний бі-ксенон, адаптивна поворотна ксенонова (xenon) фара, лазерна (LED) фара, ДХО (денні ходові вогні), протитуманна (галогенна) фара, протитуманка, туманка, галогенка, поворотник (правий, лівий), повторювач повороту (крила, дзеркал), відбивач кузовний в бампер, задніх ліхтар (правий, лівий), відбивач, катафоти, повторювач дзеркал, ліхтар підсвітки номерного знаку, стоп-сигнал, задніх ліхтар внутрішній (зовнішній), додатковий стоп-сигнал, ліхтар в крило, ліхтар в кришку багажника, LED-ліхтар, діодний (світлодіодний) ліхтар, задня протитуманка, задній протитуманних ліхтар, ліхтар заднього ходу, ліхтар підвіски дверей, ліхтар салону, потолочна лампа, підсвітка салону;
• Електрика
стартер, генератор, шків генератора, блок управління двигуном (БУД), іммобілайзер, ключ, комплект запуска двигуна, блок комфорту, SAM-блок, блок BSI, блок управління дверей, блок управління склопідіймачами, блок управління фарами, перемикач фар (поворотів), гітара, шлейф аірбег (AirBag), підрульовий шлейф, блок kessy, моторчик склоочисника, трапеція двірників, двигун склоочисника (задній, передній, правий, лівий), моторчик склоомивача, замок дверей (передній, задній, правий, лівий), блок управління замком, моторчик склопідіймача, блок управління склопідіймачами, блок управління електропідсилювачем, рульова колонка, електропідсилювач рульового управління, моторчик серворуля (сервокерма), моторчик рульового управління, блок управління електроручником, FRM-блок, ФРМ блок, консоль управління аудіосистемою (консоль Audio), консоль наві, дісплей наві, дисплей магнітоли, перемикачі магнітоли, джойстік управління, блок-модуль FRM (CAS, PDC, FEM), блок управління підлокітника, блок управління задніх (передніх) сидінь, блок управління підігріву та масажу сидінь, пам’ять сидінь, блок управління пам’яттю сидінь, блок управління круїз-контролем, магнітола, блок управління пневмосистемою (пневмоподушками), блок управління пневмопідвіски, датчик пневмопідвіски, перемикач пневмопідвіски, моторчик (насос) пневмопідвіски, проекція щитка приборів, проекційний дисплей, блок управління photochrome (фотохром), модуль сидінь, моторчик люка, перемикач люка, блок управління складним дахом кабріолету, механізм даху кабріолету (Cabrio), моторчик підйому (спускання) даху кабріолету (Cabrio), ЕБУ (GEB), моторчик панорамного даху, вентилятор сидінь, електрошторка, електрошторка дверей, електрична шторка дверей (салону, заднього скла), моторчик електричної шторки (електрошторки), механізм-моторчик електрошторки (електричної шторки), джойстик iDrive, блок MMi, блок управління Command, джойстик Command, сенсор Command, механізм підйому дисплею, система NBT, кнопка аварійки, кнопка старт/стоп, кнопка Stop Start (Stop/Start), датчик повітря, кнопка відкривання (закривання) багажника, моторчик відкривання багажника, електроамортизатор (електричний амортизатор) кришки багажника, гідроамортизатор (гідравлічний амортизатор) кришки багажника, датчик відкривання кришки багажника, датчик відкривання капоту, блок управління холодильником, автохолодильник, блок управління assistant помічника, keyless система, блок управління системою keyless go (keyless-go), ручка кейлесс (keyless), датчик відкривання (закривання) кейлес (keyless), джойстик вибору передач, селектор перемикання передач, селектор акпп, блок управління електролюком, камери бічного (кутового) огляду, джойстик акпп, LED-панель, LED-щиток приладів, помічник автопілоту, датчики автопілоту, блок управління автопілотом, педаль газу, педаль акселератору, датчик акселератору, електропедалі, показник (покажчик) парктроніка, дисплей парктроніка, діоди парктроніка, блютуз, аукс, блок управління GPS, блок управління наві, датчик наві, навігаційна система, мотор навігації, CD-changer (cd чейнджер) навігації, супутникова навігація, бортовий комп’ютер (компьютер), датчики-блоки бортового комп’ютера, LED-підсвітка салону, блок управління LED-підсвіткою, витратомір повітря, датчик надуву (тиску) турбіни, LCD-дисплей, телевізор в сидіння, електрополичка багажника, електро полка в багажник, блок управління електрополичкою (електрополкою), Webasto, Eberspächer, Ebersprecher, Eberspacher, додатковий отоплювач, додатковий обігрівач (мокрий, вологий, сухий), блок управління Webasto, перемикач Webasto, моторчик Webasto, моторчик додаткового обігрівача, електрорадіатор обігрівача салону, блок управління (датчики) автопарковки, сенсор відбитку пальців, електропідголівники, активні підголівники, електропідголівник, моторчик електропідголівника, блок управління електропідголівниками, перемикач електропідголівника, кнопка складання електропідголівників, датчик докачки коліс, датчик тиску коліс (в шинах)
• Система безпеки
Подушка безпеки (керма, пасажира), аірбег (керма, пасажира), торпедо, торпеда, накладка на торпедо, колінна подушка безпеки (водія, пасажира), шторка безпеки (ліва, права), аірбег сидіння, аірбег двері (правої, лівої, передньої, задньої), ремінь безпеки (правий, лівий), ремінь безпеки (водія, пасажира), піропатрон ременя безпеки, замок ременя, переднатягувач ременя, переднатягувач ременя безпеки (правий, лівий), замок ременя, подушка (аірбег) капоту, піропатрон плюсової клеми, аірбег пішоходу, піропатрон замка капоту, блок управління аірбег (подушки безпеки), датчик удару (правий, лівий, передній, задній), сенсор аірбег, аірбег подушки сидіння (коліна), аірбег сидіння (передній, задній), шторка (права, ліва), аірбег в руль, аірбег пасажира, модуль аірбег, передня панель;
• Акустика
Комплект акустики, акустична система авто, динамік, колонка, дверні колонки, дверні динаміки, динамік акустики, піщалка, генератор звуку, низькочастотний динамік, динамік дверей (передній, задній, правий, лівий), сабвуфер (subwoofer, саббуфер), підсилювач звуку, блок управління акустичною системою, блок управління акустики
Доступні для даної моделі двигуни:
1.6 16V, 81 кВт (110 к.с.)
1.8, 103 кВт (140 к.с.)
1.8, 107 кВт (146 к.с.)
1.9 i, 113 кВт (154 к.с.)
1.9 16V, BP-ZE,103 кВт (140 к.с.)
1.9 16V, 107 кВт (146 к.с.)
1.9 16V, 102 кВт (139 к.с.)
1.9 i Turbo, 157 кВт (214 к.с.)
1.9 i Turbo, 136 кВт (185 к.с.)
Двигун голий (без навісного обладнання), двигун в зборі, головка блоку циліндрів(гола, комплектна, V-образна, права, ліва, ГБЦ), головка на V-образний двигун(права, ліва), прокладка ГБЦ, клапанна решітка, прокладка клапанної решітки, кулачковий вал (распредвал)(впускний, випускний), постіль (ложе) кулачкового (распредвалу) валу, клавіатура розподільчого (кулачкового) валу, ось коромисла, впускний та випускний клапан, сальники клапанів, шестерня розподільчого (кулачкового) валу, шків розподільчого (кулачкового) валу; блок двигуна(голий, комплектний) пеньок(нижня частина двигуна), шатунний підшипник, поршень, поршневі кільця, шатун, вкладиші шатунні(корінні, стандартні, ремонтні, ESTD), колінвал (колінчатий вал)(СТД, нешліфований), шків колінвалу (колінчатого валу), маховий (демпферний, 2-масовий), КШМ (кривошипно-шатунний механізм), поршнева група, прокладка піддону двигуна, прокладка масляного насосу, прокладка випускного (впускного) колектору, комплект прокладок блока головок, привід масляного насосу, піддон(з датчиком, без датчика), заспокоювач масла, масляний насос, маслозбірник, маслозаливна горловина, шків розподільчого (кулачкового) валу, сальник колінвалу (колінчатого валу)(передній, задній), ланцюг ГРМ, ремінь ГРМ, комплект ланцюгів ГРМ, зірочка ланцюга ГРМ, натягувач ланцюга ГРМ, паразитний ролик, захист ременя ГРМ, передня кришка ГРМ, балансувальний вал, корпус масляного фільтру, масляний фільтр, кришка корпусу масляного фільтру, підвіска двигуна, подушка двигуна, кронштейн кріплення двигуна, подушка ДВС(права, ліва, передня, задня), опора, гідроопора, опора кріплення двигуна, гідроподушка
Дифлектор повітряного потоку (правий, лівий), резонатор повітряного фільтру (резонатор-відстійник повітряного фільтру), корпус повітряного фільтру, патрубок повітряного фільтру, патрубок впускного тракту (патрубок впускної системи), радіатор-інтеркулер, інтеркулер, intercooler, радіатор охолодження повітря, патрубок інтеркулера (металічний, пластиковий, метал, пластик), гофра (трубки, патрубки) інтеркулера, патрубки турбіни, турбіна, турбокомпресора, насос подачі повітря, турбонадув, компресор повітря, впускний колектор, дросельна заслінка, датчик дросельної заслінки, датчик холостого ходу, моторчик дросельної заслінки, блок управління дросельною заслінкою, моторчик заслінок впускного колектору, датчик впускного колектору, прокладка впускного колектору, патрубок дросельної заслінки, комп’ютер (плата) дросельної заслінки, прокладка випускного колектору, випускний колектор, колектор системи випуску, резонатор випускної системи, лямбда-зонд (кисневий датчик передній, задній), лямбда-зонд колектору та каталізатора, каталізатор, повітряний фільтр, глушитель, задня банка глушителя, деталі ЕРГ (EGR), клапан ЕГР (EGR), клапан відпрацьованих газів, радіатор охолодження відпрацьованих газів (радіатор ЕГР, EGR), моторчик ЕГР, патрубок EGR, датчик турбіни, грушка турбіни, вакуумний клапан турбіни
Коробка передач (механіка, автомат, варіатор, робот, напівавтомат, тіптронік, tiptronic), коробка передач в зборі, корпус коробки передач, картер коробки передач, сальник первинного валу, механізм перемикання передач, трос перемикання передач (механіка), трос перемикання АКПП, куліса, куліса АКПП, диск зчеплення (кошик, корзина), вижимний підшипник, комплект зчеплення, корзина (кошик), зчеплення роботизованої коробки передач (подвійне) фланець напівосі, напівось передня (права, ліва), напівось на механіку (автомат), привідний вал (механіка, автомат), шрус (зовнішній, внутрішній), тришип, пильник шруса (зовнішній, внутрішній), проміжний вал, підвісний підшипник, кільце АБС, напівось переднього моста, фільтр АКПП, піддон АКПП, гідровузол АКПП (гідроклапана), гідроблок, механізм перемикання робота, актуатор зчеплення. Передній міст, редуктор (раздатка) переднього моста, карданний вал (передній), кардан передній, хрестовина карданного валу, опора кріплення МКПП, подушка, раздатка коробки передач, редуктор МКПП, задній карданний вал. Задній міст, редуктор (раздатка) заднього моста, напівось заднього моста (права, ліва), корпус заднього моста, чулок заднього моста, привідний вал задній (механіка, автомат), муфта карданного валу.
Передня підвіска в зборі, задня підвіска в зборі, амортизатор передній в зборі (правий, лівий; макферсон, макперсон, McPherson), Макперсон (правий, лівий), верхня опорна подушка переднього (заднього) амортизатора, опорний підшипник, підшипник опорної подушки переднього (заднього) амортизатора, підшипник опорної подушки, відбійник амортизатора, пильник амортизатора, пильник-відбійник (пильник) переднього (заднього) амортизатора, пружина передньої (задньої) підвіски, стійка амортизатора, амортизатор передній, стійка амортизаційна передня (задня), амортизатор, сайлентблок амортизатора, поворотний кулак (правий, лівий), поворотний кулак (передній, задній), цапфа (передня, задня), маточина (ступиця), маточина (ступиця) в зборі, підшипник в маточині (ступиці), маточина (ступиця) (передня, задня), маточина (ступиця) (права, ліва), підшипник маточини (ступиця) (передній, задній), супорт, нижній ричаг передньої підвіски (правий, лівий), повздовжній ричаг підвіски (передній, задній), верхній ричаг передньої (задньої) підвіски (правий, лівий), поперечний ричаг передньої (задньої) підвіски (правий, лівий), шарова опора (нижня, верхня), сайлентблоки переднього (заднього) ричага, балка передньої підвіски, передня балка, підмоторна балка, передній підрамник, повздовжня балка, сайлентблоки передньої балки, траверс, стабілізатор передній (задній), втулки переднього (заднього) стабілізатора , стійки (тяжки) переднього (заднього) стабілізатора, ресора передньої підвіски, ресора задньої підвіски, корінний лист ресори, сайлентблок (втулка) ресори, стійка гідроамортизатора, гідроамортизатор передній (задній) (правий, лівий), балон (ресивер), насос гідропідвіски, компресор гідропідвіски, блок управління пневмопідвіскою, пневмоамортизатор передній (задній), подушка пневмоамортизатора, балон передній (задній) пневмопідвіски, насос пневмопідвіски, компресор пневмопідвіски, гідростабілізатор поперечної стійкості, задня балка (дискові, барабанні гальма), сайлентблок задньої балки, реактивна тяга, реактивна тяга задньої підвіски, розвальний болт (гайка-шайба), розвальна гайка, підрамник задньої підвіски.
Рульова рейка (гідро), електрорейка, рульова тяга, наконечник рульової тяги (правий, лівий), пильник, рульова колонка, рульовий кардан (карданчик), електропідсилювач руля, моторчик електропідсилювача, блок управління електропідсилювачем, насос гідропідсилювача, насос ГУРа, шланг (трубка) гідропідсилювача, гідропідсилювач, шланг (трубка) високого тиску ГУРа, шланг (трубка) низького тиску ГУРа, ГУР, насос гідроелектропідсилювача, насос електрогідропідсилювача, бочок, шків насоса ГУРа, бочок рідини гідропідсилювача, кришка бочка ГУРа, рульовий механізм, сервопривід електропідсилювача, рульове колесо (руль, кермо) (з підігрівом, віброруль, , руль із вібро, мультируль), блок управління повороту задніх коліс, механізм повороту задніх коліс, сайлентблок рульової рейки.
Гальмівний диск передній (задній), гальмівний барабан, гальмівний супорт, передній (задній) супорт (правий, лівий), передні (задні) гальмівні колодки (під дискові, барабанні гальма), передні (задні) дискові гальмівні колодки, передні (задні) барабанні гальмівні колодки, головний гальмівний циліндр, робочий гальмівний циліндр, вакуум гальм, блок АБС (ISP), електронний блок АБС, вакуумний підсилювач гальм, бочок гальмівної рідини, моторчик електроручника, привід електроручника, передній (задній) трос ручника, блок управління електроручником, трос електроручника, кнопка електроручника, передній (задній) гальмівний шланг.
Радіатор охолодження двигуна (радіатор основний), патрубок (патрубки) системи охолодження, вентилятор системи охолодження, радіатор кондиціонеру, осушувач кондиціонеру, конденсатор кондиціонеру, випарник кондиціонеру, вентилятор кондиціонеру, блок управління вентилятора, трубка-шланг кондиціонеру, датчик вмикання кондиціонеру, клапан кондиціонеру, водяна помпа, насос системи охолодження, корпус термостату, термостат, патрубок радіатора (верхній, нижній), бочок охолоджувальної рідини (бочок тосолу), радіатор обігрівача, радіатор пічки, моторчик пічки, корпус пічки, резистор пічки, моторчик заслінок пічки (клімат-контролю), панель управління клімат-контролю (блок управління), блок управління пічкою, фільтр салону, корпус фільтра салону
Паливний бак (бензин, дизель), датчик рівня пального, поплавок (колба) в бак, насос в бак, заливна горловина, паливний фільтр грубої очистки, паливна рейка, трубка паливної рейки, датчик паливної рейки (передньої, задньої), система Common Rail, паливна рампа, трубка форсунки, охолоджувач пального, бочок adblue, насос adblue, колба adblue, форсунка паливної системи, дизельна форсунка, насос форсунка, форсунка живлення бензинового двигуна, електрофорсунка, паливний насос високого тиску (ПНВС), блок управління ПНВТ, паливний фільтр, корпус паливного фільтру, дизельна апаратура
Накладка (карта) кришки багажника, окантовка скла кришки багажника, ручка кришки багажника, накладка замка багажника, накладка задньої панелі, накладка порогу, обшивка (карта) багажника (права, ліва, велюр, пластик), шторка (ролета) багажника, сітка багажного відділення, лижи (кронштейни) кріплення додаткового вантажу, накладка на підлогу багажника, наповнювач ніші запасного колесу, набор інструментів (ключ, домкрат, моторчик підкачки коліс), накладка арки коліс багажника (права, ліва), накладка стійки (права, ліва, верхня, нижня), облицювання багажника (багажного відділення), елементи багажника, накладка обшивки багажника (3-містна, 5-містна, 7-містна, 3д, 5д, 3D, 5D), накладка центральної стійки, накладка бокової центральної стійки (права, ліва, верхня, нижня), решітка обдуву вентиляції центральної стійки, рамка обдуву вентиляції, накладка порогу передніх дверей внутрішня (ліва, права), накладка порогу задніх дверей внутрішня (ліва, права), накладка задньої колісної арки (правої, лівої), покриття підлоги (ковролін) настил на підлогу, нижні накладки обдуву вентиляції, нижні накладки обдуву підлоги, карта (обшивка) задньої двері (лівої, правої), карта (обшивка) передньої двері (лівої, правої), задня консоль, тунель обдуву, консоль підлокітника, підлокітник, кришка (засувка) підлокітника, механізм кріплення роботи підлокітника, накладка (обшивка) стелі, обшивка стелі (під люк, панорама, панорамна кришка), обшивка стелі панорами, обшивка стелі під люк, ручка стелі, сонцезахисний козирок (лівий, правий), полотно люка, полотно зсувного даху (стелі), полотно панорами, ролета зсувного даху (стелі), накладка передніх стійок (права, ліва), накладки (стійки) аірбег, комплект сидінь, задні сидіння (3D, 5D, хетчбек, універсал, седан), задній диван (шкіра, велюр, тканина), задня спинка сидіння, підлокітник задніх сидінь, бокові батони сидінь, підголівник задній (передній) сидіння, столик заднього сидіння, столик салону, рельси задніх (кронштейни) сидінь, водійське сидіння, сидіння водія ліве, електросидіння, моторчик сидіння, сидіння пасажира праве, ручки (накладки) дверних карт, накладка ременя безпеки, елементи торпедо, рамка торпеди, рамка консолі, центральна панель торпеди, центральна консоль ручника, нижні бічні накладки торпеди (торпедо)
Марка і модель авто: MAZDA MX-5 II (NB)
Рік випуску: 1998
Об'єм двигуна 1,6
Вид палива: бензин
Номер кузова: JMZNB186200126287
Назва деталі: Доп стоп в крышку багажника
Оригінальний номер: NC10-51-580C
б\у, цена и наличие
Доброго дня. В наявності зараз немає такої деталі. Можемо привезти б/і ригінальний під замовлення по ціні 38$. Доставка до нас 2-5 робочих днів.
Залишіть ваш коментар чи запитання