Чому купити запчастини на Mercedes-Benz A-CLASS W176 вигідно у нас? [2012-2018]
Авторазборка Autobot пропонує повний асортимент автозапчастин для автомобіля Mercedes-Benz A-Class (W176) 2012-2017 року випуску.
В наявності велика кількість запчастин
При необхідності – привезем будь-яку запчастину під замовлення з Європи
Строки поставки варіюються від 2 до 5 робочих діб
Відправлення здійснюється по всій території України
Основна оплата – при отриманні
Наші спеціалісти гарантуються очікувану якість та працездатність кожної запчастини
Огляд та характеристики Mercedes-Benz A-CLASS W176
Mercedes-Benz A-Class W176 – третє покоління компактного міського легкового автомобіля, що випускався компанією «Mercedes-Benz» в період з 2012 по 2018 рік. Автомобіль доступний в декількох варіантах кузовного виконання – 3-дверний хетчбек (4-міст.), 5-дверний хетчбек (5-міст.), а також 4-дверний седан (5-міст.), який випускався у вигляді окремої моделі - Mercedes-Benz CLA-Class C117. Незалежно від варіанту кузовного виконання автомобіль побудований на базі передньомоторної передньопривідної компоновки. Даний автомобіль було представлено в декількох наступних моделях - A180 (176.042) M 270.910 (120), A200 (176.043) M 270.910 (156), A250 (176.044) M 270.920 (211), A250 4-MATIC M 270.920 (360), A45 AMG (176.052) M 133.980 (360) – бензинові двигуни; A160 CDI (176.011) OM 607.951 (90), A180 CDI (176.000) OM 651.901 (109), A180 CDI (176.007) M 651 d22 (170), A180 CDI (176.012) OM 607.951 (109), A200 CDI (176.001) OM 651.901 (136), A220 CDI (176.003) OM 651.930 (170) – дизельні двигуни. Бензинові силові агрегати являють собою рядні 4-циліндрові інжекторні мотори з системою безпосереднього впорскування палива з одиночним або подвійним турбонаддувом та з верхнім розташуванням клапанів та двох розподільчих валів; дизельні силові агрегати являють собою рядні 4-циліндрові турбінні мотори з системою безпосереднього впорскування палива Common Rail з верхнім розташуванням клапанів та одного або двох розподільчих валів. Потужність даних двигунів передається на привідні колеса за допомогою 6-ступінчатсої механічної коробки передач, а також за допомогою 7-ступінчастої 7G-DCT з подвійним зчепленням.
Нове покоління популярного хетчбеку
Третє по рахунку покоління компактного міського автомобіля було представлено в 2012 році в автосалоні в Женеві у вигляді повністю оновленого сучасного автомобіля в двох варіантах кузовного виконання – 3 та 5-дверного хетчбеку. Через деякий час було анонсовано й версію седану, побудованого на тій же платформі – Mercedes W176, однак в модельному ряду даний седан, а пізніше випущений й універсал позиціонуються як окремі моделі - Mercedes-Benz CLA-Class C117 та Mercedes-Benz CLA Shooting Brake. Вперше нове покоління хетчбеку А-класу було показано у вигляді концепт-кару «Concept A» в рамках якого розробники проводили обкатку, тестування технічних рішень, а також допрацювання дизайну. Порівнюючи новинку з попередньою версією, варто виділити її достатньо серйозну технічну досконалість, використання сучасних технологій, а також електронних систем, що дозволяють значно підвищити рівень комфорту перебування в автомобілі, збільшити рівень захищеності водія та пасажирів, а також захистити автомобіль від можливих зіткнень. В основі новенького автомобіля лежить також й нове платформа Mercedes-Benz MFA Platform, на основі якої було побудовано абсолютно новий кузов, який окрім усього іншого, автомобіль достатньо сильно вирізняється від свого попередника й своїми габаритними розмірами. Насамперед, варто відмітити значне збільшення довжини колісної бази, а також наслідок й загальної довжини кузову; автомобіль також став дещо ширшим, однак показник висоти кузову дещо зменшився. Дещо збільшений в розмірах кузов також вирізняється й дещо збільшеними показниками маси автомобіля, яка може досягати від 1370 до 1475 кг в той час, коли маса попередника складала від 1295 до 1365 кг.
Mercedes-Benz A-Class W168 Mercedes-Benz A-Class W169 Mercedes-Benz A-Class W176
Деякі конструкційні особливості
Новенький міський автомобіль був покликаний скласти достойну конкурентну боротьбу в сегменті компактних автомобілей завдяки своїм збільшеним габаритним розмірам, однак розробники подбали й про те, щоб новинка не поступалась в технічному плані таким конкурентам як BMW 1-Series F21 та Audi A3 III (8V). Усі моделі даного автомобіля оснащуються новою фірмовою технологіє зменшення викиду шкідливих речовин у атмосферу BlueEfficiency, яка також сприяє зменшенню витрати палива двигуном, а також й збільшує його потужність достатньо відчутно в порівняні з двигунами, що не використовують дану технологію та інженерні рішення. Нові силові агрегати працюють в парі з механічною трансмісією для базової комплектації автомобіля, однак в якості додаткової опції доступна можливість встановлення й 7-швидкісної преселективної роботизованої трансмісії 7G-DCT з подвійним зчепленням. Використання даної трансмісії здатне забезпечити автомобілю більш динамічне прискорення у порівнянні з базовою «механікою», короткий час перемикання швидкостей, а також й більш економне використання пального.
Не дивлячись на використання нового кузову, його посадка здійснюється на повністю незалежну підвіску з використанням системи опорних елементів зі стійками типу McPherson для передньої осі, а також багаторичажної системи опорних елементів для задньої осі. Варто відмітити, що конфігурація задньої підвіски також передбачає встановлення також й системи повного приводу, яка реалізована й в спортивній версії даного автомобіля. Рульовий механізм являє собою рейку-шестерню, робота якої покращується встановлення електромеханічного підсилювача рульового управління, який прийшов на зміну гідравлічному. Варто відмітити, що новий підсилювач встановлюється безпосередньо на валу. Новинкою для деяких двигунів стала поява нової системи регулювання ходу впускних клапанів Camtronic, здатна забезпечити більш економне використання палива завдяки неповному розкриттю клапанів при слабкому навантажені двигуна та відповідно при збільшеному навантажені забезпечувати стандартне розкриття клапанів.
Окремо варто виділити й використання сучасної так званої превентивної системи безпеки Pre-Safe, яка включає в себе також й функцію «Collision Prevention Assist», яка сповіщає про можливе зіткнення з автомобілем, що наближається. Дана система не вповільнює рух автомобіля та не зупиняє його, однак сповіщає водія звуковими та візуальними сигналами про можливе зіткнення, а також посилює тиск в робочому контурі гальмівної системи. Окрім іншого автомобіль оснащується також й адаптивною системою екстреного гальмування, систему запобігання виїзду з обраної смуги руху, системи круїз-контролю, системи слідкування за дорожньою розміткою та сліпими зонами.
Особливості зовнішнього вигляду новинки
Зовнішній вигляд автомобіль запозичив від гібридного концепт-кару Mercedes-Benz F800. В основі даного прототипу було закладено й деяку концепцію «автомобіля майбутнього» з деяким футуристичним стрімким дизайном. В новому «преміумному» автомобілі розробники намагались поєднати як багату комплектацію, переконливе оснащення, з достатньо динамічним та стрімким дизайном. Зовні автомобіль вирізняється рядом рельєфностей, а також стрімких ліній, що підкреслюють спортивний характер автомобіля, прихований під його капотом. В цілому силует та виконання кузову автомобіля нагадує деякий ралійний автомобіль, однак розробники все ж таки позиціонують його як компактний міський автомобіль
Деякі елементи екстер’єру
Дизайн екстер’єру в передній частині кузову
В передній частині кузову відразу кидаються в очі округла решітка радіатора з двома горизонтальними ребрами жорсткості, які розділяються навпіл фірмовим лого «Мерседес». По бокам від решітки радіатора знаходяться деякі кутовані фари зі світлодіодним елементами. Вони встановлюються під деяким кутом нахилу, який задається деякою рельєфністю в нижній частині переднього бамперу; дана рельєфність також задає й кут нахилу граней отворів повітроводів. Бічні грані корпусу повітроводів також задають кут нахилу деякого трапецієвидного отвору під повітрязабірник. Нижню частину бамперу доповнює деякий пластиковий фартук, який з’єднується з деякими випуклостями в крайніх частинах бамперу. Варто виділити й верхню частину бамперу, яка стикається з капотом прямокутної форми; його бічні частини отримали деякі згини з переходом до корпусу крил. Дані згини задаються деякими стилістичними лініями, що простираються від лінії спуску даху до крайніх верхніх частин решітки радіатора. Також бампер, як правило, включає в себе набір парктроніків
Дизайн екстер’єру в задній частині кузову
В задній частині кузову плавно з’єднуються між собою об’ємна рельєфна дверцята, п-подібний бампер, а також дещо округлі задні ліхтарі. Відносно останніх, встановлюється задній бампер, який як би підпирає ліхтарі з-під низу; по бокам форма та положення ліхтарів описується крилами та лядою. На корпусі задньої дверцяти також присутні деякі вирізи для сполучення з заднім бампером. Деяка випуклість назовні корпусу заднього бамперу в свою чергу має невеликий перехід, що задається невеликою стилістичною полоскою; від даного переходу корпус заглиблюється в бічних частинах в деякі отвори повітроводів деякою дугою. В нижній частині корпусу в трапецієвидному отвору присутня деяка пластикова вставка, з-під якої виводяться патрубки вихлопних труб. Задній бампер також, як правило, включає в себе набор парктроніків.
Деякі елементи інтер’єру
Спортивна версія A45 AMG
В 2013 році один рік по тому після випуску базової версії автомобіля було представлено також і його спортивну модифікацію – Mercedes-Benz A45 AMG, яка оснащується 2-літровим турбінним мотором з системою безпосереднього впорскування палива, що розвиває потужність в 360 кінських сил при крутному моменті в 450 Н’ютон-метрів. Даний двигун вирізняється своїми підвищеними показниками; за словами розробників, даний двигун був визнаний найбільш потужним 4-циліндровим двигуном у світі при цьому завдяки використанню систем BluDIRECT він вирізняється достатньо прийнятною паливною ефективністю з використанням менш ніж 6 л/100 км. Даний силовий агрегат працює в парі з новою 7-ступінчастою роботизованою коробкою передач AMG Speedshift DCT з 3 програмами роботи та ручним режимом управління.
Також дана модифікація працює з системою повного приводу 4Matic. З додаткового оснащення автомобіль вирізняється використанням 3-ступінчастої системи контролю стійкості (ESP), яка включає в себе функцію «ESP Curve Dynamic Assist» та спортивний режим «ESP Sport Handling». Для гальмівної системи передбачено використання високоефективної системи з гальмівними дисковими підсилювачами. Візуально дана модифікація вирізняється 2-ламелевою решіткою радіатора, квадратними патрубками вихлопних труб, легкосплавними дисками, а також спортивним обвісом.
Рестайлінг Mercedes-Benz A-Class W176 в 2015 році
В 2015 році було представлено оновлену версію хетчбеку третього покоління А-класу – Mercedes-Benz W176. Новинка від 2015 року випуску готова похвалитись покращеним рівнем оснащення, новими силовими агрегатами, а також дещо допрацьованим зовнішнім виглядом. Від базового виконання автомобіля рестайлінгова версія вирізняється появою нового переднього та заднього бамперу, нової оптики з LED-елементами, а також й нових світлодіодним адаптивних фар в якості додаткової опції.
Передній бампер новинки вирізняється дещо видозміненими отворами повітроводів, які достатньо відчутно збільшились в розмірах. Також й отвір під вивід самого повітрязабірника було дещо допрацьовано, його розміри стали більш компактними, а пропорції більш збалансованими. Для усіх трьох отворів передбачено використання деякої решітки в них з перехресними ребрами жорсткості з малим інтервалом їх встановлення. Решітка радіатора в корпусі бамперу також була допрацьована: посередині решітки простирається об’ємне хромоване ребро жорсткості, яке розділяється навпіл фірмовим лого «Мерседес». Сама решітка являє собою ряд горизонтальних ребер жорсткості з деякими овальними точками (вставками) по усій довжині ребер жорсткості.
Задній бампер отримав допрацювання рельєфностей, верхня частина бамперу отримала більш плавний перехід від випуклої частини до більш плоскої верхньої, що підпирає задні ліхтарі. Нижня частина бамперу отримала деяке заглиблення разом з встановленою в ній пластиковою вставкою. На даній вставці з’явилась нова решітка в якій передбачені отвори під вивід патрубків повітроводів. В корпусі дверей з’явились невеликі заглиблення під встановлення номерного знаку, а також дещо видозмінена форма нижньої частини корпусу дверцяти.
В нас ви можете купити наступні
запчастини для Mercedes-Benz A-CLASS W176:
• Оптика
Фара права та ліва (галоген, ксенон, три-ксенон, лінзована), датчик кута (повороту, нахилу) фар, датчик ксенон (xenon), блок управління ксенон (xenon), блок розпалу, модуль блоку розпалу, електрокоректор фар, датчик просвіту, датчик дощу, адаптивний ксенон, адаптивний бі-ксенон, адаптивна поворотна ксенонова (xenon) фара, лазерна (LED) фара, ДХО (денні ходові вогні), протитуманна (галогенна) фара, протитуманка, туманка, галогенка, поворотник (правий, лівий), повторювач повороту (крила, дзеркал), відбивач кузовний в бампер, задніх ліхтар (правий, лівий), відбивач, катафоти, повторювач дзеркал, ліхтар підсвітки номерного знаку, стоп-сигнал, задніх ліхтар внутрішній (зовнішній), додатковий стоп-сигнал, ліхтар в крило, ліхтар в кришку багажника, LED-ліхтар, діодний (світлодіодний) ліхтар, задня протитуманка, задній протитуманних ліхтар, ліхтар заднього ходу, ліхтар підвіски дверей, ліхтар салону, потолочна лампа, підсвітка салону;
• Електрика
стартер, генератор, шків генератора, блок управління двигуном (БУД), іммобілайзер, ключ, комплект запуска двигуна, блок комфорту, SAM-блок, блок BSI, блок управління дверей, блок управління склопідіймачами, блок управління фарами, перемикач фар (поворотів), гітара, шлейф аірбег (AirBag), підрульовий шлейф, блок kessy, моторчик склоочисника, трапеція двірників, двигун склоочисника (задній, передній, правий, лівий), моторчик склоомивача, замок дверей (передній, задній, правий, лівий), блок управління замком, моторчик склопідіймача, блок управління склопідіймачами, блок управління електропідсилювачем, рульова колонка, електропідсилювач рульового управління, моторчик серворуля (сервокерма), моторчик рульового управління, блок управління електроручником, FRM-блок, ФРМ блок, консоль управління аудіосистемою (консоль Audio), консоль наві, дісплей наві, дисплей магнітоли, перемикачі магнітоли, джойстік управління, блок-модуль FRM (CAS, PDC, FEM), блок управління підлокітника, блок управління задніх (передніх) сидінь, блок управління підігріву та масажу сидінь, пам’ять сидінь, блок управління пам’яттю сидінь, блок управління круїз-контролем, магнітола, блок управління пневмосистемою (пневмоподушками), блок управління пневмопідвіски, датчик пневмопідвіски, перемикач пневмопідвіски, моторчик (насос) пневмопідвіски, проекція щитка приборів, проекційний дисплей, блок управління photochrome (фотохром), модуль сидінь, моторчик люка, перемикач люка, блок управління складним дахом кабріолету, механізм даху кабріолету (Cabrio), моторчик підйому (спускання) даху кабріолету (Cabrio), ЕБУ (GEB), моторчик панорамного даху, вентилятор сидінь, електрошторка, електрошторка дверей, електрична шторка дверей (салону, заднього скла), моторчик електричної шторки (електрошторки), механізм-моторчик електрошторки (електричної шторки), джойстик iDrive, блок MMi, блок управління Command, джойстик Command, сенсор Command, механізм підйому дисплею, система NBT, кнопка аварійки, кнопка старт/стоп, кнопка Stop Start (Stop/Start), датчик повітря, кнопка відкривання (закривання) багажника, моторчик відкривання багажника, електроамортизатор (електричний амортизатор) кришки багажника, гідроамортизатор (гідравлічний амортизатор) кришки багажника, датчик відкривання кришки багажника, датчик відкривання капоту, блок управління холодильником, автохолодильник, блок управління assistant помічника, keyless система, блок управління системою keyless go (keyless-go), ручка кейлесс (keyless), датчик відкривання (закривання) кейлес (keyless), джойстик вибору передач, селектор перемикання передач, селектор акпп, блок управління електролюком, камери бічного (кутового) огляду, джойстик акпп, LED-панель, LED-щиток приладів, помічник автопілоту, датчики автопілоту, блок управління автопілотом, педаль газу, педаль акселератору, датчик акселератору, електропедалі, показник (покажчик) парктроніка, дисплей парктроніка, діоди парктроніка, блютуз, аукс, блок управління GPS, блок управління наві, датчик наві, навігаційна система, мотор навігації, CD-changer (cd чейнджер) навігації, супутникова навігація, бортовий комп’ютер (компьютер), датчики-блоки бортового комп’ютера, LED-підсвітка салону, блок управління LED-підсвіткою, витратомір повітря, датчик надуву (тиску) турбіни, LCD-дисплей, телевізор в сидіння, електрополичка багажника, електро полка в багажник, блок управління електрополичкою (електрополкою), Webasto, Eberspächer, Ebersprecher, Eberspacher, додатковий отоплювач, додатковий обігрівач (мокрий, вологий, сухий), блок управління Webasto, перемикач Webasto, моторчик Webasto, моторчик додаткового обігрівача, електрорадіатор обігрівача салону, блок управління (датчики) автопарковки, сенсор відбитку пальців, електропідголівники, активні підголівники, електропідголівник, моторчик електропідголівника, блок управління електропідголівниками, перемикач електропідголівника, кнопка складання електропідголівників, датчик докачки коліс, датчик тиску коліс (в шинах)
• Система безпеки
Подушка безпеки (керма, пасажира), аірбег (керма, пасажира), торпедо, торпеда, накладка на торпедо, колінна подушка безпеки (водія, пасажира), шторка безпеки (ліва, права), аірбег сидіння, аірбег двері (правої, лівої, передньої, задньої), ремінь безпеки (правий, лівий), ремінь безпеки (водія, пасажира), піропатрон ременя безпеки, замок ременя, переднатягувач ременя, переднатягувач ременя безпеки (правий, лівий), замок ременя, подушка (аірбег) капоту, піропатрон плюсової клеми, аірбег пішоходу, піропатрон замка капоту, блок управління аірбег (подушки безпеки), датчик удару (правий, лівий, передній, задній), сенсор аірбег, аірбег подушки сидіння (коліна), аірбег сидіння (передній, задній), шторка (права, ліва), аірбег в руль, аірбег пасажира, модуль аірбег, передня панель;
• Акустика
Комплект акустики, акустична система авто, динамік, колонка, дверні колонки, дверні динаміки, динамік акустики, піщалка, генератор звуку, низькочастотний динамік, динамік дверей (передній, задній, правий, лівий), сабвуфер (subwoofer, саббуфер), підсилювач звуку, блок управління акустичною системою, блок управління акустики
Доступні для даної моделі двигуни:
1.6L, A 160 CDI (176.011), OM 607.951, 66 кВт (90 к.с.)
1.8L, A 180 (176.042), M 270.910, 88 кВт (120 к.с.)
1.8L, A 180 CDI (176.000), OM 651.901, 80 кВт (109 к.с.)
1.8L, A 180 CDI (176.007), M 651 d22, 125 кВт (170 к.с.)
1.8L, A 180 CDI (176.012), OM 607.951, 80 кВт (109 к.с.)
2.0L, A 200 (176.043), M 270.910, 115 кВт (156 к.с.)
2.0L, A 200 CDI (176.001), OM 651.901, 100 кВт (136 к.с.)
2.2L, A 220 CDI (176.003), OM 651.930, 125 кВт (170 к.с.)
2.5L, A 250 (176.044), M 270.920, 155 кВт (211 к.с.)
2.5L, A 250 4-MATIC, M 270.920, 265 кВт (360 к.с.)
2.0L, A 45 AMG (176.052), M 133.980, 265 кВт (360 к.с.)
Двигун голий (без навісного обладнання), двигун в зборі, головка блоку циліндрів(гола, комплектна, V-образна, права, ліва, ГБЦ), головка на V-образний двигун(права, ліва), прокладка ГБЦ, клапанна решітка, прокладка клапанної решітки, кулачковий вал (распредвал)(впускний, випускний), постіль (ложе) кулачкового (распредвалу) валу, клавіатура розподільчого (кулачкового) валу, ось коромисла, впускний та випускний клапан, сальники клапанів, шестерня розподільчого (кулачкового) валу, шків розподільчого (кулачкового) валу; блок двигуна(голий, комплектний) пеньок(нижня частина двигуна), шатунний підшипник, поршень, поршневі кільця, шатун, вкладиші шатунні(корінні, стандартні, ремонтні, ESTD), колінвал (колінчатий вал)(СТД, нешліфований), шків колінвалу (колінчатого валу), маховий (демпферний, 2-масовий), КШМ (кривошипно-шатунний механізм), поршнева група, прокладка піддону двигуна, прокладка масляного насосу, прокладка випускного (впускного) колектору, комплект прокладок блока головок, привід масляного насосу, піддон(з датчиком, без датчика), заспокоювач масла, масляний насос, маслозбірник, маслозаливна горловина, шків розподільчого (кулачкового) валу, сальник колінвалу (колінчатого валу)(передній, задній), ланцюг ГРМ, ремінь ГРМ, комплект ланцюгів ГРМ, зірочка ланцюга ГРМ, натягувач ланцюга ГРМ, паразитний ролик, захист ременя ГРМ, передня кришка ГРМ, балансувальний вал, корпус масляного фільтру, масляний фільтр, кришка корпусу масляного фільтру, підвіска двигуна, подушка двигуна, кронштейн кріплення двигуна, подушка ДВС(права, ліва, передня, задня), опора, гідроопора, опора кріплення двигуна, гідроподушка
Дифлектор повітряного потоку (правий, лівий), резонатор повітряного фільтру (резонатор-відстійник повітряного фільтру), корпус повітряного фільтру, патрубок повітряного фільтру, патрубок впускного тракту (патрубок впускної системи), радіатор-інтеркулер, інтеркулер, intercooler, радіатор охолодження повітря, патрубок інтеркулера (металічний, пластиковий, метал, пластик), гофра (трубки, патрубки) інтеркулера, патрубки турбіни, турбіна, турбокомпресора, насос подачі повітря, турбонадув, компресор повітря, впускний колектор, дросельна заслінка, датчик дросельної заслінки, датчик холостого ходу, моторчик дросельної заслінки, блок управління дросельною заслінкою, моторчик заслінок впускного колектору, датчик впускного колектору, прокладка впускного колектору, патрубок дросельної заслінки, комп’ютер (плата) дросельної заслінки, прокладка випускного колектору, випускний колектор, колектор системи випуску, резонатор випускної системи, лямбда-зонд (кисневий датчик передній, задній), лямбда-зонд колектору та каталізатора, каталізатор, повітряний фільтр, глушитель, задня банка глушителя, деталі ЕРГ (EGR), клапан ЕГР (EGR), клапан відпрацьованих газів, радіатор охолодження відпрацьованих газів (радіатор ЕГР, EGR), моторчик ЕГР, патрубок EGR, датчик турбіни, грушка турбіни, вакуумний клапан турбіни
Коробка передач (механіка, автомат, варіатор, робот, напівавтомат, тіптронік, tiptronic), коробка передач в зборі, корпус коробки передач, картер коробки передач, сальник первинного валу, механізм перемикання передач, трос перемикання передач (механіка), трос перемикання АКПП, куліса, куліса АКПП, диск зчеплення (кошик, корзина), вижимний підшипник, комплект зчеплення, корзина (кошик), зчеплення роботизованої коробки передач (подвійне) фланець напівосі, напівось передня (права, ліва), напівось на механіку (автомат), привідний вал (механіка, автомат), шрус (зовнішній, внутрішній), тришип, пильник шруса (зовнішній, внутрішній), проміжний вал, підвісний підшипник, кільце АБС, напівось переднього моста, фільтр АКПП, піддон АКПП, гідровузол АКПП (гідроклапана), гідроблок, механізм перемикання робота, актуатор зчеплення. Передній міст, редуктор (раздатка) переднього моста, карданний вал (передній), кардан передній, хрестовина карданного валу, опора кріплення МКПП, подушка, раздатка коробки передач, редуктор МКПП, задній карданний вал. Задній міст, редуктор (раздатка) заднього моста, напівось заднього моста (права, ліва), корпус заднього моста, чулок заднього моста, привідний вал задній (механіка, автомат), муфта карданного валу.
Передня підвіска в зборі, задня підвіска в зборі, амортизатор передній в зборі (правий, лівий; макферсон, макперсон, McPherson), Макперсон (правий, лівий), верхня опорна подушка переднього (заднього) амортизатора, опорний підшипник, підшипник опорної подушки переднього (заднього) амортизатора, підшипник опорної подушки, відбійник амортизатора, пильник амортизатора, пильник-відбійник (пильник) переднього (заднього) амортизатора, пружина передньої (задньої) підвіски, стійка амортизатора, амортизатор передній, стійка амортизаційна передня (задня), амортизатор, сайлентблок амортизатора, поворотний кулак (правий, лівий), поворотний кулак (передній, задній), цапфа (передня, задня), маточина (ступиця), маточина (ступиця) в зборі, підшипник в маточині (ступиці), маточина (ступиця) (передня, задня), маточина (ступиця) (права, ліва), підшипник маточини (ступиця) (передній, задній), супорт, нижній ричаг передньої підвіски (правий, лівий), повздовжній ричаг підвіски (передній, задній), верхній ричаг передньої (задньої) підвіски (правий, лівий), поперечний ричаг передньої (задньої) підвіски (правий, лівий), шарова опора (нижня, верхня), сайлентблоки переднього (заднього) ричага, балка передньої підвіски, передня балка, підмоторна балка, передній підрамник, повздовжня балка, сайлентблоки передньої балки, траверс, стабілізатор передній (задній), втулки переднього (заднього) стабілізатора , стійки (тяжки) переднього (заднього) стабілізатора, ресора передньої підвіски, ресора задньої підвіски, корінний лист ресори, сайлентблок (втулка) ресори, стійка гідроамортизатора, гідроамортизатор передній (задній) (правий, лівий), балон (ресивер), насос гідропідвіски, компресор гідропідвіски, блок управління пневмопідвіскою, пневмоамортизатор передній (задній), подушка пневмоамортизатора, балон передній (задній) пневмопідвіски, насос пневмопідвіски, компресор пневмопідвіски, гідростабілізатор поперечної стійкості, задня балка (дискові, барабанні гальма), сайлентблок задньої балки, реактивна тяга, реактивна тяга задньої підвіски, розвальний болт (гайка-шайба), розвальна гайка, підрамник задньої підвіски.
Рульова рейка (гідро), електрорейка, рульова тяга, наконечник рульової тяги (правий, лівий), пильник, рульова колонка, рульовий кардан (карданчик), електропідсилювач руля, моторчик електропідсилювача, блок управління електропідсилювачем, насос гідропідсилювача, насос ГУРа, шланг (трубка) гідропідсилювача, гідропідсилювач, шланг (трубка) високого тиску ГУРа, шланг (трубка) низького тиску ГУРа, ГУР, насос гідроелектропідсилювача, насос електрогідропідсилювача, бочок, шків насоса ГУРа, бочок рідини гідропідсилювача, кришка бочка ГУРа, рульовий механізм, сервопривід електропідсилювача, рульове колесо (руль, кермо) (з підігрівом, віброруль, , руль із вібро, мультируль), блок управління повороту задніх коліс, механізм повороту задніх коліс, сайлентблок рульової рейки.
Гальмівний диск передній (задній), гальмівний барабан, гальмівний супорт, передній (задній) супорт (правий, лівий), передні (задні) гальмівні колодки (під дискові, барабанні гальма), передні (задні) дискові гальмівні колодки, передні (задні) барабанні гальмівні колодки, головний гальмівний циліндр, робочий гальмівний циліндр, вакуум гальм, блок АБС (ISP), електронний блок АБС, вакуумний підсилювач гальм, бочок гальмівної рідини, моторчик електроручника, привід електроручника, передній (задній) трос ручника, блок управління електроручником, трос електроручника, кнопка електроручника, передній (задній) гальмівний шланг.
Радіатор охолодження двигуна (радіатор основний), патрубок (патрубки) системи охолодження, вентилятор системи охолодження, радіатор кондиціонеру, осушувач кондиціонеру, конденсатор кондиціонеру, випарник кондиціонеру, вентилятор кондиціонеру, блок управління вентилятора, трубка-шланг кондиціонеру, датчик вмикання кондиціонеру, клапан кондиціонеру, водяна помпа, насос системи охолодження, корпус термостату, термостат, патрубок радіатора (верхній, нижній), бочок охолоджувальної рідини (бочок тосолу), радіатор обігрівача, радіатор пічки, моторчик пічки, корпус пічки, резистор пічки, моторчик заслінок пічки (клімат-контролю), панель управління клімат-контролю (блок управління), блок управління пічкою, фільтр салону, корпус фільтра салону
Паливний бак (бензин, дизель), датчик рівня пального, поплавок (колба) в бак, насос в бак, заливна горловина, паливний фільтр грубої очистки, паливна рейка, трубка паливної рейки, датчик паливної рейки (передньої, задньої), система Common Rail, паливна рампа, трубка форсунки, охолоджувач пального, бочок adblue, насос adblue, колба adblue, форсунка паливної системи, дизельна форсунка, насос форсунка, форсунка живлення бензинового двигуна, електрофорсунка, паливний насос високого тиску (ПНВС), блок управління ПНВТ, паливний фільтр, корпус паливного фільтру, дизельна апаратура
Накладка (карта) кришки багажника, окантовка скла кришки багажника, ручка кришки багажника, накладка замка багажника, накладка задньої панелі, накладка порогу, обшивка (карта) багажника (права, ліва, велюр, пластик), шторка (ролета) багажника, сітка багажного відділення, лижи (кронштейни) кріплення додаткового вантажу, накладка на підлогу багажника, наповнювач ніші запасного колесу, набор інструментів (ключ, домкрат, моторчик підкачки коліс), накладка арки коліс багажника (права, ліва), накладка стійки (права, ліва, верхня, нижня), облицювання багажника (багажного відділення), елементи багажника, накладка обшивки багажника (3-містна, 5-містна, 7-містна, 3д, 5д, 3D, 5D), накладка центральної стійки, накладка бокової центральної стійки (права, ліва, верхня, нижня), решітка обдуву вентиляції центральної стійки, рамка обдуву вентиляції, накладка порогу передніх дверей внутрішня (ліва, права), накладка порогу задніх дверей внутрішня (ліва, права), накладка задньої колісної арки (правої, лівої), покриття підлоги (ковролін) настил на підлогу, нижні накладки обдуву вентиляції, нижні накладки обдуву підлоги, карта (обшивка) задньої двері (лівої, правої), карта (обшивка) передньої двері (лівої, правої), задня консоль, тунель обдуву, консоль підлокітника, підлокітник, кришка (засувка) підлокітника, механізм кріплення роботи підлокітника, накладка (обшивка) стелі, обшивка стелі (під люк, панорама, панорамна кришка), обшивка стелі панорами, обшивка стелі під люк, ручка стелі, сонцезахисний козирок (лівий, правий), полотно люка, полотно зсувного даху (стелі), полотно панорами, ролета зсувного даху (стелі), накладка передніх стійок (права, ліва), накладки (стійки) аірбег, комплект сидінь, задні сидіння (3D, 5D, хетчбек, універсал, седан), задній диван (шкіра, велюр, тканина), задня спинка сидіння, підлокітник задніх сидінь, бокові батони сидінь, підголівник задній (передній) сидіння, столик заднього сидіння, столик салону, рельси задніх (кронштейни) сидінь, водійське сидіння, сидіння водія ліве, електросидіння, моторчик сидіння, сидіння пасажира праве, ручки (накладки) дверних карт, накладка ременя безпеки, елементи торпедо, рамка торпеди, рамка консолі, центральна панель торпеди, центральна консоль ручника, нижні бічні накладки торпеди (торпедо)
Залишіть ваш коментар чи запитання