Чому купити запчастини на Mercedes-Benz C-CLASS W203/S203 вигідно у нас? [2001-2008]
Авторазборка Autobot пропонує повний асортимент автозапчастин для автомобіля Mercedes-Benz C-Class (W203/S203) 2001-2004 року випуску, а також для рестайлінгових версій від 2004 по 2008 рік випуску.
В наявності велика кількість запчастин
При необхідності – привезем будь-яку запчастину під замовлення з Європи
Строки поставки варіюються від 2 до 5 робочих діб
Відправлення здійснюється по всій території України
Основна оплата – при отриманні
Наші спеціалісти гарантуються очікувану якість та працездатність кожної запчастини
Огляд та характеристики Mercedes-Benz C-CLASS W203/S203
Mercedes-Benz C-Class W203/S203 – друге покоління середньорозмірного автомобіля, що випускався компанією «Mercedes-Benz» в період з 2001 по 2008 рік. Автомобіль доступний в декількох варіантах кузовного виконання – 4-дверний седан (5-міст.) та 5-дверний універсал (5-міст.), побудований на базі передньомоторної передньопривідної та передньомоторної повнопривідної компоновки. Даний автомобіль було представлено в декількох наступних моделях - 1.8, 2.0, 2.5, 2.6, 3.0, 3.2, 3.5, 5.4, 2.1CDi, 2.2CDi, 2.7CDi, 3.0CDi, 3.2 CDi, а також в деяких їх варіаціях. В залежності від моделі та комплектації оснащувався автомобіль наступними варіантами доступних двигунів:
- 2.0 C180 (203.235) M 111.951 (129),
- 2.0 C180 Kompressor (203.246) M 271.946 (143),
- 1.8 C200 CGI (203.243) M 271.942 (170),
- 1.8 C200 Kompressor (203.245) M 271.940 (163),
- 2.0 C200 Kompressor (203.245) M 111.955 (163),
- 2.5 C230 (203.252) M 272.920 (204),
- 1.8 C230 Kompressor (203.240) M 271.948 (192),
- 2.4 C240 (203.261) M 112.912 (170),
- 2.6 C240 4-matic (203.281) M 112.916 (170),
- 3.0 C280 (203.254) M 272.940 (231),
- 3.0 C280 4-matic M 272.941 (231),
- 3.2 C32 AMG (203.265) M 112.961 (354),
- 3.2 С320 (203.264) M 112.946 (218),
- 3.2 C320 4-matic (203.284) M 112.953 (218),
- 3.5 C350 (203.256) M 272.960 (272),
- 3.5 C350 4-matic M 272.970 (272),
- 5.4 C55 AMG (203.276) M 113.988 (367) – бензинові двигуни;
- 2.1 C200 CDI OM 646.962 (102),
- 2.1 C200 CDI (203.204) OM 611.962 (116),
- 2.1 C200 CDI (203.007) OM 646.962 (122),
- 2.1 C220 CDI (203.206) OM 611.962 (143),
- 2.1 C220 CDI (203.208) OM 646.963 (150),
- 2.7 C270 CDI (203.216) OM 612.962 (170),
- 3.0 C30 CDI AMG (203.218) OM 612.990 (231),
- 3.2 C320 CDI (203.220) OM 642.910 (224) – дизельні двигуни.
Бензинові силові агрегати являють собою рядні 4 і 6-циліндрові та V-подібні 6-циліндрові інжекторні мотори з системою безпосереднього (CGI) та розподіленого впорскування палива з верхнім розташуванням клапанів та одного або двох розподільчих валів; дизельні силові агрегати являють собою рядні 4 та 5-циліндрові турбінні мотори з системою безпосереднього впорскування палива Common Rail з турбонадувом та верхнім розташуванням клапанів та двох розподільчих валів. Потужність даних двигунів передається на привідні колеса за допомогою 6-ступінчастої механічної коробки передач, а також за допомогою 5 та 7-ступінчастої автоматичної коробки передач 5G та 7G-Tronic відповідно.
Друге покоління Mercedes-Benz C-Class
Робота на новим поколінням середньорозмірного автомобіля С-класу компанії «Mercedes» була розпочата ще під час виробництва попереднього в 1994 році. Офіційна презентація новенького серійного седану відбулася 6 років по тому, а через деякий час й універсалу, що отримали кодове позначення W203 для седану та S203 для універсалу. В тому ж 2000 році через деякий час було представлено й версію спортивного купе, що отримало назву C-Class Sportcoupe, для якого було присвоєно кодове позначення CL203. Останню варіацію автомобіля (CL203) часто виділяються як окрему модель, так як даний автомобіль істотно відрізняється від інших представників середнього класу. Також для усіх варіантів виконання автомобіля доступні й спортивні модифікації від AMG – C32 AMG та C55 AMG.
В основі автомобіля лежить нова задньопривідна платформа, використання якої дозволило побудувати кузов, дещо збільшений в своїх розмірах в порівнянні з попередньою версією автомобіля. Новинка перевершує свого попередника практично по усім параметрам: автомобіль отримав збільшену в розмірах довжину колісної бази, відповідно їй було збільшено й загальну довжину кузову; також збільшилась й ширина кузова при незмінній висоті. Разом із збільшенням розмірів кузову також дещо збільшилась й загальна маса автомобіля більш ніж на 100 кг. Якщо порівнювати новинку зі своїми аналогами BMW E90/E91 та Audi A4 B7 – «мерседесівські» авто перевершують інших по показникам загальної довжини, представники лінійки «Ауді» - по показникам висоти кузову, а баварські автомобілі BMW E90/E91 – по ширині кузову.
Деякі конструкційні особливості
Нове покоління компактного «мерседесу» С-класу отримало достатньо об’ємне оновлення технічної складової автомобіля. Насамперед, автомобіль отримав цілий ряд модернізованих двигунів, а також декілька нових. Також вперше було застосовано до них й технологію безпосереднього впорскування палива для бензинових силових агрегатів – GDI (Gasoline Direct Injection); для дизельний моторів стали доступні турбіни з так званою «змінною геометрією», що дозволяє регулювати ефективність роботи двигну та витрату палива в залежності від обертів двигуна. Також в якості опції стала доступна й повнопривідна система 4Matic для усіх доступних для автомобіля варіантів трансмісії. Також новинка вирізняється й повністю переглянутою конфігурацією підвіски, яка була переналагоджена для покращення рівня комфорту під час їзди та покращення рівня керованості автомобіля на дорозі. Колишня 2-ричажна система опорних елементів для передньої осі була замінена на систему незалежних опорних елементів зі стійками типу McPherson; задня 5-ричажна система опорних елементів залишилась колишньою, однак її конфігурація була дещо змінена. Як і раніше, для передньої осі передбачено встановлення стабілізаторів поперечно стійкості, а також тепер встановлюється й додаткова тяга; на задній осі також встановлюється й штовхаюча штанга, стабілізатори поперечної стійкості, гвинтові пружини та телескопічні стабілізатори. Також варто виділити й появу нового рульового механізму з більш «гострою» конструкцією.
Особливості зовнішнього вигляду новинки
З переходом на нове покоління класичний «мерседес» достатньо серйозно змінився. Його зовнішність стала ще більш приємною та елегантною завдяки дещо видозміненим формам кузову. По великому рахунку, від старих «прямих» форм не залишилось практично нічого, й навпаки новинка вирізняється більш округлими та обтічними формами. Оцінюючи зовнішній вигляд новеньких моделей C-Class W203/S203 можна дійти до висновку, що зовнішність та дизайн кузову автомобіль запозичив від більш дорогих й топових моделей компанії, по суті так воно й вийшло. Зовні новинка достатньо сильно нагадує флагманську модель S-класу – Mercedes W220. Автомобіль поєднує в собі достатньо плавні лінії, легкі округлості форми, а також деякі рельєфності, що підкреслюють спортивний та динамічний характер автомобіля. Дизайн кузову було розроблено в першу чергу акцентуючи увагу на його покращені аеродинамічні показники, які розробникам й вдалось досягнути. В порівняні з попередньою версією новинка стала ще більш вдало сконструйована та збалансована, коефіцієнт аеродинамічного опору автомобіля може досягати 0,25-0,26 Cx, що в порівняні з версією автомобіля попереднього покоління дає новинці істотну перевагу у величині так званої «підйомної сили» практично на 60%, що в свою чергу покращує керованість автомобіля та його слухняність в управлінні. Для зменшення вібрації кузову автомобіля було передбачено встановлення алюмінієвого підрамника в передній частині кузову, на якій встановлюється підвіска та двигун автомобіля; дане рішення дозволило істотно зменшити рівень вібрації, яка передається від передніх коліс та самого двигуна на кузов автомобіля.
Дизайн екстер’єру в передній частині кузову новинки
Новий, більш елегантний зовнішній вигляд в передній частині кузову підкреслюється й новими тепер вже овальними подвійними фарами; вони, як правило, з’єднані в один єдиний блок у формі перевернутої набік «вісімки». Між фарами розташована оновлена решітка радіатора, що отримала форму деякої трапеції; сама ж решітка включена в корпус капоту, який отримав деяку округлість нижньої частини корпусу з невеликою випуклістю назовні. В середині решітки знаходяться 4 горизонтально-розташовані ребра жорсткості, що розділяються навпіл розташованим по центру решітки вертикальним ребром жорсткості; додатково сама решітка описується деякою хромованою окантовкою З-під низу форма та розміри решітки радіатора та передніх фар описуються новим переднім бампером, який включає в себе рельєфну нижню частину з отворами під вивід повітрязабірника та під встановлення протитуманних фар. Над повітрязабірником присутні й деякі пластикові вставки, що простираються по усьому периметру кузову. Також бампер може включати в себе й додаткові парктроніки.
Дизайн екстер’єру в задній частині кузову седану Mercedes W203
В задній частині кузову відмічаються достатньо збалансовані форми кузовних елементів. Кришка багажника, як і раніше, отримала достатньо плавний перехід в місцях згину своє форми корпусу; по бокам нижня частина кришки багажнику отримала два додаткових зрізи, які задаються формою та положення задніх трикутних ліхтарів. Вони дещо виросли в розмірах в порівняні з попередньою версією і тепер задають форму й задніх крил деяким гострокутним зрізом. В конструкції ліхтарів присутній також й додатковий п-подібний світловий елемент для індикації заднього ходу автомобіля. Нижче розташовано й дещо випуклий назовні округлий задній бампер з простою формою. Також на бампері присутня й додаткова пластикова стилістична вставка.
Дизайн екстер’єру в задній частині кузову універсалу Mercedes S203
Універсал зберіг свою схожу форму з версією попереднього покоління, аналогічним чином як і седан. Збереглась й схожа округла форму задньої дверцяти, що повторює лінію спуску даху та корпусу задніх крил. Також двері повторюють форму зрізу, який задається задніми ліхтарями трикутної форми з дещо округлими бічними гранями. Також друга грань ліхтарів задає деякій зріз я заднім крилам у вигляді деякої дуги. Варто виділити й нову конструкцію світлових елементів ліхтарів – вони включають в себе три горизонтальні паралельні полоски (седана їх дві) з індикацією заднього ходу, навколо яких знаходяться елементи стоп-сигналів та ходових вогнів. З-під низу ліхтарі й задні крила підпираються п-подібним заднім бампером з деякою випуклістю назовні; він також дещо повторює округлості форми задньої дверцяти.
Рестайлінг Mercedes-Benz C-Class W202 в 2004 році
В 2004 році було представлено оновлену версію автомобіля після невеликого рестайлінгу. Головним чином оновлення торкнулось інтер’єру автомобіля. Значне покращення отримав салон та рівень його оздоблення: було виконано модифікацію панелі приладів та центральної консолі, аудиосистеми автомобіля, а також оздоблення сидінь салону. Для деяких варіантів комплектації доступний й спорт-пакет, пакет оздоблення AMG, а також й відповідні варіанти оздоблення - Classic, Elegance, Avantgarde.
Не обійшлось й без змін зовнішнього вигляду. Оновлення в основному торкнулось переднього та заднього бамперу – їх форма була дещо допрацьована; отвори під вивід повітрязабірника та під встановлення протитуманних фар були зміщені безпосередньо в корпус бамперу без додаткових рельєфностей під них. Решітка радіатора, як для седану, так і для універсалу була дещо змінена – було зменшено кількість ребер жорсткості з 4 до 3. Для біксенонових фар також було добавлено функцію адаптивного освітлення при проходженні поворотів.
В нас ви можете купити наступні
запчастини для Mercedes-Benz C-CLASS W203/S203:
• Оптика
Фара права та ліва (галоген, ксенон, три-ксенон, лінзована), датчик кута (повороту, нахилу) фар, датчик ксенон (xenon), блок управління ксенон (xenon), блок розпалу, модуль блоку розпалу, електрокоректор фар, датчик просвіту, датчик дощу, адаптивний ксенон, адаптивний бі-ксенон, адаптивна поворотна ксенонова (xenon) фара, лазерна (LED) фара, ДХО (денні ходові вогні), протитуманна (галогенна) фара, протитуманка, туманка, галогенка, поворотник (правий, лівий), повторювач повороту (крила, дзеркал), відбивач кузовний в бампер, задніх ліхтар (правий, лівий), відбивач, катафоти, повторювач дзеркал, ліхтар підсвітки номерного знаку, стоп-сигнал, задніх ліхтар внутрішній (зовнішній), додатковий стоп-сигнал, ліхтар в крило, ліхтар в кришку багажника, LED-ліхтар, діодний (світлодіодний) ліхтар, задня протитуманка, задній протитуманних ліхтар, ліхтар заднього ходу, ліхтар підвіски дверей, ліхтар салону, потолочна лампа, підсвітка салону;
• Електрика
стартер, генератор, шків генератора, блок управління двигуном (БУД), іммобілайзер, ключ, комплект запуска двигуна, блок комфорту, SAM-блок, блок BSI, блок управління дверей, блок управління склопідіймачами, блок управління фарами, перемикач фар (поворотів), гітара, шлейф аірбег (AirBag), підрульовий шлейф, блок kessy, моторчик склоочисника, трапеція двірників, двигун склоочисника (задній, передній, правий, лівий), моторчик склоомивача, замок дверей (передній, задній, правий, лівий), блок управління замком, моторчик склопідіймача, блок управління склопідіймачами, блок управління електропідсилювачем, рульова колонка, електропідсилювач рульового управління, моторчик серворуля (сервокерма), моторчик рульового управління, блок управління електроручником, FRM-блок, ФРМ блок, консоль управління аудіосистемою (консоль Audio), консоль наві, дісплей наві, дисплей магнітоли, перемикачі магнітоли, джойстік управління, блок-модуль FRM (CAS, PDC, FEM), блок управління підлокітника, блок управління задніх (передніх) сидінь, блок управління підігріву та масажу сидінь, пам’ять сидінь, блок управління пам’яттю сидінь, блок управління круїз-контролем, магнітола, блок управління пневмосистемою (пневмоподушками), блок управління пневмопідвіски, датчик пневмопідвіски, перемикач пневмопідвіски, моторчик (насос) пневмопідвіски, проекція щитка приборів, проекційний дисплей, блок управління photochrome (фотохром), модуль сидінь, моторчик люка, перемикач люка, блок управління складним дахом кабріолету, механізм даху кабріолету (Cabrio), моторчик підйому (спускання) даху кабріолету (Cabrio), ЕБУ (GEB), моторчик панорамного даху, вентилятор сидінь, електрошторка, електрошторка дверей, електрична шторка дверей (салону, заднього скла), моторчик електричної шторки (електрошторки), механізм-моторчик електрошторки (електричної шторки), джойстик iDrive, блок MMi, блок управління Command, джойстик Command, сенсор Command, механізм підйому дисплею, система NBT, кнопка аварійки, кнопка старт/стоп, кнопка Stop Start (Stop/Start), датчик повітря, кнопка відкривання (закривання) багажника, моторчик відкривання багажника, електроамортизатор (електричний амортизатор) кришки багажника, гідроамортизатор (гідравлічний амортизатор) кришки багажника, датчик відкривання кришки багажника, датчик відкривання капоту, блок управління холодильником, автохолодильник, блок управління assistant помічника, keyless система, блок управління системою keyless go (keyless-go), ручка кейлесс (keyless), датчик відкривання (закривання) кейлес (keyless), джойстик вибору передач, селектор перемикання передач, селектор акпп, блок управління електролюком, камери бічного (кутового) огляду, джойстик акпп, LED-панель, LED-щиток приладів, помічник автопілоту, датчики автопілоту, блок управління автопілотом, педаль газу, педаль акселератору, датчик акселератору, електропедалі, показник (покажчик) парктроніка, дисплей парктроніка, діоди парктроніка, блютуз, аукс, блок управління GPS, блок управління наві, датчик наві, навігаційна система, мотор навігації, CD-changer (cd чейнджер) навігації, супутникова навігація, бортовий комп’ютер (компьютер), датчики-блоки бортового комп’ютера, LED-підсвітка салону, блок управління LED-підсвіткою, витратомір повітря, датчик надуву (тиску) турбіни, LCD-дисплей, телевізор в сидіння, електрополичка багажника, електро полка в багажник, блок управління електрополичкою (електрополкою), Webasto, Eberspächer, Ebersprecher, Eberspacher, додатковий отоплювач, додатковий обігрівач (мокрий, вологий, сухий), блок управління Webasto, перемикач Webasto, моторчик Webasto, моторчик додаткового обігрівача, електрорадіатор обігрівача салону, блок управління (датчики) автопарковки, сенсор відбитку пальців, електропідголівники, активні підголівники, електропідголівник, моторчик електропідголівника, блок управління електропідголівниками, перемикач електропідголівника, кнопка складання електропідголівників, датчик докачки коліс, датчик тиску коліс (в шинах)
• Система безпеки
Подушка безпеки (керма, пасажира), аірбег (керма, пасажира), торпедо, торпеда, накладка на торпедо, колінна подушка безпеки (водія, пасажира), шторка безпеки (ліва, права), аірбег сидіння, аірбег двері (правої, лівої, передньої, задньої), ремінь безпеки (правий, лівий), ремінь безпеки (водія, пасажира), піропатрон ременя безпеки, замок ременя, переднатягувач ременя, переднатягувач ременя безпеки (правий, лівий), замок ременя, подушка (аірбег) капоту, піропатрон плюсової клеми, аірбег пішоходу, піропатрон замка капоту, блок управління аірбег (подушки безпеки), датчик удару (правий, лівий, передній, задній), сенсор аірбег, аірбег подушки сидіння (коліна), аірбег сидіння (передній, задній), шторка (права, ліва), аірбег в руль, аірбег пасажира, модуль аірбег, передня панель;
• Акустика
Комплект акустики, акустична система авто, динамік, колонка, дверні колонки, дверні динаміки, динамік акустики, піщалка, генератор звуку, низькочастотний динамік, динамік дверей (передній, задній, правий, лівий), сабвуфер (subwoofer, саббуфер), підсилювач звуку, блок управління акустичною системою, блок управління акустики
Доступні для даної моделі двигуни:
C 200 CGI Kompressor (203.043), M 271.942, 125 кВт (170 к.с.)
C 180 Kompressor (203.046), M 271.946, 105 кВт (143 к.с.)
C 200 Kompressor (203.042), M 271.940, 120 кВт (163 к.с.)
C 230 Kompressor (203.040), M 271.948, 141 кВт (192 к.с.)
C 180 (203.035) M 111.951, 95 кВт (129 к.с.)
C 200 Kompressor (203.045), M 111.955, 120 кВт (163 к.с.)
C 200 CDI (203.007), OM 646.962, 90 кВт (122 к.с.)
C 200 CDI (203.004), OM 611.962, 85 кВт (116 к.с.)
C 220 CDI (203.006), OM 611.962, 105 кВт (143 к.с.)
C 200 CDI, OM 646.962, 75 кВт (102 к.с.)
C 220 CDI (203.008), OM 646.963, 110 кВт (150 к.с.)
C 230 (203.052), M 272.920, 150 кВт (204 к.с.)
C 240 (203.061), M 112.912, 125 кВт (170 к.с.)
C 240 4-matic (203.081), M 112.916, 125 кВт (170 к.с.)
C 270 CDI (203.016), OM 612.962, 125 кВт (170 к.с.)
C 30 CDI AMG (203.018), OM 612.990, 170 кВт (231 к.с.)
C 320 CDI (203.020), OM 642.910, 165 кВт (224 к.с.)
C 280 (203.054), M 272.940, 170 кВт (231 к.с.)
C 280 4-matic (203.092), M 272.941, 170 кВт (231 к.с.)
C 320 (203.064), M 112.946, 160 кВт (218 к.с.)
C 320 4-matic (203.084), M 112.953, 160 кВт (218 к.с.)
C 32 AMG Kompressor (203.065), сM 112.961, 260 кВт (354 к.с.)
3.5, 170 кВт (231 к.с.)
C 350 (203.056), M 272.960, 200 кВт (272 к.с.)
C 350 4-matic (203.087), M 272.970, 200 кВт (272 к.с.)
C 55 AMG (203.076), M 113.988, 270 кВт (367 к.с.)
Двигун голий (без навісного обладнання), двигун в зборі, головка блоку циліндрів(гола, комплектна, V-образна, права, ліва, ГБЦ), головка на V-образний двигун(права, ліва), прокладка ГБЦ, клапанна решітка, прокладка клапанної решітки, кулачковий вал (распредвал)(впускний, випускний), постіль (ложе) кулачкового (распредвалу) валу, клавіатура розподільчого (кулачкового) валу, ось коромисла, впускний та випускний клапан, сальники клапанів, шестерня розподільчого (кулачкового) валу, шків розподільчого (кулачкового) валу; блок двигуна(голий, комплектний) пеньок(нижня частина двигуна), шатунний підшипник, поршень, поршневі кільця, шатун, вкладиші шатунні(корінні, стандартні, ремонтні, ESTD), колінвал (колінчатий вал)(СТД, нешліфований), шків колінвалу (колінчатого валу), маховий (демпферний, 2-масовий), КШМ (кривошипно-шатунний механізм), поршнева група, прокладка піддону двигуна, прокладка масляного насосу, прокладка випускного (впускного) колектору, комплект прокладок блока головок, привід масляного насосу, піддон(з датчиком, без датчика), заспокоювач масла, масляний насос, маслозбірник, маслозаливна горловина, шків розподільчого (кулачкового) валу, сальник колінвалу (колінчатого валу)(передній, задній), ланцюг ГРМ, ремінь ГРМ, комплект ланцюгів ГРМ, зірочка ланцюга ГРМ, натягувач ланцюга ГРМ, паразитний ролик, захист ременя ГРМ, передня кришка ГРМ, балансувальний вал, корпус масляного фільтру, масляний фільтр, кришка корпусу масляного фільтру, підвіска двигуна, подушка двигуна, кронштейн кріплення двигуна, подушка ДВС(права, ліва, передня, задня), опора, гідроопора, опора кріплення двигуна, гідроподушка
Дифлектор повітряного потоку (правий, лівий), резонатор повітряного фільтру (резонатор-відстійник повітряного фільтру), корпус повітряного фільтру, патрубок повітряного фільтру, патрубок впускного тракту (патрубок впускної системи), радіатор-інтеркулер, інтеркулер, intercooler, радіатор охолодження повітря, патрубок інтеркулера (металічний, пластиковий, метал, пластик), гофра (трубки, патрубки) інтеркулера, патрубки турбіни, турбіна, турбокомпресора, насос подачі повітря, турбонадув, компресор повітря, впускний колектор, дросельна заслінка, датчик дросельної заслінки, датчик холостого ходу, моторчик дросельної заслінки, блок управління дросельною заслінкою, моторчик заслінок впускного колектору, датчик впускного колектору, прокладка впускного колектору, патрубок дросельної заслінки, комп’ютер (плата) дросельної заслінки, прокладка випускного колектору, випускний колектор, колектор системи випуску, резонатор випускної системи, лямбда-зонд (кисневий датчик передній, задній), лямбда-зонд колектору та каталізатора, каталізатор, повітряний фільтр, глушитель, задня банка глушителя, деталі ЕРГ (EGR), клапан ЕГР (EGR), клапан відпрацьованих газів, радіатор охолодження відпрацьованих газів (радіатор ЕГР, EGR), моторчик ЕГР, патрубок EGR, датчик турбіни, грушка турбіни, вакуумний клапан турбіни
Коробка передач (механіка, автомат, варіатор, робот, напівавтомат, тіптронік, tiptronic), коробка передач в зборі, корпус коробки передач, картер коробки передач, сальник первинного валу, механізм перемикання передач, трос перемикання передач (механіка), трос перемикання АКПП, куліса, куліса АКПП, диск зчеплення (кошик, корзина), вижимний підшипник, комплект зчеплення, корзина (кошик), зчеплення роботизованої коробки передач (подвійне) фланець напівосі, напівось передня (права, ліва), напівось на механіку (автомат), привідний вал (механіка, автомат), шрус (зовнішній, внутрішній), тришип, пильник шруса (зовнішній, внутрішній), проміжний вал, підвісний підшипник, кільце АБС, напівось переднього моста, фільтр АКПП, піддон АКПП, гідровузол АКПП (гідроклапана), гідроблок, механізм перемикання робота, актуатор зчеплення. Передній міст, редуктор (раздатка) переднього моста, карданний вал (передній), кардан передній, хрестовина карданного валу, опора кріплення МКПП, подушка, раздатка коробки передач, редуктор МКПП, задній карданний вал. Задній міст, редуктор (раздатка) заднього моста, напівось заднього моста (права, ліва), корпус заднього моста, чулок заднього моста, привідний вал задній (механіка, автомат), муфта карданного валу.
Передня підвіска в зборі, задня підвіска в зборі, амортизатор передній в зборі (правий, лівий; макферсон, макперсон, McPherson), Макперсон (правий, лівий), верхня опорна подушка переднього (заднього) амортизатора, опорний підшипник, підшипник опорної подушки переднього (заднього) амортизатора, підшипник опорної подушки, відбійник амортизатора, пильник амортизатора, пильник-відбійник (пильник) переднього (заднього) амортизатора, пружина передньої (задньої) підвіски, стійка амортизатора, амортизатор передній, стійка амортизаційна передня (задня), амортизатор, сайлентблок амортизатора, поворотний кулак (правий, лівий), поворотний кулак (передній, задній), цапфа (передня, задня), маточина (ступиця), маточина (ступиця) в зборі, підшипник в маточині (ступиці), маточина (ступиця) (передня, задня), маточина (ступиця) (права, ліва), підшипник маточини (ступиця) (передній, задній), супорт, нижній ричаг передньої підвіски (правий, лівий), повздовжній ричаг підвіски (передній, задній), верхній ричаг передньої (задньої) підвіски (правий, лівий), поперечний ричаг передньої (задньої) підвіски (правий, лівий), шарова опора (нижня, верхня), сайлентблоки переднього (заднього) ричага, балка передньої підвіски, передня балка, підмоторна балка, передній підрамник, повздовжня балка, сайлентблоки передньої балки, траверс, стабілізатор передній (задній), втулки переднього (заднього) стабілізатора , стійки (тяжки) переднього (заднього) стабілізатора, ресора передньої підвіски, ресора задньої підвіски, корінний лист ресори, сайлентблок (втулка) ресори, стійка гідроамортизатора, гідроамортизатор передній (задній) (правий, лівий), балон (ресивер), насос гідропідвіски, компресор гідропідвіски, блок управління пневмопідвіскою, пневмоамортизатор передній (задній), подушка пневмоамортизатора, балон передній (задній) пневмопідвіски, насос пневмопідвіски, компресор пневмопідвіски, гідростабілізатор поперечної стійкості, задня балка (дискові, барабанні гальма), сайлентблок задньої балки, реактивна тяга, реактивна тяга задньої підвіски, розвальний болт (гайка-шайба), розвальна гайка, підрамник задньої підвіски.
Рульова рейка (гідро), електрорейка, рульова тяга, наконечник рульової тяги (правий, лівий), пильник, рульова колонка, рульовий кардан (карданчик), електропідсилювач руля, моторчик електропідсилювача, блок управління електропідсилювачем, насос гідропідсилювача, насос ГУРа, шланг (трубка) гідропідсилювача, гідропідсилювач, шланг (трубка) високого тиску ГУРа, шланг (трубка) низького тиску ГУРа, ГУР, насос гідроелектропідсилювача, насос електрогідропідсилювача, бочок, шків насоса ГУРа, бочок рідини гідропідсилювача, кришка бочка ГУРа, рульовий механізм, сервопривід електропідсилювача, рульове колесо (руль, кермо) (з підігрівом, віброруль, , руль із вібро, мультируль), блок управління повороту задніх коліс, механізм повороту задніх коліс, сайлентблок рульової рейки.
Гальмівний диск передній (задній), гальмівний барабан, гальмівний супорт, передній (задній) супорт (правий, лівий), передні (задні) гальмівні колодки (під дискові, барабанні гальма), передні (задні) дискові гальмівні колодки, передні (задні) барабанні гальмівні колодки, головний гальмівний циліндр, робочий гальмівний циліндр, вакуум гальм, блок АБС (ISP), електронний блок АБС, вакуумний підсилювач гальм, бочок гальмівної рідини, моторчик електроручника, привід електроручника, передній (задній) трос ручника, блок управління електроручником, трос електроручника, кнопка електроручника, передній (задній) гальмівний шланг.
Радіатор охолодження двигуна (радіатор основний), патрубок (патрубки) системи охолодження, вентилятор системи охолодження, радіатор кондиціонеру, осушувач кондиціонеру, конденсатор кондиціонеру, випарник кондиціонеру, вентилятор кондиціонеру, блок управління вентилятора, трубка-шланг кондиціонеру, датчик вмикання кондиціонеру, клапан кондиціонеру, водяна помпа, насос системи охолодження, корпус термостату, термостат, патрубок радіатора (верхній, нижній), бочок охолоджувальної рідини (бочок тосолу), радіатор обігрівача, радіатор пічки, моторчик пічки, корпус пічки, резистор пічки, моторчик заслінок пічки (клімат-контролю), панель управління клімат-контролю (блок управління), блок управління пічкою, фільтр салону, корпус фільтра салону
Паливний бак (бензин, дизель), датчик рівня пального, поплавок (колба) в бак, насос в бак, заливна горловина, паливний фільтр грубої очистки, паливна рейка, трубка паливної рейки, датчик паливної рейки (передньої, задньої), система Common Rail, паливна рампа, трубка форсунки, охолоджувач пального, бочок adblue, насос adblue, колба adblue, форсунка паливної системи, дизельна форсунка, насос форсунка, форсунка живлення бензинового двигуна, електрофорсунка, паливний насос високого тиску (ПНВС), блок управління ПНВТ, паливний фільтр, корпус паливного фільтру, дизельна апаратура
Накладка (карта) кришки багажника, окантовка скла кришки багажника, ручка кришки багажника, накладка замка багажника, накладка задньої панелі, накладка порогу, обшивка (карта) багажника (права, ліва, велюр, пластик), шторка (ролета) багажника, сітка багажного відділення, лижи (кронштейни) кріплення додаткового вантажу, накладка на підлогу багажника, наповнювач ніші запасного колесу, набор інструментів (ключ, домкрат, моторчик підкачки коліс), накладка арки коліс багажника (права, ліва), накладка стійки (права, ліва, верхня, нижня), облицювання багажника (багажного відділення), елементи багажника, накладка обшивки багажника (3-містна, 5-містна, 7-містна, 3д, 5д, 3D, 5D), накладка центральної стійки, накладка бокової центральної стійки (права, ліва, верхня, нижня), решітка обдуву вентиляції центральної стійки, рамка обдуву вентиляції, накладка порогу передніх дверей внутрішня (ліва, права), накладка порогу задніх дверей внутрішня (ліва, права), накладка задньої колісної арки (правої, лівої), покриття підлоги (ковролін) настил на підлогу, нижні накладки обдуву вентиляції, нижні накладки обдуву підлоги, карта (обшивка) задньої двері (лівої, правої), карта (обшивка) передньої двері (лівої, правої), задня консоль, тунель обдуву, консоль підлокітника, підлокітник, кришка (засувка) підлокітника, механізм кріплення роботи підлокітника, накладка (обшивка) стелі, обшивка стелі (під люк, панорама, панорамна кришка), обшивка стелі панорами, обшивка стелі під люк, ручка стелі, сонцезахисний козирок (лівий, правий), полотно люка, полотно зсувного даху (стелі), полотно панорами, ролета зсувного даху (стелі), накладка передніх стійок (права, ліва), накладки (стійки) аірбег, комплект сидінь, задні сидіння (3D, 5D, хетчбек, універсал, седан), задній диван (шкіра, велюр, тканина), задня спинка сидіння, підлокітник задніх сидінь, бокові батони сидінь, підголівник задній (передній) сидіння, столик заднього сидіння, столик салону, рельси задніх (кронштейни) сидінь, водійське сидіння, сидіння водія ліве, електросидіння, моторчик сидіння, сидіння пасажира праве, ручки (накладки) дверних карт, накладка ременя безпеки, елементи торпедо, рамка торпеди, рамка консолі, центральна панель торпеди, центральна консоль ручника, нижні бічні накладки торпеди (торпедо)
Залишіть ваш коментар чи запитання