Чому купити запчастини на Mercedes-Benz CLS-CLASS C219 вигідно у нас? [2005-2011]
Авторазборка Autobot пропонує повний асортимент автозапчастин для автомобіля Mercedes-Benz CLS-Class (C219) 2005-2008 року випуску, а також для рестайлінгових версій від 2008 по 2011 рік випуску
В наявності велика кількість запчастин
При необхідності – привезем будь-яку запчастину під замовлення з Європи
Строки поставки варіюються від 2 до 5 робочих діб
Відправлення здійснюється по всій території України
Основна оплата – при отриманні
Наші спеціалісти гарантуються очікувану якість та працездатність кожної запчастини
Огляд та характеристики Mercedes-Benz CLS-CLASS C219
Mercedes-Benz CLS-Class C219 – перше покоління середньорозмірного чотири дверного купе класу «люкс», що випускався компанією «Mercedes-Benz» в період з 2004 по 2011 рік. Автомобіль доступний в одному варіанті кузовного виконання – 4-дверний купе (5-міст.), побудований на базі передньомоторної задньопривідної компоновки. Даний купе було представлено в декількох наступних моделях - 3.0, 3.5, 5.0, 5.4, 5.5, 6.2, 3.0d, а також в деяких їх варіаціях. В залежності від моделі та комплектації оснащувався автомобіль наступними варіантами доступних двигунів:
3.0 280 (219.354) M272.943 (231), 3.0 300 (219.354) M272.943 (231), 3.5 350 (219.356) M272.964 (272), 3.0 350 CGI (219.357) M272.985 (292), 5.0 500 (219.375) M113.967 (306), 5.4 CLS 55 AMG (219.376) M113.990 (476), 5.5 500 (219.372) M273.960 (388), 6.2 CLS63 AMG (219.377) M156.983 (514) – бензинові двигуни; 3.0 320 CDI (219.322) OM642.910 (224), 3.0 350 CDI (219.322) OM642.920 (224) – дизельні двигуни.
Бензинові силові агрегати являють собою V-подібні 6 та 8-циліндрові інжекторні мотори з системою розподіленого та безпосереднього впорскування палива з турбонадувом та верхнім розташуванням клапанів та двох розподільчих валів; дизельні силові агрегати являють собою V-подібні 6-циліндрові турбінні мотори з системою безпосереднього впорскування палива з турбонадувом та верхнім розташуванням клапанів та двох розподільчих валів. Потужність даних двигунів передається на задні привідні колеса за допомогою 5 та 7-ступінчастої автоматичної коробки передач 5G та 7G-Tronic відповідно.
Новий купе Mercedes-Benz CLS «преміум» класу
Новий 4-дверний середньорозмірний купе вперше було представлено у вигляді деякого концепт-кару Mercedes-Benz Vision CLS в автосалоні у Франкфурті в 2003 році. Рік по тому було представлено й серійну версію автомобіля Mercedes-Benz CLS-Class C219, який було покликано прийти на зміну застарілим та більше не актуальним моделям 2-дверного купе CLK-класу. В основі новенького автомобіля лежить дещо модифікована платформа від бізнес-седану Е-класу W210-W211, а також подовжена версія колісна база від седанів С-класу. Варто відмітити, що автомобіль вийшов достатньо оригінальним та при цьому унікальним, що відрізняється своїми незвичними формами та розмірами, а також при цьому став й єдиним фастбэком компанії «Mercedes-Benz» на протязі всього свого виробництва. Порівнюючи автомобіль з попередніми версіями, варто виділити значно покращені габаритні розміри – в першу чергу довжина колісної бази, загальна довжина кузову та його ширина; невелику перевагу отримав попередник в показнику загальної висоти кузову, однак по розрахункам розробників більш низький кузову повинен стати явним плюсом автомобіля. Варто виділити також й невелике збільшення маси новинки більш ніж на 250 кг в порівняні з попередником.
Mercedes-Benz CLS-Class C219 vs Mercedes-Benz CLK-Class C209
Новенький фастбек – «винищувач ягуарів»
Розроблюючи новенький спортивний фастбек перед розробниками німецького автоконцерну стояла складна й достатньо важлива задача – спроектувати автомобіль, який міг би не тільки складати достойну конкурентну боротьбу своїм опонентам, але й проявляти себе на порядок краще за будь-яку конкурентну модель. По великому рахунку, топ-менеджер компанії Йоахім Шмідт, що позиціонував автомобіль як відповідь британським розкішним автомобіля марки Jaguar, покликаний стати так званим «винищувачем ягуарів». Перед головним дизайнером компанії Петером Пфайфером стояла складна задача спроектувати автомобіль, стилістика якого повинна була бути абсолютно відмінною від усіх існуючих на той момент автомобілей компанії; автомобіль повинен був володіти достатньо плавними формами, які б при цьому виглядали досить атлетичними, елегантними та динамічними. Окрім видатних дизайнерських рішень, автомобіль отримав також й не менше вражаючі форми й типорозміри, разом яким моделі протистоять аналоги конкуруючих компанії таких як Audi A7, BMW 6 F06, Jaguar XF, Porsche Panamera, Maserati Quattroporte, Aston Martin Rapide та інші авто.
• Розглядаючи новинку та порівнюючи з найближчими конкурентами в першу чергу варто відмітити, що навіть 4-дверний купе баварського виробника готовий достойно протистояти британським «ягуарам», в тому числі й їх топовому седану класу «люкс» Jaguar XF, що й добивались розробники компанії «Мерседес». Габаритні розміри нового купе CLS-класу вражають і при цьому вирізняються своєю компактністю та місткістю; порівнюючи авто з моделлю Jaguar XF відмічають практично однакові габаритні розміри, однак «мерседесівські» модель виглядає більш компактніше; аналогічним чином автомобіль конкурує з моделлю Audi A7 Sportback, якій поступається в розмірах кузова в незначній мірі; найбільш крупним купе середніх розмірів виявився представник 6-ї серії BMW Gran Coupe F06, який вирізняється найбільшою довжиною колісної бази, загальної довжини кузову, й дещо поступається по ширині й висоті кузову; також BMW F07 воліє найбільш масивним кузовом, що отримав загальну масу автомобіля приблизно на 100 більшу, аніж в аналогів.
Mercedes-Benz CLS-Class C219 vs Audi A7 vs BMW F06 vs Jaguar XF
• Порівнюючи новенький 4-дверний купе з більш дорогими та розкішними автомобілями, такими як Porsche Panamera, Maserati Quattroporte та Aston Martin Rapide – варто виділити новенький «мерседес» як найбільш компактний, оригінальний і при цьому як достойний конкурентний автомобіль; габаритні розміри у даних автомобілей практично однакові, однак завдяки унікальним формам та конструкції даху «мерседесу» він виглядає найбільш збалансовано та стрімко.
Mercedes-Benz CLS-Class C219 vs Porsche Panamera, Maserati Quattroporte, Aston Martin Rapide
Деякі конструкційні особливості
Крім достатньо переконливих форма та пропорцій кузову автомобіля, варто відмітити й його достатньо міцну конструкцію, яка вирізняється достатньо стійкими конструкційними матеріалами та елементами кріплення. Розробники в деякій мірі пожертвували аеродинамічними здібностями автомобіля на користь стійкості кузову на згин та кручення, внаслідок чого коефіцієнт аеродинамічного опору в залежності від встановленого силового агрегату може варіюватись в межах від 0,30 до 0,31 Cx. Істотним бонусом до ходових здібностей автомобіля покликана стати й нова пневматична підвіска з функцією Airmatic DC, яка вирізняється трьома режимами її конфігурації – Comfort, Sport та Sport+. Перший, або початковий режим ідеально підходить та в першу чергу призначений для звичайної їзди та помірних дорожніх умов; спортивні режими призначені для більш досвідчених водії та додають автомобілю маневреності, в тому числі й на складних дорожніх умовах. Приємним бонусом використання пневматичної підвіски являється можливість самостійного регулювання рівня кліренсу автомобіля в залежності від типу дороги. Також присутня можливість встановлення й базового варіанту незалежної багаторичажної підвіски зі стабілізаторами поперечної стійкості, гвинтовими пружинами та газонаповненими амортизаторами. Гальмівна система автомобіля включає в себе окрім додаткових дискових гальмівних підсилювачів й додаткову систему Sensotronic; в 2006 році було добавлено також можливість встановлення й адаптивних гальмівних елементів. Рульовий механізм автомобіля являє собою рульову рейку-шестерню, робота якої покращується встановленням електропідсилювача рульового управління та ряду додаткових електронних систем, в тому числі й систему адаптивного регулювання електропідсилювача, автоматичний круїз-контроль та система електронної стабілізації руху.
Особливості зовнішнього вигляду
Автомобіль дійсно відповідав задумам головного дизайнеру й топ-менеджерів компанії і вже з перших місяців від старту продажів очолив рейтинг найбільш продаваних автомобілів класу «люкс» в Німеччині. Новенький середньорозмірний 4-дверний купе класу «люкс», відповідно до слів розробників, поєднує в собі так звану «сильну та емоційну харизму», з притаманною даному класу автомобілів комфортабельністю та практичністю. Розцінюючи дані слова з точки зору зовнішності автомобіля, варто відмітити деяку емоційну окрасу автомобіля, яку задає достатньо гладкий дах з досить різким рівнем спуску корпусу; також дана конструкція даху задає й деяку незвичну форму як зовнішності, так і внутрішнього простору в якому компоновка посадочних місць зведена до деякому формули «2+2»; також конструкція автомобіля, а також зовнішні особливості кузову задають деяке обмеження для встановлення під капот автомобіля тільки високопродуктивних V-подібних двигунів повздовжнього розташування.
Дизайн екстер’єру в передній частині кузову
В передній частині кузову достатньо помітними елементами кузову, що вирізняються від попередніх версій стали решітка радіатора та фари головного світла. Нова решітка радіатора займає центральне місце в передній частині кузову та вирізняється дещо видозміненою формою з витягнутою в сторони бічними гранями; в середині решітки присутні й три горизонтальні ребра жорсткості, що розділяються навпіл овальною фірмовою емблемою «Мерседес». По бокам від решітки радіатора знаходиться L-подібні однофазні фари головного світла з дещо вигнутою формою; корпус фар простирається від лінії встановлення решітки радіатора до лінії встановлення верхньої грані передніх крил деяким округлим переходом. З-під низу форма фар головного світла описується бампером, зверху – капотом. Передній бампер отримав достатньо акуратну форму з невеликою випуклістю назовні з об’ємним рельєфним отвором під вивід повітрязабірника, а також бічні отвори під встановлення протитуманних фар з додатковим пластиковим корпусом під низ. Над решіткою радіатора знаходиться продовгуватий капот з двома асиметрично розташованими стилістичними лініями заглибленнями, які задають дещо випуклу форму основної частини корпусу капоту. Дані лінії випуклості простираються від основи капоту до нижньої грані решітки радіатора.
Дизайн екстер’єру в задній частині кузову
Достатньо помітно особливістю автомобіля являться закруглена лінія спуску даху до задньої частини кузову; дана лінія практично соосна з лінією корпусу верхньої частини кришки багажника. В містах переходу верхньої частини кришки багажника до нижньої присутня деяка дугоподібна випуклість, що простирається від крайньої лівої кромки заднього лівого ліхтаря до крайньої правої кромки правого ліхтаря. Нижню частину кришки багажника являє деякий округлий корпусний елемент, в центральній частині якого присутнє деяке заглиблення під встановлення номерного знаку, що підкреслюється хромованою накладкою над даним заглибленням. Бічні грані нижньої частини кришки багажника задають та описують положення та форму внутрішніх граней корпусу ліхтарів. Вони отримали деяку трикутну форму з загостреними кромками. Дещо випуклий назовні бампер також плавно описує нижню грань ліхтарів та стикується з корпусом задніх крил. В нижній частині корпусу заднього бамперу присутній деякий отвір під вивід патрубків вихлопних труб.
Рестайлінг Mercedes-Benz CLS-Class C219 в 2008 році
В 2008 році було представлено дещо допрацьовану версію 4-дверного розкішного купе після проведеного рестайлінгу. В ході оновлення до автомобіля були застосовані невеликі правки напрямлені на допрацювання зовнішнього вигляду. В передній частині кузову помітною зміною стала поява допрацьованої решітки радіатора з двома об’ємними ребрами жорсткості в ній. Під ребрами жорсткості також присутня й додаткова сітчаста решітка, аналогічна що встановлюється в отворах повітрязабірника та нових отворах повітроводів. Отвори під них в корпусі бамперу були дещо допрацьовані, вони отримали рельєфно випуклі перегородки та додаткові елементи стилістики. Також були допрацьовані й додаткові протитуманні фари. Також спостерігається поява нових зовнішніх дзеркал заднього виду зі світлодіодним повторювачами поворотів.
В задній частині кузову також не обійшлося без змін. Було проведено модернізацію конструкцію задніх ліхтарів, які отримали нові світлові елементи, в тому числі й елементи світодіодної підсвітки та блок індикації заднього ходу автомобіля. Також відмічається поява дещо допрацьованого заднього бамперу з дещо розширеними бічними частинами корпусу та новими хромованим патрубками вихлопних труб.
В нас ви можете купити наступні
запчастини для Mercedes-Benz CLS-CLASS C219:
• Оптика
Фара права та ліва (галоген, ксенон, три-ксенон, лінзована), датчик кута (повороту, нахилу) фар, датчик ксенон (xenon), блок управління ксенон (xenon), блок розпалу, модуль блоку розпалу, електрокоректор фар, датчик просвіту, датчик дощу, адаптивний ксенон, адаптивний бі-ксенон, адаптивна поворотна ксенонова (xenon) фара, лазерна (LED) фара, ДХО (денні ходові вогні), протитуманна (галогенна) фара, протитуманка, туманка, галогенка, поворотник (правий, лівий), повторювач повороту (крила, дзеркал), відбивач кузовний в бампер, задніх ліхтар (правий, лівий), відбивач, катафоти, повторювач дзеркал, ліхтар підсвітки номерного знаку, стоп-сигнал, задніх ліхтар внутрішній (зовнішній), додатковий стоп-сигнал, ліхтар в крило, ліхтар в кришку багажника, LED-ліхтар, діодний (світлодіодний) ліхтар, задня протитуманка, задній протитуманних ліхтар, ліхтар заднього ходу, ліхтар підвіски дверей, ліхтар салону, потолочна лампа, підсвітка салону;
• Електрика
стартер, генератор, шків генератора, блок управління двигуном (БУД), іммобілайзер, ключ, комплект запуска двигуна, блок комфорту, SAM-блок, блок BSI, блок управління дверей, блок управління склопідіймачами, блок управління фарами, перемикач фар (поворотів), гітара, шлейф аірбег (AirBag), підрульовий шлейф, блок kessy, моторчик склоочисника, трапеція двірників, двигун склоочисника (задній, передній, правий, лівий), моторчик склоомивача, замок дверей (передній, задній, правий, лівий), блок управління замком, моторчик склопідіймача, блок управління склопідіймачами, блок управління електропідсилювачем, рульова колонка, електропідсилювач рульового управління, моторчик серворуля (сервокерма), моторчик рульового управління, блок управління електроручником, FRM-блок, ФРМ блок, консоль управління аудіосистемою (консоль Audio), консоль наві, дісплей наві, дисплей магнітоли, перемикачі магнітоли, джойстік управління, блок-модуль FRM (CAS, PDC, FEM), блок управління підлокітника, блок управління задніх (передніх) сидінь, блок управління підігріву та масажу сидінь, пам’ять сидінь, блок управління пам’яттю сидінь, блок управління круїз-контролем, магнітола, блок управління пневмосистемою (пневмоподушками), блок управління пневмопідвіски, датчик пневмопідвіски, перемикач пневмопідвіски, моторчик (насос) пневмопідвіски, проекція щитка приборів, проекційний дисплей, блок управління photochrome (фотохром), модуль сидінь, моторчик люка, перемикач люка, блок управління складним дахом кабріолету, механізм даху кабріолету (Cabrio), моторчик підйому (спускання) даху кабріолету (Cabrio), ЕБУ (GEB), моторчик панорамного даху, вентилятор сидінь, електрошторка, електрошторка дверей, електрична шторка дверей (салону, заднього скла), моторчик електричної шторки (електрошторки), механізм-моторчик електрошторки (електричної шторки), джойстик iDrive, блок MMi, блок управління Command, джойстик Command, сенсор Command, механізм підйому дисплею, система NBT, кнопка аварійки, кнопка старт/стоп, кнопка Stop Start (Stop/Start), датчик повітря, кнопка відкривання (закривання) багажника, моторчик відкривання багажника, електроамортизатор (електричний амортизатор) кришки багажника, гідроамортизатор (гідравлічний амортизатор) кришки багажника, датчик відкривання кришки багажника, датчик відкривання капоту, блок управління холодильником, автохолодильник, блок управління assistant помічника, keyless система, блок управління системою keyless go (keyless-go), ручка кейлесс (keyless), датчик відкривання (закривання) кейлес (keyless), джойстик вибору передач, селектор перемикання передач, селектор акпп, блок управління електролюком, камери бічного (кутового) огляду, джойстик акпп, LED-панель, LED-щиток приладів, помічник автопілоту, датчики автопілоту, блок управління автопілотом, педаль газу, педаль акселератору, датчик акселератору, електропедалі, показник (покажчик) парктроніка, дисплей парктроніка, діоди парктроніка, блютуз, аукс, блок управління GPS, блок управління наві, датчик наві, навігаційна система, мотор навігації, CD-changer (cd чейнджер) навігації, супутникова навігація, бортовий комп’ютер (компьютер), датчики-блоки бортового комп’ютера, LED-підсвітка салону, блок управління LED-підсвіткою, витратомір повітря, датчик надуву (тиску) турбіни, LCD-дисплей, телевізор в сидіння, електрополичка багажника, електро полка в багажник, блок управління електрополичкою (електрополкою), Webasto, Eberspächer, Ebersprecher, Eberspacher, додатковий отоплювач, додатковий обігрівач (мокрий, вологий, сухий), блок управління Webasto, перемикач Webasto, моторчик Webasto, моторчик додаткового обігрівача, електрорадіатор обігрівача салону, блок управління (датчики) автопарковки, сенсор відбитку пальців, електропідголівники, активні підголівники, електропідголівник, моторчик електропідголівника, блок управління електропідголівниками, перемикач електропідголівника, кнопка складання електропідголівників, датчик докачки коліс, датчик тиску коліс (в шинах)
• Система безпеки
Подушка безпеки (керма, пасажира), аірбег (керма, пасажира), торпедо, торпеда, накладка на торпедо, колінна подушка безпеки (водія, пасажира), шторка безпеки (ліва, права), аірбег сидіння, аірбег двері (правої, лівої, передньої, задньої), ремінь безпеки (правий, лівий), ремінь безпеки (водія, пасажира), піропатрон ременя безпеки, замок ременя, переднатягувач ременя, переднатягувач ременя безпеки (правий, лівий), замок ременя, подушка (аірбег) капоту, піропатрон плюсової клеми, аірбег пішоходу, піропатрон замка капоту, блок управління аірбег (подушки безпеки), датчик удару (правий, лівий, передній, задній), сенсор аірбег, аірбег подушки сидіння (коліна), аірбег сидіння (передній, задній), шторка (права, ліва), аірбег в руль, аірбег пасажира, модуль аірбег, передня панель;
• Акустика
Комплект акустики, акустична система авто, динамік, колонка, дверні колонки, дверні динаміки, динамік акустики, піщалка, генератор звуку, низькочастотний динамік, динамік дверей (передній, задній, правий, лівий), сабвуфер (subwoofer, саббуфер), підсилювач звуку, блок управління акустичною системою, блок управління акустики
Доступні для даної моделі двигуни:
280, (219.354), M 272.943, 170 кВт (231 к.с.)
300, (219.354), M 272.943, 170 кВт (231 к.с.)
320CDI, (219.322), OM 642.910, 165 кВт (224 к.с.)
350, (219.356), M 272.964, 200 кВт (272 к.с.)
350 CDI, (219.322), OM 642.920, 165 кВт (224 к.с.)
350 CGI, (219.357), M 272.985, 215 кВт (292 к.с.)
500, (219.372), M 273.960, 285 кВт (388 к.с.)
500, (219.375), M 113.967, 225 кВт (306 к.с.)
CLS 55 AMG, (219.376), M 113.990, 350 кВт (476 к.с.)
CLS 63 AMG, (219.377), M 156.983, 378 кВт (514 к.с.)
Двигун голий (без навісного обладнання), двигун в зборі, головка блоку циліндрів(гола, комплектна, V-образна, права, ліва, ГБЦ), головка на V-образний двигун(права, ліва), прокладка ГБЦ, клапанна решітка, прокладка клапанної решітки, кулачковий вал (распредвал)(впускний, випускний), постіль (ложе) кулачкового (распредвалу) валу, клавіатура розподільчого (кулачкового) валу, ось коромисла, впускний та випускний клапан, сальники клапанів, шестерня розподільчого (кулачкового) валу, шків розподільчого (кулачкового) валу; блок двигуна(голий, комплектний) пеньок(нижня частина двигуна), шатунний підшипник, поршень, поршневі кільця, шатун, вкладиші шатунні(корінні, стандартні, ремонтні, ESTD), колінвал (колінчатий вал)(СТД, нешліфований), шків колінвалу (колінчатого валу), маховий (демпферний, 2-масовий), КШМ (кривошипно-шатунний механізм), поршнева група, прокладка піддону двигуна, прокладка масляного насосу, прокладка випускного (впускного) колектору, комплект прокладок блока головок, привід масляного насосу, піддон(з датчиком, без датчика), заспокоювач масла, масляний насос, маслозбірник, маслозаливна горловина, шків розподільчого (кулачкового) валу, сальник колінвалу (колінчатого валу)(передній, задній), ланцюг ГРМ, ремінь ГРМ, комплект ланцюгів ГРМ, зірочка ланцюга ГРМ, натягувач ланцюга ГРМ, паразитний ролик, захист ременя ГРМ, передня кришка ГРМ, балансувальний вал, корпус масляного фільтру, масляний фільтр, кришка корпусу масляного фільтру, підвіска двигуна, подушка двигуна, кронштейн кріплення двигуна, подушка ДВС(права, ліва, передня, задня), опора, гідроопора, опора кріплення двигуна, гідроподушка
Дифлектор повітряного потоку (правий, лівий), резонатор повітряного фільтру (резонатор-відстійник повітряного фільтру), корпус повітряного фільтру, патрубок повітряного фільтру, патрубок впускного тракту (патрубок впускної системи), радіатор-інтеркулер, інтеркулер, intercooler, радіатор охолодження повітря, патрубок інтеркулера (металічний, пластиковий, метал, пластик), гофра (трубки, патрубки) інтеркулера, патрубки турбіни, турбіна, турбокомпресора, насос подачі повітря, турбонадув, компресор повітря, впускний колектор, дросельна заслінка, датчик дросельної заслінки, датчик холостого ходу, моторчик дросельної заслінки, блок управління дросельною заслінкою, моторчик заслінок впускного колектору, датчик впускного колектору, прокладка впускного колектору, патрубок дросельної заслінки, комп’ютер (плата) дросельної заслінки, прокладка випускного колектору, випускний колектор, колектор системи випуску, резонатор випускної системи, лямбда-зонд (кисневий датчик передній, задній), лямбда-зонд колектору та каталізатора, каталізатор, повітряний фільтр, глушитель, задня банка глушителя, деталі ЕРГ (EGR), клапан ЕГР (EGR), клапан відпрацьованих газів, радіатор охолодження відпрацьованих газів (радіатор ЕГР, EGR), моторчик ЕГР, патрубок EGR, датчик турбіни, грушка турбіни, вакуумний клапан турбіни
Коробка передач (механіка, автомат, варіатор, робот, напівавтомат, тіптронік, tiptronic), коробка передач в зборі, корпус коробки передач, картер коробки передач, сальник первинного валу, механізм перемикання передач, трос перемикання передач (механіка), трос перемикання АКПП, куліса, куліса АКПП, диск зчеплення (кошик, корзина), вижимний підшипник, комплект зчеплення, корзина (кошик), зчеплення роботизованої коробки передач (подвійне) фланець напівосі, напівось передня (права, ліва), напівось на механіку (автомат), привідний вал (механіка, автомат), шрус (зовнішній, внутрішній), тришип, пильник шруса (зовнішній, внутрішній), проміжний вал, підвісний підшипник, кільце АБС, напівось переднього моста, фільтр АКПП, піддон АКПП, гідровузол АКПП (гідроклапана), гідроблок, механізм перемикання робота, актуатор зчеплення. Передній міст, редуктор (раздатка) переднього моста, карданний вал (передній), кардан передній, хрестовина карданного валу, опора кріплення МКПП, подушка, раздатка коробки передач, редуктор МКПП, задній карданний вал. Задній міст, редуктор (раздатка) заднього моста, напівось заднього моста (права, ліва), корпус заднього моста, чулок заднього моста, привідний вал задній (механіка, автомат), муфта карданного валу.
Передня підвіска в зборі, задня підвіска в зборі, амортизатор передній в зборі (правий, лівий; макферсон, макперсон, McPherson), Макперсон (правий, лівий), верхня опорна подушка переднього (заднього) амортизатора, опорний підшипник, підшипник опорної подушки переднього (заднього) амортизатора, підшипник опорної подушки, відбійник амортизатора, пильник амортизатора, пильник-відбійник (пильник) переднього (заднього) амортизатора, пружина передньої (задньої) підвіски, стійка амортизатора, амортизатор передній, стійка амортизаційна передня (задня), амортизатор, сайлентблок амортизатора, поворотний кулак (правий, лівий), поворотний кулак (передній, задній), цапфа (передня, задня), маточина (ступиця), маточина (ступиця) в зборі, підшипник в маточині (ступиці), маточина (ступиця) (передня, задня), маточина (ступиця) (права, ліва), підшипник маточини (ступиця) (передній, задній), супорт, нижній ричаг передньої підвіски (правий, лівий), повздовжній ричаг підвіски (передній, задній), верхній ричаг передньої (задньої) підвіски (правий, лівий), поперечний ричаг передньої (задньої) підвіски (правий, лівий), шарова опора (нижня, верхня), сайлентблоки переднього (заднього) ричага, балка передньої підвіски, передня балка, підмоторна балка, передній підрамник, повздовжня балка, сайлентблоки передньої балки, траверс, стабілізатор передній (задній), втулки переднього (заднього) стабілізатора , стійки (тяжки) переднього (заднього) стабілізатора, ресора передньої підвіски, ресора задньої підвіски, корінний лист ресори, сайлентблок (втулка) ресори, стійка гідроамортизатора, гідроамортизатор передній (задній) (правий, лівий), балон (ресивер), насос гідропідвіски, компресор гідропідвіски, блок управління пневмопідвіскою, пневмоамортизатор передній (задній), подушка пневмоамортизатора, балон передній (задній) пневмопідвіски, насос пневмопідвіски, компресор пневмопідвіски, гідростабілізатор поперечної стійкості, задня балка (дискові, барабанні гальма), сайлентблок задньої балки, реактивна тяга, реактивна тяга задньої підвіски, розвальний болт (гайка-шайба), розвальна гайка, підрамник задньої підвіски.
Рульова рейка (гідро), електрорейка, рульова тяга, наконечник рульової тяги (правий, лівий), пильник, рульова колонка, рульовий кардан (карданчик), електропідсилювач руля, моторчик електропідсилювача, блок управління електропідсилювачем, насос гідропідсилювача, насос ГУРа, шланг (трубка) гідропідсилювача, гідропідсилювач, шланг (трубка) високого тиску ГУРа, шланг (трубка) низького тиску ГУРа, ГУР, насос гідроелектропідсилювача, насос електрогідропідсилювача, бочок, шків насоса ГУРа, бочок рідини гідропідсилювача, кришка бочка ГУРа, рульовий механізм, сервопривід електропідсилювача, рульове колесо (руль, кермо) (з підігрівом, віброруль, , руль із вібро, мультируль), блок управління повороту задніх коліс, механізм повороту задніх коліс, сайлентблок рульової рейки.
Гальмівний диск передній (задній), гальмівний барабан, гальмівний супорт, передній (задній) супорт (правий, лівий), передні (задні) гальмівні колодки (під дискові, барабанні гальма), передні (задні) дискові гальмівні колодки, передні (задні) барабанні гальмівні колодки, головний гальмівний циліндр, робочий гальмівний циліндр, вакуум гальм, блок АБС (ISP), електронний блок АБС, вакуумний підсилювач гальм, бочок гальмівної рідини, моторчик електроручника, привід електроручника, передній (задній) трос ручника, блок управління електроручником, трос електроручника, кнопка електроручника, передній (задній) гальмівний шланг.
Радіатор охолодження двигуна (радіатор основний), патрубок (патрубки) системи охолодження, вентилятор системи охолодження, радіатор кондиціонеру, осушувач кондиціонеру, конденсатор кондиціонеру, випарник кондиціонеру, вентилятор кондиціонеру, блок управління вентилятора, трубка-шланг кондиціонеру, датчик вмикання кондиціонеру, клапан кондиціонеру, водяна помпа, насос системи охолодження, корпус термостату, термостат, патрубок радіатора (верхній, нижній), бочок охолоджувальної рідини (бочок тосолу), радіатор обігрівача, радіатор пічки, моторчик пічки, корпус пічки, резистор пічки, моторчик заслінок пічки (клімат-контролю), панель управління клімат-контролю (блок управління), блок управління пічкою, фільтр салону, корпус фільтра салону
Паливний бак (бензин, дизель), датчик рівня пального, поплавок (колба) в бак, насос в бак, заливна горловина, паливний фільтр грубої очистки, паливна рейка, трубка паливної рейки, датчик паливної рейки (передньої, задньої), система Common Rail, паливна рампа, трубка форсунки, охолоджувач пального, бочок adblue, насос adblue, колба adblue, форсунка паливної системи, дизельна форсунка, насос форсунка, форсунка живлення бензинового двигуна, електрофорсунка, паливний насос високого тиску (ПНВС), блок управління ПНВТ, паливний фільтр, корпус паливного фільтру, дизельна апаратура
Накладка (карта) кришки багажника, окантовка скла кришки багажника, ручка кришки багажника, накладка замка багажника, накладка задньої панелі, накладка порогу, обшивка (карта) багажника (права, ліва, велюр, пластик), шторка (ролета) багажника, сітка багажного відділення, лижи (кронштейни) кріплення додаткового вантажу, накладка на підлогу багажника, наповнювач ніші запасного колесу, набор інструментів (ключ, домкрат, моторчик підкачки коліс), накладка арки коліс багажника (права, ліва), накладка стійки (права, ліва, верхня, нижня), облицювання багажника (багажного відділення), елементи багажника, накладка обшивки багажника (3-містна, 5-містна, 7-містна, 3д, 5д, 3D, 5D), накладка центральної стійки, накладка бокової центральної стійки (права, ліва, верхня, нижня), решітка обдуву вентиляції центральної стійки, рамка обдуву вентиляції, накладка порогу передніх дверей внутрішня (ліва, права), накладка порогу задніх дверей внутрішня (ліва, права), накладка задньої колісної арки (правої, лівої), покриття підлоги (ковролін) настил на підлогу, нижні накладки обдуву вентиляції, нижні накладки обдуву підлоги, карта (обшивка) задньої двері (лівої, правої), карта (обшивка) передньої двері (лівої, правої), задня консоль, тунель обдуву, консоль підлокітника, підлокітник, кришка (засувка) підлокітника, механізм кріплення роботи підлокітника, накладка (обшивка) стелі, обшивка стелі (під люк, панорама, панорамна кришка), обшивка стелі панорами, обшивка стелі під люк, ручка стелі, сонцезахисний козирок (лівий, правий), полотно люка, полотно зсувного даху (стелі), полотно панорами, ролета зсувного даху (стелі), накладка передніх стійок (права, ліва), накладки (стійки) аірбег, комплект сидінь, задні сидіння (3D, 5D, хетчбек, універсал, седан), задній диван (шкіра, велюр, тканина), задня спинка сидіння, підлокітник задніх сидінь, бокові батони сидінь, підголівник задній (передній) сидіння, столик заднього сидіння, столик салону, рельси задніх (кронштейни) сидінь, водійське сидіння, сидіння водія ліве, електросидіння, моторчик сидіння, сидіння пасажира праве, ручки (накладки) дверних карт, накладка ременя безпеки, елементи торпедо, рамка торпеди, рамка консолі, центральна панель торпеди, центральна консоль ручника, нижні бічні накладки торпеди (торпедо)
Залишіть ваш коментар чи запитання