Чому купити запчастини на Mercedes-Benz CLS-CLASS C218 вигідно у нас? [2010-2017]
Авторазборка Autobot пропонує повний асортимент автозапчастин для автомобіля Mercedes-Benz CLS-Class (C218) 2010-2017 року випуску.
В наявності велика кількість запчастин
При необхідності – привезем будь-яку запчастину під замовлення з Європи
Строки поставки варіюються від 2 до 5 робочих діб
Відправлення здійснюється по всій території України
Основна оплата – при отриманні
Наші спеціалісти гарантуються очікувану якість та працездатність кожної запчастини
Огляд та характеристики Mercedes-Benz CLS-CLASS C218
Mercedes-Benz CLS-Class C218/X218 – друге покоління середньорозмірного автомобіля класу «люкс», що випускався компанією «Mercedes-Benz» в період з 2010 по 2017 рік. Автомобіль доступний в декількох варіантах кузовного виконання – 4дверний купе C218 (4-міст.) та 5-дверний універсал Shooting Break X218 (5-міст.), побудований на базі передньомоторної задньопривідної та передньомоторної повнопривідної компоновки. Даний автомобіль було представлено в декількох наступних моделях – 3.0, 3.5, 4.7, 5.5, 2.1d, 3.0d, а також в деяких їх варіаціях. В залежності від моделі та комплектації оснащувався автомобіль наступними варіантами доступних двигунів:
3.0 300 (218.355) CLS 300 (265), 3.5 350 (218.359) M276.952 (306), 3.5 400 (218.361) M276.850 (333), 3.5 400 (218.365) M276.820 (333), 3.0 400 4-matic M276.820 (333), 3.5 400 4-matic M276.850 (333), 4.7 500 (218.373) M278.922 (408), 4.7 500 4MATIC (218.391) M278.922 (408), 5.5 63 AMG (218.374) M157.981 (558), 5.5 63 AMG 4MATIC (218.392) M157.981 (557), 5.5 63 AMG S-MODELL M157.981 (557), 5.5 63 AMG S-MODELL 4MATIC M157.981 (585) – бензинові двигуни;
3.0 350 BLUETEC (218.326) CLS 350 (265), 3.0 350 BLUETEC 4MATIC (218.394) OM642.854 (265), 3.0 350 CDI (218.323) OM642.853 (265), 3.0 350 CDI 4MATIC (218.393) OM642.854б 2.1 220 BlueTEC (218.301) OM651.924 (163), 2.1 250 BlueTEC 4-matic OM651.924 (204), 2.1 250 CDI / BlueTEC (218.303, 218.304) OM651.924 (204) – дизельні двигуни.
Бензинові силові агрегати являють собою V-подібні 6 та 8-циліндрові інжекторні мотори з системою безпосереднього впорскування палива з подвійним турбонадувом та без нього, а також з верхнім розташуванням клапанів та одного або двох розподільчих валів; дизельні силові агрегати являють собою L-рядні 4-циліндрові та V-подібні 6-циліндрові турбінні мотори з системою безпосереднього впорскування палива з компресорним та подвійним турбонадувом з верхнім розташуванням клапанів та двох розподільчих валів. Потужність даних двигунів перелається на привідні колеса за допомогою 7 та 9-ступінчастої автоматичної коробки передач 7/9G-Tronic, 7-ступінчастої автоматичної коробки передач 7G-Tronic Plus, а також спортивної 7-ступінчастої коробки «автомат» AMG Speedshift MCT.
✓ Друге покоління преміумного «мерседесу» CLS-класу
Нове, друге по рахунку покоління середньорозмірного преміумного купе CLS-класу було представлено на міжнародній автовиставці «Mondial de l'Automobile» в Парижі в 2010 році у вигляді 4-дверного купе Mercedes-Benz CLS-Class C218, а через 2 роки також й в новому купеподібному кузові 5-дверного універсалу Mercedes-Benz CLS-Class Shooting Break X218. Дані автомобілі принципово вирізняються один від одного, однак їх об’єднує одна спільна платформа, запозичена від бізнес-седану та універсалу Е-класу Mercedes-Benz W212 та S212 відповідно. Також варто відмітити й фірмову стилістичну особливість автомобілів даного класу, оригінальне округле виконання даху та її лінії спуску притаманній як для купе, так і для універсалу. Також варто відмітити й характерний для даних автомобілей подовжений капот, безкаркасна основа бічних вікон, а також дещо нахилена задня частина кузову. Також варто відмітити й фірмовий стилістичний елемент, що простирається по усій довжині кузову і бере початок від крайньої частини задніх ліхтарів і в параболічному напрямку простирається до передніх фар головного світла, повторюючи риси та силует кузову.
• Порівнюючи новенький автомобіль з попередньою версію першого покоління Mercedes-Benz CLS-Class C219 варто відмітити достатньо схожі форми, той самий силует та практично однакові типорозміри. Новинка отримали невелике збільшення габаритних розмірів в усіх проекціях кузову, було збільшено довжину, ширину, висоту кузову, розміри його колії, загальна та споряджена маса, а також й об’єм багажнику. Невеликим нюансом новинки стало зменшення об’єму паливного баку на 21 літр місткості.
Mercedes-Benz CLS-Class C219 1th-Gen vs Mercedes-Benz CLS-Class C218 2d-Gen
• Порівнюючи даний 4-дверний купе зі своїми аналогами варто виділити його достатньо компактні габаритні розміри, достатньо низький рівень посадки кузову, а також середні масу кузову в порівняні з аналогами. Як і попередник, так і новинка другого покоління протистоять баварському та інгольштадському автоконцернам, а також їх відповідним моделям – BMW F06 Gran Coupe 6-Series, Audi A5 Sportback, Audi A7 Sportback, а також й британському люксовому седану Jaguar XF. Кожен зі згаданих купе вирізняється досить видатними характеристиками й показникам, однак варто відмітити модель BMW F06 як таку, що володіє найбільшою довжиною колісної бази та найбільшим показником загальної довжини кузову; модель Audi A7 Sportback як таку, що володіє найбільшою шириною та довжиною кузову; модель Mercedes-Benz CLS-Class Coupe C218 – найбільш компактною з них, що володіє більш скромними показниками довжини кузову, його ширини та висоти. Порівнюючи меншу модель з модельного ряду «Ауді» Audi A5 Sportback – вона виглядає ще більш скромно та компактно, поступаючись усім іншим моделям по усім параметрами типорозмірів. Що стосується люксового седану компанії Jaguar XF, він як і раніше займає конкуруючу позицію разом з 4-дверними купе, що вирізняється практично аналогічними розмірами з ними.
Mercedes-Benz CLS-Class C218 vs Audi A7 Sportback & BMW F06 & Jaguar XF
• Розглядаючи новенький 5-дверний універсал Mercedes-Benz CLS-Class Shooting Break X218 варто звернути увагу на його достатньо переконливі розміри та форми кузову; достатньо стрімко напрямлена лінія спуску даху закінчується досить рано, як і форма кузову, при цьому вивільняючи простір для достатньо довгого капоту, що вказує на видатку довжину кузову. Дійсно, показник загальної довжини кузову даного універсалу перевершує довжину інших аналогів, таких як Audi A6 Avant, BMW F11, дещо поступаючись британському універсалу Jaguar XF Sportbrake. Також штутгартський універсал перевершує аналогів й по показнику ширини кузову та розмірами задньої колії; також варто відмітити й достатньо скромну висоту кузову, яку перевершує модель баварського концерну BMW F11. На фоні усіх згаданих універсалів варто виділити британський спортивний універсал, що отримав найбільші габаритні розміри.
Mercedes-Benz CLS-Class Shooting Break X218 vs Audi A6 Avant & BMW F11 & Jaguar XF Sportbrake
✓ Деякі конструкційні особливості
З переходом на нове покоління автомобіль отримав цілий ряд змін, допрацювань, а також конструкційних правок, серед яких насамперед варто відмітити використання більш збалансованого і при цьому підсиленого кузову, що володіє більш стійкою та міцною конструкцією. Розробляючи нове покоління автомобілей CLS-класу, розробники значно збільшили процент використання надміцних марок сталі в конструкції кузову до 72%, що істотно покращило опір кузову на згин – на 28% і на кручення – на 6%. Варто відмітити й достатньо обтічні форми кузову, які принесли автомобілю відчутну прибавку до аеродинаміки автомобіля – коефіцієнт аеродинамічного опору тепер складає 0,26%. Також в нових «мерседесах» активно використовується алюміній, як основний матеріал для виготовлення деяких складових елементів кузову, таких як дверей, кришки багажника, капоту, передніх крил, а також більшості деталей двигуна та підвіски
Що стосується підвіски, варто відмітити її деяку варіативність; в залежності від вподобань автомобіль може оснащуватись або стандартним стальним шасі з відповідною багаторичажною підвіскою, або спортивною, або пневматичною Airmatic. Розглядаючи багаторичажну підвіску, варто відмітити використання амортизаційних стійок типу McPherson зі стабілізаторами поперечної стійкості для передньої осі та багаторичажної системи опорних елементі з додатковими стабілізаторами для задньої осі. Також варто відмітити використання адаптивних амортизаторів, здатних підлаштовуватись до стилю їзди та автоматично регулювати силу демпфірування.
Для гальмівної системи було прийнято до використання достатньо об’ємні перфоровані диски з діаметром до 360 мм з додатковими 2-сенційними охолоджувальними накладками, що спрямовують повітряний потік безпосередньо до гальмівних дисків. Також додатково встановлюються 6/8-циліндрові гальмівні супорти, виготовлені з алюмінію.
Система рульового управління була дещо допрацьована і тепер включає в себе електромеханічну складову з так званим прями рульовим управлінням, що забезпечується встановленням додаткового сервоприводу на опорах перед центральною віссю. Використання даної системи забезпечує прямий відгук рульової колонки.
Також варто відмітити появу автоматичної трансмісії з використанням гідротрансформатора, який сприяє кращій реакції на зміни швидкості, більш тихій та плавній роботі автомобіля, а також покращує зносостійкість елементів трансмісії. Дані переваги також досягаються завдяки встановленню допрацьованого гідравлічного контура, нових передових заслінок з муфтами зчеплення, які володіють деяким ефектом «зменшення ковзання». Також в значній мірі було покращено опір складових елементів коробки передач до тертя та зносу.
✓ Особливості зовнішнього вигляду
З переходом на нове покоління автомобіль не отримав кардинальних змін, а навпаки зберіг свій звичний зовнішній облік, звичний силует, а також свої унікальні відмінні особливості. Варто відмітити появу допрацьованих елементів кузову – переднього бамперу, решітки радіатора, капоту та нових фар головного світла для передньої частини кузову, а також допрацьованого заднього бамперу, ліхтарів, кришки багажника та інших елементів в задній частині кузову. Окремо варто відмітити, що в новенькому купе другого покоління присутні також й нові повністю світлодіодні фари з системою інтелектуального освітлення Intelligence LED Light System, разом з якою в конструкцію кожної окремої фари включено по 71 світлодіодному елементу, 48 з яких призначені для забезпечення світлового потоку так званого «білого світла» та підсвітки, а решта для забезпечення освітлення ходових та габаритних вогнів, підсвітки ближніх та дальніх відстаней, а також й для бічного світла. Також передбачена можливість управління режимами освітлення, завдяки яким водій може самостійно управляти світловим потоком.
✓ Дизайн екстер’єру в передній частині кузову
Розглядаючи особливості екстер’єру в передній частині кузову варто відмітити достатньо помітні зміни елементів кузову, які торкнулись практично усіх його складових елементів. Відразу варто виділити допрацьований капот, в форму якого більше не інтернується корпус решітки радіатора, вона тепер являється окремим від капоту складових елементом. В бічних частинах капоту від його основи простираються асиметрично розташовані лінії-заглиблення, які задають дещо випуклу назовні основну частину корпусу капоту. Також варто відмітити й дещо випуклу назовні окантовку решітки радіатора у вигляді випуклості корпусу бамперу, що описує положення форми решітки радіатор з формою деякої округленої перевернутої трапеції. В середині решітки радіатора простираються 2 горизонтальні ребра жорсткості з овальною фірмовою емблемою «мерседес». Під даними ребрами також присутня деяка сітчаста решітка, що також присутня й в отворах під вивід повітроводів й самого повітрязабірника. Дані отвори знаходяться в нижній частині корпусу бамперу й отримали деяке рельєфне обрамлення. Аналогічне обрамлення присутнє й під фарами головного світла, що отримали форму деякого неправильного ромбу. Також варто виділити деяку рельєфну випуклість й під нижньою гранню отворів повітроводів, що задають напрямок також й бічним стилістичним лініям над дверними порогами та задньому бампері, що розділяються достатньо випуклими назовні колісними арками.
✓ Дизайн екстер’єру в задній частині кузову купе C218
В задній частині кузову купе відмічається достатньо плавний перехід лінії даху до кришки багажника. Даний перехід також повторюється і в переході від верхньої частини кришки багажника до нижньої. На даному переході також як і в попередньої версії авто присутня деяка випуклість, що паралельна деякій хромованій накладці в нижній частини корпусу кришки багажника. Також дана лінія підкреслює заглиблення під встановлення номерного знаку. Бічні грані кришки багажника описують положення дещо продовгуваті прищурені задні ліхтарі з набором світлодіодних світлових елементів, в тому числі й для індикації заднього ходу автомобіля. З-під низу ліхтарі описуються корпусом заднього бамперу, що візуально розділяється на дві частини стилістичною лінією, що простирається вздовж усього кузову; нижня частина корпусу заднього бамперу також включає в себе й додаткову вставку зі світлодіодним стоп-сигналом.
✓ Дизайн екстер’єру в задній частині кузову універсалу X218
В задній частині кузову спортивного універсалу Shooting Break спостерігається достатньо схожа конструкція складових елементів та досить округла форма в цілому. Основний елемент задньої частини кузову універсалу займає об’ємна задня дверцята, що доповнюється оновленими дещо округлими світлодіодним задніми ліхтарями. Вони отримали дещо прищурену продовгувату форму з дещо загостреними крайніми кромками. Верхня грань задніх ліхтарів задає положення та зріз бічних граней нижньої частини задніх дверцят; в центральній частині дверей присутнє деяке заглиблення під встановлення номерного знаку, який підкреслюється додатковою хромованою полоскою вздовж усієї дверцяти. З-під низу дверка доповнюється дещо випуклим назовні заднім бампером; його випукла частина задається деякою стилістичною полоскою, що простирається по усій довжині кузову над дверними порогами.
В нас ви можете купити наступні
запчастини для Mercedes-Benz CLS-CLASS C218:
• Оптика
Фара права та ліва (галоген, ксенон, три-ксенон, лінзована), датчик кута (повороту, нахилу) фар, датчик ксенон (xenon), блок управління ксенон (xenon), блок розпалу, модуль блоку розпалу, електрокоректор фар, датчик просвіту, датчик дощу, адаптивний ксенон, адаптивний бі-ксенон, адаптивна поворотна ксенонова (xenon) фара, лазерна (LED) фара, ДХО (денні ходові вогні), протитуманна (галогенна) фара, протитуманка, туманка, галогенка, поворотник (правий, лівий), повторювач повороту (крила, дзеркал), відбивач кузовний в бампер, задніх ліхтар (правий, лівий), відбивач, катафоти, повторювач дзеркал, ліхтар підсвітки номерного знаку, стоп-сигнал, задніх ліхтар внутрішній (зовнішній), додатковий стоп-сигнал, ліхтар в крило, ліхтар в кришку багажника, LED-ліхтар, діодний (світлодіодний) ліхтар, задня протитуманка, задній протитуманних ліхтар, ліхтар заднього ходу, ліхтар підвіски дверей, ліхтар салону, потолочна лампа, підсвітка салону;
• Електрика
стартер, генератор, шків генератора, блок управління двигуном (БУД), іммобілайзер, ключ, комплект запуска двигуна, блок комфорту, SAM-блок, блок BSI, блок управління дверей, блок управління склопідіймачами, блок управління фарами, перемикач фар (поворотів), гітара, шлейф аірбег (AirBag), підрульовий шлейф, блок kessy, моторчик склоочисника, трапеція двірників, двигун склоочисника (задній, передній, правий, лівий), моторчик склоомивача, замок дверей (передній, задній, правий, лівий), блок управління замком, моторчик склопідіймача, блок управління склопідіймачами, блок управління електропідсилювачем, рульова колонка, електропідсилювач рульового управління, моторчик серворуля (сервокерма), моторчик рульового управління, блок управління електроручником, FRM-блок, ФРМ блок, консоль управління аудіосистемою (консоль Audio), консоль наві, дісплей наві, дисплей магнітоли, перемикачі магнітоли, джойстік управління, блок-модуль FRM (CAS, PDC, FEM), блок управління підлокітника, блок управління задніх (передніх) сидінь, блок управління підігріву та масажу сидінь, пам’ять сидінь, блок управління пам’яттю сидінь, блок управління круїз-контролем, магнітола, блок управління пневмосистемою (пневмоподушками), блок управління пневмопідвіски, датчик пневмопідвіски, перемикач пневмопідвіски, моторчик (насос) пневмопідвіски, проекція щитка приборів, проекційний дисплей, блок управління photochrome (фотохром), модуль сидінь, моторчик люка, перемикач люка, блок управління складним дахом кабріолету, механізм даху кабріолету (Cabrio), моторчик підйому (спускання) даху кабріолету (Cabrio), ЕБУ (GEB), моторчик панорамного даху, вентилятор сидінь, електрошторка, електрошторка дверей, електрична шторка дверей (салону, заднього скла), моторчик електричної шторки (електрошторки), механізм-моторчик електрошторки (електричної шторки), джойстик iDrive, блок MMi, блок управління Command, джойстик Command, сенсор Command, механізм підйому дисплею, система NBT, кнопка аварійки, кнопка старт/стоп, кнопка Stop Start (Stop/Start), датчик повітря, кнопка відкривання (закривання) багажника, моторчик відкривання багажника, електроамортизатор (електричний амортизатор) кришки багажника, гідроамортизатор (гідравлічний амортизатор) кришки багажника, датчик відкривання кришки багажника, датчик відкривання капоту, блок управління холодильником, автохолодильник, блок управління assistant помічника, keyless система, блок управління системою keyless go (keyless-go), ручка кейлесс (keyless), датчик відкривання (закривання) кейлес (keyless), джойстик вибору передач, селектор перемикання передач, селектор акпп, блок управління електролюком, камери бічного (кутового) огляду, джойстик акпп, LED-панель, LED-щиток приладів, помічник автопілоту, датчики автопілоту, блок управління автопілотом, педаль газу, педаль акселератору, датчик акселератору, електропедалі, показник (покажчик) парктроніка, дисплей парктроніка, діоди парктроніка, блютуз, аукс, блок управління GPS, блок управління наві, датчик наві, навігаційна система, мотор навігації, CD-changer (cd чейнджер) навігації, супутникова навігація, бортовий комп’ютер (компьютер), датчики-блоки бортового комп’ютера, LED-підсвітка салону, блок управління LED-підсвіткою, витратомір повітря, датчик надуву (тиску) турбіни, LCD-дисплей, телевізор в сидіння, електрополичка багажника, електро полка в багажник, блок управління електрополичкою (електрополкою), Webasto, Eberspächer, Ebersprecher, Eberspacher, додатковий отоплювач, додатковий обігрівач (мокрий, вологий, сухий), блок управління Webasto, перемикач Webasto, моторчик Webasto, моторчик додаткового обігрівача, електрорадіатор обігрівача салону, блок управління (датчики) автопарковки, сенсор відбитку пальців, електропідголівники, активні підголівники, електропідголівник, моторчик електропідголівника, блок управління електропідголівниками, перемикач електропідголівника, кнопка складання електропідголівників, датчик докачки коліс, датчик тиску коліс (в шинах)
• Система безпеки
Подушка безпеки (керма, пасажира), аірбег (керма, пасажира), торпедо, торпеда, накладка на торпедо, колінна подушка безпеки (водія, пасажира), шторка безпеки (ліва, права), аірбег сидіння, аірбег двері (правої, лівої, передньої, задньої), ремінь безпеки (правий, лівий), ремінь безпеки (водія, пасажира), піропатрон ременя безпеки, замок ременя, переднатягувач ременя, переднатягувач ременя безпеки (правий, лівий), замок ременя, подушка (аірбег) капоту, піропатрон плюсової клеми, аірбег пішоходу, піропатрон замка капоту, блок управління аірбег (подушки безпеки), датчик удару (правий, лівий, передній, задній), сенсор аірбег, аірбег подушки сидіння (коліна), аірбег сидіння (передній, задній), шторка (права, ліва), аірбег в руль, аірбег пасажира, модуль аірбег, передня панель;
• Акустика
Комплект акустики, акустична система авто, динамік, колонка, дверні колонки, дверні динаміки, динамік акустики, піщалка, генератор звуку, низькочастотний динамік, динамік дверей (передній, задній, правий, лівий), сабвуфер (subwoofer, саббуфер), підсилювач звуку, блок управління акустичною системою, блок управління акустики
Доступні для даної моделі двигуни:
220 BlueTEC, (218.301), OM 651.924, 120 кВт (163 к.с.)
250 BlueTEC 4-matic, OM 651.924, 150 кВт (204 к.с.)
250 CDI / BlueTEC, (218.303, 218.304), OM 651.924, 150 кВт (204 к.с.)
300, (218.355) CLS 300, 195 кВт (265 к.с.)
350, (218.359), M 276.952, 225 кВт (306 к.с.)
350 BLUETEC, (218.326), CLS 350, 195 кВт (265 к.с.)
350 BLUETEC 4MATIC, (218.394), OM 642.854, 195 кВт (265 к.с.)
350 CDI, (218.323), OM 642.853, 195 кВт (265 к.с.)
350 CDI 4MATIC, (218.393), OM 642.854
400, (218.361), M 276.850 245 кВт (333 к.с.)
400, (218.365), M 276.820 245 кВт (333 к.с.)
400 4-matic, M 276.820, 245 кВт (333 к.с.)
400 4-matic, M 276.850, 245 кВт (333 к.с.)
500, (218.373), M 278.922, 300 кВт (408 к.с.)
500 4MATIC, (218.391), M 278.922, 300 кВт (408 к.с.)
63 AMG, (218.374), M 157.981, 410 кВт (558 к.с.)
63 AMG 4MATIC, (218.392), M 157.981
63 AMG S-MODELL, M 157.981
63 AMG S-MODELL 4MATIC, M 157.981
Двигун голий (без навісного обладнання), двигун в зборі, головка блоку циліндрів(гола, комплектна, V-образна, права, ліва, ГБЦ), головка на V-образний двигун(права, ліва), прокладка ГБЦ, клапанна решітка, прокладка клапанної решітки, кулачковий вал (распредвал)(впускний, випускний), постіль (ложе) кулачкового (распредвалу) валу, клавіатура розподільчого (кулачкового) валу, ось коромисла, впускний та випускний клапан, сальники клапанів, шестерня розподільчого (кулачкового) валу, шків розподільчого (кулачкового) валу; блок двигуна(голий, комплектний) пеньок(нижня частина двигуна), шатунний підшипник, поршень, поршневі кільця, шатун, вкладиші шатунні(корінні, стандартні, ремонтні, ESTD), колінвал (колінчатий вал)(СТД, нешліфований), шків колінвалу (колінчатого валу), маховий (демпферний, 2-масовий), КШМ (кривошипно-шатунний механізм), поршнева група, прокладка піддону двигуна, прокладка масляного насосу, прокладка випускного (впускного) колектору, комплект прокладок блока головок, привід масляного насосу, піддон(з датчиком, без датчика), заспокоювач масла, масляний насос, маслозбірник, маслозаливна горловина, шків розподільчого (кулачкового) валу, сальник колінвалу (колінчатого валу)(передній, задній), ланцюг ГРМ, ремінь ГРМ, комплект ланцюгів ГРМ, зірочка ланцюга ГРМ, натягувач ланцюга ГРМ, паразитний ролик, захист ременя ГРМ, передня кришка ГРМ, балансувальний вал, корпус масляного фільтру, масляний фільтр, кришка корпусу масляного фільтру, підвіска двигуна, подушка двигуна, кронштейн кріплення двигуна, подушка ДВС(права, ліва, передня, задня), опора, гідроопора, опора кріплення двигуна, гідроподушка
Дифлектор повітряного потоку (правий, лівий), резонатор повітряного фільтру (резонатор-відстійник повітряного фільтру), корпус повітряного фільтру, патрубок повітряного фільтру, патрубок впускного тракту (патрубок впускної системи), радіатор-інтеркулер, інтеркулер, intercooler, радіатор охолодження повітря, патрубок інтеркулера (металічний, пластиковий, метал, пластик), гофра (трубки, патрубки) інтеркулера, патрубки турбіни, турбіна, турбокомпресора, насос подачі повітря, турбонадув, компресор повітря, впускний колектор, дросельна заслінка, датчик дросельної заслінки, датчик холостого ходу, моторчик дросельної заслінки, блок управління дросельною заслінкою, моторчик заслінок впускного колектору, датчик впускного колектору, прокладка впускного колектору, патрубок дросельної заслінки, комп’ютер (плата) дросельної заслінки, прокладка випускного колектору, випускний колектор, колектор системи випуску, резонатор випускної системи, лямбда-зонд (кисневий датчик передній, задній), лямбда-зонд колектору та каталізатора, каталізатор, повітряний фільтр, глушитель, задня банка глушителя, деталі ЕРГ (EGR), клапан ЕГР (EGR), клапан відпрацьованих газів, радіатор охолодження відпрацьованих газів (радіатор ЕГР, EGR), моторчик ЕГР, патрубок EGR, датчик турбіни, грушка турбіни, вакуумний клапан турбіни
Коробка передач (механіка, автомат, варіатор, робот, напівавтомат, тіптронік, tiptronic), коробка передач в зборі, корпус коробки передач, картер коробки передач, сальник первинного валу, механізм перемикання передач, трос перемикання передач (механіка), трос перемикання АКПП, куліса, куліса АКПП, диск зчеплення (кошик, корзина), вижимний підшипник, комплект зчеплення, корзина (кошик), зчеплення роботизованої коробки передач (подвійне) фланець напівосі, напівось передня (права, ліва), напівось на механіку (автомат), привідний вал (механіка, автомат), шрус (зовнішній, внутрішній), тришип, пильник шруса (зовнішній, внутрішній), проміжний вал, підвісний підшипник, кільце АБС, напівось переднього моста, фільтр АКПП, піддон АКПП, гідровузол АКПП (гідроклапана), гідроблок, механізм перемикання робота, актуатор зчеплення. Передній міст, редуктор (раздатка) переднього моста, карданний вал (передній), кардан передній, хрестовина карданного валу, опора кріплення МКПП, подушка, раздатка коробки передач, редуктор МКПП, задній карданний вал. Задній міст, редуктор (раздатка) заднього моста, напівось заднього моста (права, ліва), корпус заднього моста, чулок заднього моста, привідний вал задній (механіка, автомат), муфта карданного валу.
Передня підвіска в зборі, задня підвіска в зборі, амортизатор передній в зборі (правий, лівий; макферсон, макперсон, McPherson), Макперсон (правий, лівий), верхня опорна подушка переднього (заднього) амортизатора, опорний підшипник, підшипник опорної подушки переднього (заднього) амортизатора, підшипник опорної подушки, відбійник амортизатора, пильник амортизатора, пильник-відбійник (пильник) переднього (заднього) амортизатора, пружина передньої (задньої) підвіски, стійка амортизатора, амортизатор передній, стійка амортизаційна передня (задня), амортизатор, сайлентблок амортизатора, поворотний кулак (правий, лівий), поворотний кулак (передній, задній), цапфа (передня, задня), маточина (ступиця), маточина (ступиця) в зборі, підшипник в маточині (ступиці), маточина (ступиця) (передня, задня), маточина (ступиця) (права, ліва), підшипник маточини (ступиця) (передній, задній), супорт, нижній ричаг передньої підвіски (правий, лівий), повздовжній ричаг підвіски (передній, задній), верхній ричаг передньої (задньої) підвіски (правий, лівий), поперечний ричаг передньої (задньої) підвіски (правий, лівий), шарова опора (нижня, верхня), сайлентблоки переднього (заднього) ричага, балка передньої підвіски, передня балка, підмоторна балка, передній підрамник, повздовжня балка, сайлентблоки передньої балки, траверс, стабілізатор передній (задній), втулки переднього (заднього) стабілізатора , стійки (тяжки) переднього (заднього) стабілізатора, ресора передньої підвіски, ресора задньої підвіски, корінний лист ресори, сайлентблок (втулка) ресори, стійка гідроамортизатора, гідроамортизатор передній (задній) (правий, лівий), балон (ресивер), насос гідропідвіски, компресор гідропідвіски, блок управління пневмопідвіскою, пневмоамортизатор передній (задній), подушка пневмоамортизатора, балон передній (задній) пневмопідвіски, насос пневмопідвіски, компресор пневмопідвіски, гідростабілізатор поперечної стійкості, задня балка (дискові, барабанні гальма), сайлентблок задньої балки, реактивна тяга, реактивна тяга задньої підвіски, розвальний болт (гайка-шайба), розвальна гайка, підрамник задньої підвіски.
Рульова рейка (гідро), електрорейка, рульова тяга, наконечник рульової тяги (правий, лівий), пильник, рульова колонка, рульовий кардан (карданчик), електропідсилювач руля, моторчик електропідсилювача, блок управління електропідсилювачем, насос гідропідсилювача, насос ГУРа, шланг (трубка) гідропідсилювача, гідропідсилювач, шланг (трубка) високого тиску ГУРа, шланг (трубка) низького тиску ГУРа, ГУР, насос гідроелектропідсилювача, насос електрогідропідсилювача, бочок, шків насоса ГУРа, бочок рідини гідропідсилювача, кришка бочка ГУРа, рульовий механізм, сервопривід електропідсилювача, рульове колесо (руль, кермо) (з підігрівом, віброруль, , руль із вібро, мультируль), блок управління повороту задніх коліс, механізм повороту задніх коліс, сайлентблок рульової рейки.
Гальмівний диск передній (задній), гальмівний барабан, гальмівний супорт, передній (задній) супорт (правий, лівий), передні (задні) гальмівні колодки (під дискові, барабанні гальма), передні (задні) дискові гальмівні колодки, передні (задні) барабанні гальмівні колодки, головний гальмівний циліндр, робочий гальмівний циліндр, вакуум гальм, блок АБС (ISP), електронний блок АБС, вакуумний підсилювач гальм, бочок гальмівної рідини, моторчик електроручника, привід електроручника, передній (задній) трос ручника, блок управління електроручником, трос електроручника, кнопка електроручника, передній (задній) гальмівний шланг.
Радіатор охолодження двигуна (радіатор основний), патрубок (патрубки) системи охолодження, вентилятор системи охолодження, радіатор кондиціонеру, осушувач кондиціонеру, конденсатор кондиціонеру, випарник кондиціонеру, вентилятор кондиціонеру, блок управління вентилятора, трубка-шланг кондиціонеру, датчик вмикання кондиціонеру, клапан кондиціонеру, водяна помпа, насос системи охолодження, корпус термостату, термостат, патрубок радіатора (верхній, нижній), бочок охолоджувальної рідини (бочок тосолу), радіатор обігрівача, радіатор пічки, моторчик пічки, корпус пічки, резистор пічки, моторчик заслінок пічки (клімат-контролю), панель управління клімат-контролю (блок управління), блок управління пічкою, фільтр салону, корпус фільтра салону
Паливний бак (бензин, дизель), датчик рівня пального, поплавок (колба) в бак, насос в бак, заливна горловина, паливний фільтр грубої очистки, паливна рейка, трубка паливної рейки, датчик паливної рейки (передньої, задньої), система Common Rail, паливна рампа, трубка форсунки, охолоджувач пального, бочок adblue, насос adblue, колба adblue, форсунка паливної системи, дизельна форсунка, насос форсунка, форсунка живлення бензинового двигуна, електрофорсунка, паливний насос високого тиску (ПНВС), блок управління ПНВТ, паливний фільтр, корпус паливного фільтру, дизельна апаратура
Накладка (карта) кришки багажника, окантовка скла кришки багажника, ручка кришки багажника, накладка замка багажника, накладка задньої панелі, накладка порогу, обшивка (карта) багажника (права, ліва, велюр, пластик), шторка (ролета) багажника, сітка багажного відділення, лижи (кронштейни) кріплення додаткового вантажу, накладка на підлогу багажника, наповнювач ніші запасного колесу, набор інструментів (ключ, домкрат, моторчик підкачки коліс), накладка арки коліс багажника (права, ліва), накладка стійки (права, ліва, верхня, нижня), облицювання багажника (багажного відділення), елементи багажника, накладка обшивки багажника (3-містна, 5-містна, 7-містна, 3д, 5д, 3D, 5D), накладка центральної стійки, накладка бокової центральної стійки (права, ліва, верхня, нижня), решітка обдуву вентиляції центральної стійки, рамка обдуву вентиляції, накладка порогу передніх дверей внутрішня (ліва, права), накладка порогу задніх дверей внутрішня (ліва, права), накладка задньої колісної арки (правої, лівої), покриття підлоги (ковролін) настил на підлогу, нижні накладки обдуву вентиляції, нижні накладки обдуву підлоги, карта (обшивка) задньої двері (лівої, правої), карта (обшивка) передньої двері (лівої, правої), задня консоль, тунель обдуву, консоль підлокітника, підлокітник, кришка (засувка) підлокітника, механізм кріплення роботи підлокітника, накладка (обшивка) стелі, обшивка стелі (під люк, панорама, панорамна кришка), обшивка стелі панорами, обшивка стелі під люк, ручка стелі, сонцезахисний козирок (лівий, правий), полотно люка, полотно зсувного даху (стелі), полотно панорами, ролета зсувного даху (стелі), накладка передніх стійок (права, ліва), накладки (стійки) аірбег, комплект сидінь, задні сидіння (3D, 5D, хетчбек, універсал, седан), задній диван (шкіра, велюр, тканина), задня спинка сидіння, підлокітник задніх сидінь, бокові батони сидінь, підголівник задній (передній) сидіння, столик заднього сидіння, столик салону, рельси задніх (кронштейни) сидінь, водійське сидіння, сидіння водія ліве, електросидіння, моторчик сидіння, сидіння пасажира праве, ручки (накладки) дверних карт, накладка ременя безпеки, елементи торпедо, рамка торпеди, рамка консолі, центральна панель торпеди, центральна консоль ручника, нижні бічні накладки торпеди (торпедо)
Залишіть ваш коментар чи запитання